Iltapäivää kotoa! Heräsin taas ennen kellon soittoa. Onneksi, sillä aamuvalmistaja olikin kipeänä ja mä kerkisin kuuteen töihin. Aika kiireinen päivä oli, enkä edes koneelle ehtinyt. Kännykän kautta kurkkasin pari kertaa pöntölle! Meillä muuten pakattiin tänään ekaa kertaa uutta, ihan järjettömän hyvää mehua: Hedelmätarha Appelsiini-mandariini-rypäle! Mainos-Mainos! Kannattaa pitää kaupassa silmät auki ja kokeilla. Työkaveri oli kyllä sitä mieltä, että ei sitä kauppoihin lähetetäkään vaan juodaan itse koko 33 000 litran satsi!
Deb, mitä porkkana-mehua sä käytät?
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 23.03.12 - klo:19:47Deb, mitä porkkana-mehua sä käytät? No kun en muista, on niin pitkä aika kun sitä viimeksi olen ostanut. Siinä taisi olla porkkanaa ja ehkä ananasta samassa purkissa. Oletan, että oli Valion mehu se.
Lainaus käyttäjältä: Deb - 23.03.12 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: Kaija - 23.03.12 - klo:19:47Deb, mitä porkkana-mehua sä käytät? No kun en muista, on niin pitkä aika kun sitä viimeksi olen ostanut. Siinä taisi olla porkkanaa ja ehkä ananasta samassa purkissa. Oletan, että oli Valion mehu se. Gefilus Ananas-Porkkanaa siis! Hyvä valinta!
Lauran 3v:lle toivotaan paranemista!