Kannattaisko kokeilla
ai niin piti lisäämäni, että kiva kun Annulixkin on piipahtanut pöntöllä.
Lainaus käyttäjältä: telkkinen - 17.03.12 - klo:18:46ai niin piti lisäämäni, että kiva kun Annulixkin on piipahtanut pöntöllä. Kiitos, saatan jopa ryhdistäytyä ja kirjoitellakin joskus. Siis tiedotuksia tylsistä päiväohjelmistani. Kiva jos se ei häiritse.
Lainaus käyttäjältä: annulix - 17.03.12 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: telkkinen - 17.03.12 - klo:18:46ai niin piti lisäämäni, että kiva kun Annulixkin on piipahtanut pöntöllä. Kiitos, saatan jopa ryhdistäytyä ja kirjoitellakin joskus. Siis tiedotuksia tylsistä päiväohjelmistani. Kiva jos se ei häiritse. Miten niin tylsiä? Koko pönttölä on tänään joutunut seuraamaan , miten mä "vaivaisen olkapääni" kanssa yritän siivota kodinhoitohuoneen kaappeja ja laatikoita ja mä olen saanut vain myötätuntoa!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 17.03.12 - klo:19:22Lainaus käyttäjältä: annulix - 17.03.12 - klo:19:20Kiitos, saatan jopa ryhdistäytyä ja kirjoitellakin joskus. Siis tiedotuksia tylsistä päiväohjelmistani. Kiva jos se ei häiritse. Miten niin tylsiä? Koko pönttölä on tänään joutunut seuraamaan , miten mä "vaivaisen olkapääni" kanssa yritän siivota kodinhoitohuoneen kaappeja ja laatikoita ja mä olen saanut vain myötätuntoa! Sinä sentään teet jotain hyödyllistä. Ihan aidosti saat minunkin myötätuntoni. Tämä minun paussini on nyt kyllä saanut turhan huomion, pönttö pärjäsi hyvin ja jatkossa olen remmissä mukana. Hehheh; mun puuhastelun tuloksia ei nää mistään. Muutama kaapin sisus järkätty ja 85% ajasta olen istunut pöntöllä!
Lainaus käyttäjältä: annulix - 17.03.12 - klo:19:20Kiitos, saatan jopa ryhdistäytyä ja kirjoitellakin joskus. Siis tiedotuksia tylsistä päiväohjelmistani. Kiva jos se ei häiritse. Miten niin tylsiä? Koko pönttölä on tänään joutunut seuraamaan , miten mä "vaivaisen olkapääni" kanssa yritän siivota kodinhoitohuoneen kaappeja ja laatikoita ja mä olen saanut vain myötätuntoa!
Kiitos, saatan jopa ryhdistäytyä ja kirjoitellakin joskus. Siis tiedotuksia tylsistä päiväohjelmistani. Kiva jos se ei häiritse.
Päivän vinkki: jos on ollut 2 päivää liki syömättä niin ei kannata syödä kokonaista pitsaa... ei tuu hyvä olo
Lainaus käyttäjältä: zeener - 17.03.12 - klo:19:27Päivän vinkki: jos on ollut 2 päivää liki syömättä niin ei kannata syödä kokonaista pitsaa... ei tuu hyvä olo Ei kai sinulla vaan ole omakohtaista kokemusta
Lainaus käyttäjältä: -muru- - 17.03.12 - klo:20:46Lainaus käyttäjältä: zeener - 17.03.12 - klo:19:27Päivän vinkki: jos on ollut 2 päivää liki syömättä niin ei kannata syödä kokonaista pitsaa... ei tuu hyvä olo Ei kai sinulla vaan ole omakohtaista kokemusta Mitään en tunnusta ja toiste en tee
Saas nähdä miten käy pöllöilyn kanssa, kun tuota tuulta on vieläkin aika lailla. Mietitään.