Elämä on näitä murheellisia tapahtumia täynnä. Toivotaan tosiaan Mesikselle jaksamista Syrin rinnalla eloon, jos vaikka elinkaari on pikkuisella täyttymässä.
![Halaa [:30]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/hug[1].gif)
Minun äitini soitti nyt illalla vielä perääni, kun päivällä puhui siellä ollessani hänen pitkäaikaisesta ystävästään ikää 91v..että ei ole saanut häneen viikkoon mitään yhteyttä. On soittanut päivällä, aamulla ja illalla eikä hän vastaa puhelimeen. Hänen ystävänsä eli elämäänsä laitoksessa kun oli jaloistaan huono.. Korvien väli aivan kunnossa. Sanoin äidille, että jos on vaikka sairastunut flunssaan tai jotain muuta yllättävää tullut, siis kävimme tällaista keskustelua tästä ystävästä. No tosiaaan äiti soitti ja itki puhelimessa, että kun olin lähtenyt posti tuli hyvin myöhään, itse epäilen, että hänelle osoitettu kirje on mennyt väärästä luukusta, no jokatapauksessa vastaus tuli ystävän vastaamattomuuten.
Äiti sai hänen tyttäreltään kirjeen jossa tytär kiitti äitiäni oman äitinsä kanssa eletystä pitkästä ystävyydestä ja kertoi, että äitini ystävä eli äitinsä oli 11.3 kuollut sairastettuaan flunssan ja saanut keuhkokuumeen perään. Äitini oli niin surullinen ja murheissaan ja sanoi, että kohta on sitten hänen vuoronsa.
Minä herkkänä olen nyt kyynelehtinyt äitini surua kun hän oli ystävänsä lopusta kovin murheellinen.