Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 26.3.2012  (Luettu 747 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: Maanantai 26.3.2012
« Vastaus #30 : 26.03.12 - klo:15:17 »

Tiinalla ihanat kassit ja koukku! [:-)]

Marleenan juttu jälleen hauska!  :-))

Iltapäivää jälleen! [:-)]
Pilviseksi muuttui sitten tässä päivän mittaan, mutta ei vielä sada. Tuulta puuskissa jonkin verran.
Mittarissa nyt +4,3 astetta.

Kaffeella olen ja hieman väsyttää, joten varmaankin sitten menen päikkäreille. [:-)]

Otsolle toivotaan paranemista!  [:1]
« Viimeksi muokattu: 26.03.12 - klo:15:20 kirjoittanut Deb »
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 26.03.12 - klo:15:18 »

Vera katsoo kaihoisasti veteen. Etkö pelännyt, että loikkaa uimaan?  :-))

En pelännyt Veran loikkaavan, odottaa aina lupaa, että saa mennä [:-)]

Kiitti Tiina tiedosta..tiedänkin puodin. Menen torstaina keskustaan jos vaikka piipahdan katsomassa onko siellä niitä vielä.
Nyt tuli heti hinku, että mullekin samanlaiset. Lintujutskat minuakin kiehtoo. [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 26.03.12 - klo:15:19 »

Esitän nyt tyhmän kysymyksen. Kun Tiina sanoit, että Sinulla on monitehot muuten, mutta tummentuvat vain aurinkolaseiksi, niin eivätkö nuo tummentuvat sovi monitehoihin? Minä kun käytän sellaisia vallan.

Kyllä ne käy toki monitehoihinkin. Minä vaan otin nyt tällaiset yksitehot, kun Specsaversilla oli tarjous näistä 79 euroa. Jos olis maksanut lisää, niin olis saanut monitehotkin.
Oletko ennen ottanut Specsaversiltä lasit? Ovatko ihan hyviä, vaikka ovat halpoja suhteessa muihin liikkeisiin?
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #33 : 26.03.12 - klo:15:20 »

Niin, tuo Vera tuossa kuvassa ihan niin kuin miettii, että mitäs tuolla, kun katsoo vettä! Ihana kuva! :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 26.03.12 - klo:15:21 »

Vera katsoo kaihoisasti veteen. Etkö pelännyt, että loikkaa uimaan?  :-))

En pelännyt Veran loikkaavan, odottaa aina lupaa, että saa mennä [:-)]
Fiksu tyttö  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 26.03.12 - klo:15:25 »

Esitän nyt tyhmän kysymyksen. Kun Tiina sanoit, että Sinulla on monitehot muuten, mutta tummentuvat vain aurinkolaseiksi, niin eivätkö nuo tummentuvat sovi monitehoihin? Minä kun käytän sellaisia vallan.

Kyllä ne käy toki monitehoihinkin. Minä vaan otin nyt tällaiset yksitehot, kun Specsaversilla oli tarjous näistä 79 euroa. Jos olis maksanut lisää, niin olis saanut monitehotkin.
Oletko ennen ottanut Specsaversiltä lasit? Ovatko ihan hyviä, vaikka ovat halpoja suhteessa muihin liikkeisiin?

Juu, nää mun edellisetkin lasit on Specsaversilta ja ihan hyvät on olleet.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 26.03.12 - klo:15:25 »

Taidankin sitten mennä sinne silmälasiostoksille.  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #37 : 26.03.12 - klo:15:32 »

Mulla on ollut ihan alusta asti, kun silmälasit sain, niin monitehoissa tuo tummuva ominaisuus. [:-)]
Olen tykännyt siitä, enkä tavallisiin vaihtaisi, koska ulkona ei tarvitse vaihtaa aurinkolaseihin, jos aurinko paistaa, vaan pärjää näillä samoilla laseilla. Tykkään näistä. [:-)]
Ainoa haitta on, että autolla ajaessa lasit eivät tummu, jos olisi tarpeen. Ikkunan/lasin läpi eivät siis tummu.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 26.03.12 - klo:15:36 »

Debkin tykkää tummuvista. Kyllä nyt uskallan sellaiset itselleni hommata  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 26.03.12 - klo:15:38 »

Otso kiittää terkuista  [:-)]

Meillä on molemmilla lasit Specsaversilta. Minulla yksitehot ja miehellä monitehot. Alkuun valitteli monitehoja, mutta olivatpa ne linssit mitkä vaan, niin monitehothan on alkuun hankalat. Taisi ottaa linssit vielä "kaikilla mausteilla" ja silti olivat edulliset. Ollaan oltu tyytyväisiä ja ehkä seuraavatkin lasit sieltä.

Ihana Vera  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #40 : 26.03.12 - klo:15:43 »

Debkin tykkää tummuvista. Kyllä nyt uskallan sellaiset itselleni hommata  [:-)]

Pieni varoituksen sana.
Jos ei koskaan ole ollut tummuvia laseja, niin joillekin se saattaa olla väärä valinta.
Mutta, yleensä ne sopivat kenellekä vain, kun vaan totuttelee niihin.
Mesikselle tsemppiä, jos tummuvat lasit hommaat! [:-)]
Kyllä näihin tottuu ihan mukavasti ja kuten sanottu mä ainaki tykkään, enkä toisiin vaihtaisi. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 26.03.12 - klo:15:52 »

Minä vieläkin kyselen lasiasiaa. Kun menette valkkaamaan kehyksiä, niin onko teillä aina makutuomari mukana. Jos minä menen yksinäni, niin kaikki kehykset sopivat yhtä hyvin, koska en näe mitään ilman linssejä. Yllätys voi olla melkoinen sitten, kun kehyksiin onkin laitettu linssit.  :-)) Mites teillä?
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 26.03.12 - klo:16:10 »

Mä luotan aika paljon ammattimyyjien sanaan, he osaa kyllä katsoa minkälainen kehys käy. Specsaversilla on sellainen kuvauskone millä voi kuvata itsensä uudet pokat päässä, ja sitten voi itse vanhoilla laseilla katsoa kuvasta, että miltä uudet näyttää.

Nyt noita tarjouksia näyttää olevan muillakin, Instrussa saa aurinkolasit vahvuuksilla kaupan päälle kun ostaa monitehot.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 26.03.12 - klo:16:26 »

Mä luotan aika paljon ammattimyyjien sanaan, he osaa kyllä katsoa minkälainen kehys käy. Specsaversilla on sellainen kuvauskone millä voi kuvata itsensä uudet pokat päässä, ja sitten voi itse vanhoilla laseilla katsoa kuvasta, että miltä uudet näyttää.
Tuo onkin hyvä.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 26.03.12 - klo:17:14 »

Tuo onkin hyvä.

Istaha Mesis tuolille ja sano, että tarvin apua kehysvalinnassa, kun en itse näe hyvin ilman laseja. Tässä vaiheessa kehysesittelijän tahi optikon tulee ottaa sinut vakavasti ja asiakkaakseen. Jos ei ota, sano "goodbye". [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.