Mono onkin saanut nimensä juuri siitä, kun Monosen kenkätehdas valmisti hiihtokenkiä. Mono vakiintui sittemmin kaikkien hiihtokenkien yleisnimeksi. http://fi.wikipedia.org/wiki/Mono_(jalkine)
Kiva kun tulee kaikenlaista juttua, eilen silmälaseista ja tänään kengistä .Mä en tollasista Riekerseistä edes ennen mitään tiennyt, mutta kotiin tuli Monosen kenkäkaupan esite ja siinä oli kuvia malleista. Ja sit kerrottiin, että ongelmajaloille olisivat hyviä. Joten siis mainoksen uhri olen, mutta tässä tapauksessa se oli vaan hyvä juttu. On nimittäin tullut ostettua monetkin epäsopivat kengät ja rahat on menneet hukkaan. Noi mun kengät maksoi 69,95 joten ei mun mielestä hirmu kalliit olleet. Täytyy jotkut kesäsandaalit vielä jossain vaiheessa hakea samaa merkkiä.Noista varmaan Anniinallekin löytyisi sopivat jos vaan mallit miellyttää, kokoja oli ainakin 41 asti kun niitä eilen tutkailin kaupassa.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 27.03.12 - klo:11:32Lainaus käyttäjältä: telkkinen - 27.03.12 - klo:11:17Ei muuta kun kuvia sitten pöntölle näistä ihme kisukoista hih!"Pilvi ratissa" ja silleen..
Lainaus käyttäjältä: telkkinen - 27.03.12 - klo:11:17Ei muuta kun kuvia sitten pöntölle näistä ihme kisukoista hih!"Pilvi ratissa" ja silleen..
Ei muuta kun kuvia sitten pöntölle näistä ihme kisukoista hih!
Krnauuu... Ei ole mulla kyllä mikään ratkori. Toisesta ruattalaisesta on kai joskus sanottu niin (anteeksi volvo-ihmiset).
Krnauuu... Pääasiahan on tietysti se, että se on ehdottomasti lippikseni värinen.
En jaksa kyllä enää tänään mennä tekemään lumitöitä äidin luo. Pari kertaa tässä on jo saanut tehdäkin, joten olkoot vain tyytyväinen siitä
Lainaus käyttäjältä: Anniina - 27.03.12 - klo:15:57En jaksa kyllä enää tänään mennä tekemään lumitöitä äidin luo. Pari kertaa tässä on jo saanut tehdäkin, joten olkoot vain tyytyväinen siitä Sadetanssia voisi kokeilla?
Ei kenenkään nimelle saisi nauraa, mutta kyllä äsken pikkaisen huvitti, kun törmäsin sellaiseen nimeen kuin Olli Kurhinen
Lainaus käyttäjältä: Anniina - 27.03.12 - klo:16:05Ei kenenkään nimelle saisi nauraa, mutta kyllä äsken pikkaisen huvitti, kun törmäsin sellaiseen nimeen kuin Olli Kurhinen Varmaan keksitty nimi?