Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 26.3.2012  (Luettu 747 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maanantai 26.3.2012
« Vastaus #15 : 26.03.12 - klo:10:57 »

Otso kiittää kaikkia tämän päiväisistä ja aikaisemmistakin tervehdyksistä  [:-)]
Ei tullut viikonloppuna pahemmin koneella oltua. Verallahan on ihana pikkuinen kaveri Telkkisen kertomuksista päätellen  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 26.03.12 - klo:11:03 »

On joo Veralla uusi pikkuinen poikakaveri Tauno eli tuttavallisemmin Tane [:-)] arka vaan on kovin vielä.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 26.03.12 - klo:11:12 »

Huomenta pönttöihin.  [:-)]

Huvitti noi Susun jutut.  Voin vain kuvitella tilanteen, kun Kirsikka tuo aamupalaa Susulle.  Kyllä siinä kauniit hymykuopat entisestään syvenevät.  :-))  
Kauniit, pirtsakat noi kengät.  [:-)]
Päivällä taas fysikaaliseen.  Halajan menoa siihen yhteen vempeleeseen, jonka nimeä en taaskaan muista.  Tiina sen tietää.  :-))
Muuten, Tiina tulee aina mieleen, kun Pariisi lukee jossain, tai mainitaan ääneen.  Kyllä minäkin sitä reissua odotan, varsinkin sieltä kertomuksia ja kuvia.  [:-)]
Täällä on upee sää.  
Iloa alkaneelle viikolle ja tälle päivälle.  [:45]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #18 : 26.03.12 - klo:11:22 »

Huvitti noi Susun jutut.  Voin vain kuvitella tilanteen, kun Kirsikka tuo aamupalaa Susulle.  Kyllä siinä kauniit hymykuopat entisestään syvenevät.  :-))  
Kauniit, pirtsakat noi kengät.  [:-)]

Tästäpä muistui mieleeni, että Kaarin halusi Pertunmaalla kokeilla sormella mun hymykuoppaa. Saahan tän kertoo? Saa. :-)) No, Kaarin lykkäs etusormensa mun suupieleen, onhan siinäkin jonkunlainen "kuoppa"... khihi, mut osui se sit oikeaan, kun pikkusen neuvoin "Kaarin, se on suupieli".

[:-DD]

Ai nii, kiitos kenkäkehusta! :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 26.03.12 - klo:11:32 »

:-)) Hyvin on muistissani se, kun laitoin sormeni sun hymykuoppaan.
Oli pakko kokeilla. 
En muista aikaisemmin nähneeni nuin syviä kuoppia kellään.
Sopivat hyvin sinulle.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 26.03.12 - klo:11:37 »

:-)) Kiitos.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 26.03.12 - klo:12:26 »

Mielenaurinkoista maanantaita kaikille!  [:-)]

Niin, joillakin ihmisillä on Hymykuopat. Melekein
kajehituttaa. Itellä kun on suupielet aina alaspäin
ja kuoppien kohalla mäet, jos mahollista.  [:-I]

Positiivarit

HETKI HYMYLLE

20-vuotias poikani soitti työpaikal-
leni ja kysyi ohjeita miten silitetään
kauluspaita. Kun olin antanut ohjeet,
varmisti hän pienen hiljaisuuden jälkeen:
"Kannattaisikohan ottaa tää paita ekaks
päältä sitten pois?" Ja ihan tosissaan.
-Arja

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #22 : 26.03.12 - klo:13:53 »

Kopsasin tään yhdeltä kaverilta Facesta. Ensin sinne seinälleni ja pakko laittaa tännekin  :)
Kuulin, että kelloja piti siirtää tunti.. joten toin just makkarin kellon olkkariin ja vein olkkarin kellon kylppäriin...Mikron kello oli vaikein..nyt se on makkaris ja vaikee käyttää. Menikö oikeen..kyl siinä se tunti meni, eikö niitä pitäny tunti siirtää ?? Oon ihan puhki, toivottavasti tein oikeen.. :D Tää on niin turhanpäiväistä. Nyt odotan taas koko kesän että saan mikron takas keittiöön...... voiks tehdä välisiirron ?? Olen nyt eniten huolissaan kun luin että joidenkin puhelimet ja tietokoneet oli siirtynyt itsestään ja minulla ne oli ihan samoilla paikoilla kuin eilen. Pitää nopeasti siirtää ne kans...huh huh mikä homma!

.
Muokkasin väriä.
« Viimeksi muokattu: 26.03.12 - klo:13:56 kirjoittanut -muru- »
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 26.03.12 - klo:13:56 »

Muru  :-)) :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 26.03.12 - klo:14:35 »

Tummuvat linssit silmälaseissa tuntuu ihan hyvältä, aluksi kuulemma tuo tummuminen ja vaaleneminen tapahtuu hitaammin, mutta sitten kun on muutaman kerran sen tehnyt, niin sitten nopeutuu. Hommasin nuo siis lähinnä aurinkolaseiksi, mullahan on muuten nää monitehot.

Ei tämmönen lintuihminen kyllä pääse kaupassa ostamatta ohi, jos jotain lintukamaa näkee [:-DD]. Pöllökassit maksoi 1 euron/kpl ja tinttikoukku 2 euroa. Koukkuja ei ollut kaupassa kuin yksi, mielelläni olisin ostanut toisenkin.
(huomasin, että on niin sävy sävyyn päiväpeitto ja pöllökassit :-)))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 26.03.12 - klo:14:54 »

Ihanat kassit ja koukku  :-))
Kyllä sitä tosiaan itsellekin tahtoo tarttua mukaan kaupasta kaikenlaista lintutavaraa  [8-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 26.03.12 - klo:15:03 »

Onpa kivat pöllökassit...ja mistähän puodista Tiina olet ne hommannut. Tuli minullekin "himo" samanlaisiin kasseihin. [:-)]

Joku oli ihan täpinöissään, että vau vettä ja eiku uimaan. [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 26.03.12 - klo:15:11 »

Vera katsoo kaihoisasti veteen. Etkö pelännyt, että loikkaa uimaan?  :-))

Hienoja pöllökasseja.
Esitän nyt tyhmän kysymyksen. Kun Tiina sanoit, että Sinulla on monitehot muuten, mutta tummentuvat vain aurinkolaseiksi, niin eivätkö nuo tummentuvat sovi monitehoihin? Minä kun käytän sellaisia vallan.

Otsolle paranemista yskästä.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 26.03.12 - klo:15:13 »

Telkkinen, ostin kassit Triosta, sellaisesta halpakaupasta. Se on ihan melekeen heti siinä oikealla kun menee Trioon sisään sieltä entisen Kauppahotellin kulmilta,  Kauppakadun ja Vapaudenkadun risteyksestä. [:-)] Muutama kassi sinne vielä jäi. Nuo ei ole kovin isoja nuo kassit, mutta kiva vaikka viedä tuliaisia tollasessa kassissa jollekin lintukaverille.

Repellä taas pitkä työpäivä, aamulla lähti ennen neljää, ja vielä ei miestä kotona näy. Kalasoppakin olis jo valmiina odottamassa.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 26.03.12 - klo:15:15 »

Esitän nyt tyhmän kysymyksen. Kun Tiina sanoit, että Sinulla on monitehot muuten, mutta tummentuvat vain aurinkolaseiksi, niin eivätkö nuo tummentuvat sovi monitehoihin? Minä kun käytän sellaisia vallan.

Kyllä ne käy toki monitehoihinkin. Minä vaan otin nyt tällaiset yksitehot, kun Specsaversilla oli tarjous näistä 79 euroa. Jos olis maksanut lisää, niin olis saanut monitehotkin.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.105 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.