Mä oon tehnyt tätä paljon, siis kantanut kehyksiä pöytään ja naamoille.
Hassua tässä on se, että siinä ammatissa silmä "kalibroituu" niin, että, kun asiakas on tullut, mä tiesin heti, mikä hänelle sopii. Valkkasin sen ekana hyllystä ja tiesin, että tuo on paras.
Mut sit... asiakas haluaa sovitella useita vaihtoehtoja... joten näin on tehtävä (ammattimielessä), ja lopputulos - useimmiten - omaksi ihmeeksenikin - oli se eka kehys, jonka valkkasin hyllystä. 
Mutta toki voi ottaa mukaan oman makutuomarinkin. On se kehysten valkkaus semmoista "taidetta". ![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Minä kun olen aina se "epäilevä Tuomas", pelkään, että laittavat minulle kaikkein kalleimmat kehykset ja sanovat, että nämä sopii, vaikkei sopisikaan. (Tiedän Sus, että Sinä et tehnyt niin, ja Sinuun luottaisin) Tuo kun Tiina sanoi, että otetaan kuva, ja saa itse katsoa mikä omasta mielestä sopii, on kyllä hyvä juttu.
Yksi ongelma on nyt se, että otanko sellaiset kehykset, kun nyt on muodissa olleet jo pitkään, vai onko otettava isot, joista en oikein vielä tykkää. Niihin täytyisi ensin silmä tottua, mutta vielä on niin paljon näitä pienempiä ihmisillä. Aika vaikeeta kehysten valkkaus