Huomenii.
Laitanpa aamutarinani tännekin, kun tuli feissarin puolella tarinoitua.
Yön saldo: Kolme kengänpohjallista ja kenkä. Mamille aamiaiseksi.
Kirsikalla on uusi harrastus, kun valot sammuu ja mami menee nukkumaan, lähtee Kirsikka saalistamaan. Juuri kun mami on nukahtamaisillaan, kuuluu ovenraosta hirmuinen mongerrus ja naukuminen mitä mielenkiintoisimmilla äänensävyillä; Kirsikka on napannut saaliin...
... joka tietysti kiikutetaan olohuoneeseen, mamille aamiaiseksi.
Kirsikka on äärimmäisen mieltynyt kengänpohjallisiin, joissa on nahkaa ja kumia. Mutta nyt on saaliiden joukossa ihan uusi laji: punainen kenkä. Nämä mun uudet punaiset kävelykengät on herkulliset. Toissayönä semmoinen ilmestyi aamiaiseksi ensi kertaa.
Eilisiltana myöhään, kun olin jo nukkumassa, se alkoi taas. Mahtava, suorastaan ylpeältä kuulostava mongerrus. Mietin, että mikähän sieltä tulee... sitten kuului KLONKS. Siis kenkä! Kengänpohjallinen sanoo pudotessaan vaan LÄPS. :D
Mua huvittaa tuo punainen kenkä. Se on nyt ihan uusi aamiaislaji. :D Täytyykin maistaa sitä. Kengänpohjalliset alkoivatkin jo maistua... hmmm... kengänpohjallisilta. :D
Muksaa maksaa!
![Aurinko [:45]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/nature-smiley-008.gif)