Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai - 17.3.2012  (Luettu 1001 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai - 17.3.2012
« Vastaus #30 : 17.03.12 - klo:14:52 »

Huhhuh! Pasi tuli yllättäen  :-O jo nyt kotiin. Ja mä olin just silloin ahkerana  [:6] tyhjentämässä tiskikonetta. Se kuitenkin kuvitteli, että mä vaan notkun pöntöllä enkä tee mitään hyödyllistä!  [;-)]

Täytyy vielä jatkaa, että sääliä tuntien se katsoi, kun yritin liesituulettimen päältä urheasti kipeällä kädellä pyyhkiä rasvaa ja pölyä!  [:-DD]
Ai katsoi. Eikö yhtään tullut auttamaan.
Meilläkin eilen isäntä sisällä ihan varmaan tunsi sääliä, kun minä loin vähän jäätynyttäkin, tosi piukkaan mennyttä katolta pudonnutta lunta pois aidan vierestä hyvän matkaa, ettei koira pääse hyppäämään aidan yli, ja vielä toisen mokoman toiselta puolen pihaa.
Oikea kullanmuru  [:-P]

Ei varmaan tullut mieleen....  [:-I]
Siivousrätti Pasin kädessä.... miten mä en ollenkaan pysty kuvittelemaan sellaista näkyä?  [:-DDD]

Miehet!  [:-I] [8-)] [:39]  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 17.03.12 - klo:14:53 »

Mä taidan lopettaa puuhastelun tältä päivältä! Olen siivonnut kaappeja vähän sieltä sun täältä, eli ei mitään näkyvää jälkeä! Ihan kivaa on ollut kuitenkin!  [:-)]

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #32 : 17.03.12 - klo:15:19 »

Täällä laiskuripäivä, vedin parin tunnin päikkäritkin ja olo hyvin nuutunut. Kahvin laitoin tippumaan ja kohta sitä saa.
Virkkausta olen harrastanut ja Roosa lankojen sekotusta.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 17.03.12 - klo:15:42 »

Iltapäivää  [:-)]
Mukavasti kului aika lapsosten kanssa, juuri äsken lähtivät kotiinsa, joten voin hetken huohahtaa.  [:-)] ei sintin sinttiä saatu kalaa, mutta makkarat ja kaakaot maistuivat ja se olikin tärkeämpää  [:-)] Kovasti juoksivat hangella ja yritivät saada minutkin köntyksen sinne mukaan, sitten naurettiin mahat kippuralla kun minä upposin sinne ja ylös en meinannut päästä.  [:-)] Nyt illan pizzat jo uunissa valmistumassa ja kohta suunnistetaan sinne pöllöreitille. Saas nähdä kuuluuko ja näkyykö mitään?
Zeenerille ja muillekin poteville toivotaan toipumista  [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #34 : 17.03.12 - klo:16:00 »

Krnauuu...  Iltapäivää ja lauantaita kaikille. [:10]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 17.03.12 - klo:16:21 »

Huhhuh! Pasi tuli yllättäen  :-O jo nyt kotiin. Ja mä olin just silloin ahkerana  [:6] tyhjentämässä tiskikonetta. Se kuitenkin kuvitteli, että mä vaan notkun pöntöllä enkä tee mitään hyödyllistä!  [;-)]

Täytyy vielä jatkaa, että sääliä tuntien se katsoi, kun yritin liesituulettimen päältä urheasti kipeällä kädellä pyyhkiä rasvaa ja pölyä!  [:-DD]
Ai katsoi. Eikö yhtään tullut auttamaan.
Meilläkin eilen isäntä sisällä ihan varmaan tunsi sääliä, kun minä loin vähän jäätynyttäkin, tosi piukkaan mennyttä katolta pudonnutta lunta pois aidan vierestä hyvän matkaa, ettei koira pääse hyppäämään aidan yli, ja vielä toisen mokoman toiselta puolen pihaa.
Oikea kullanmuru  [:-P]

Ei varmaan tullut mieleen....  [:-I]
Siivousrätti Pasin kädessä.... miten mä en ollenkaan pysty kuvittelemaan sellaista näkyä?  [:-DDD]

Miehet!  [:-I] [8-)] [:39]  [:-DD]

Tuli mieleen, että mä olen ajamassa Pasin tuohon koiranilmaan grillaamaan. MELKEIN säälimättä!  :-))
Tehtiin valmistelut yhdessä, mutta ulkona mä käyn vain tupakalla.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 17.03.12 - klo:16:24 »

Vuoroin vieraissa  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 17.03.12 - klo:16:32 »

Totta!  :-))

Pst. Nostin talouspaperin, grillipihdit ja astian kypsille lihoille lähelle ovea. Ja nostin grillattavat siististi leikkuulaudalle. Katoin pöydän. Pilkoin muutaman perunan, maustoin ja työnsin uuniin. Ihanaa tää grillaaminen, kun vaimoväki saa vapaata ruoanlaitosta!  [:-)] [:-)] [:-)]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #38 : 17.03.12 - klo:16:48 »

Pst. Nostin talouspaperin, grillipihdit ja astian kypsille lihoille lähelle ovea. Ja nostin grillattavat siististi leikkuulaudalle. Katoin pöydän. Pilkoin muutaman perunan, maustoin ja työnsin uuniin. Ihanaa tää grillaaminen, kun vaimoväki saa vapaata ruoanlaitosta!  [:-)] [:-)] [:-)]

:-))

Meillä kohta syödään kevyttä kenttälounasta, eli kumpikin tekee itse omat leipänsä. Helppoa sekin. [:-)]

Saas nähdä miten käy pöllöilyn kanssa, kun tuota tuulta on vieläkin aika lailla. Mietitään. [:-I] [:-)]

Pilvistä ja utuisen näköistä edelleen ja sitä tuulta kohtalaisesti.
Mittarissa nyt +3,4 astetta.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 17.03.12 - klo:17:10 »

Miten maustat perunat ja kauanko niiden tarvii olla uunissa kyselee huono ruoanlaittaja. Nii, ja missä lämpötilassa?
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 17.03.12 - klo:18:04 »

Miten maustat perunat ja kauanko niiden tarvii olla uunissa kyselee huono ruoanlaittaja. Nii, ja missä lämpötilassa?

Mä leikkasin potut pitkittäin kuorineen koon mukaan 4-8 lohkoon. ("Veneiksi") Kulhoon, sekaan oliiviöljyä (ruokaöljykin käy), merisuolaa myllystä ja kuivattua rosmariinia. (Ja hiukan Provencalen yrttisekoitusta. tai jotain muuta maustetta maun mukaan)
Vuoassa (foliovuoka tällä kertaa. Onnistuu uunipellillä leivinpaperillakin) uunissa +220 astetta 35-40 minuuttia keskiosassa. Helppoa kuin heinänteko. Opin Tiinalta ja maistuu tuhat kertaa paremmalta kuin kaupan pakastealtaan lohkoperunat!  [:-P]

MUOKS! Ei sitten liikaa sitä kuivattua rosmariinia, vaikka se näyttääkin kivalta!

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 17.03.12 - klo:18:27 »

Nälkähän tässä taas tulee kun päivän ketjua lueskelin, vaikka ihan hyvin olen tänään syönyt. Suorastaan herkutellut, kun kävin äidin luona
ja kummityttö oli mukana. Ostettiin karkkia ja pizzaa ym. ja niitä ollaan vedelty massuun. Kotona syödystä lounaasta puhumattakaan.

Meillä muuten siivousrätti pysyy miehen kädessä ja imurin varsi myöskin, että hyvää palautetta voin antaa ja annankin usein kun kotihommat
onnistuu lähes kaikki. Kuulostaako oudolta :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 17.03.12 - klo:18:31 »

Kuulostaa, tosi oudolta  :-)). Meillä ei mies tee mitään kotihommia.

Kiitos Kaija ohjeesta. Nälkä tuli täälläkin.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 17.03.12 - klo:18:36 »

Meillä muuten siivousrätti pysyy miehen kädessä ja imurin varsi myöskin, että hyvää palautetta voin antaa ja annankin usein kun kotihommat
onnistuu lähes kaikki. Kuulostaako oudolta :-))

No kyllä kuulostaa!  [:39]

Meillä Pasi tekee kyllä reilusti puolet ruoasta (mutta mä käyn enemmän kaupassa) ja hoitaa ruohonleikkuun (nurmikko kasvaa sammalta; taisi selvitä parina viime kesänä 1-3 leikkuulla) ja tekee puolet lumitöistä! Mutta on se muuten ihan kiva kumppani!  [;-)] [:36]

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #44 : 17.03.12 - klo:18:41 »

Kannattaisko kokeilla  [:-)]

Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Sivu luotiin 0.191 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.