Olipas kertomus

Kyllä sinulla on ollut upea ja tosi monipuolinen matka. Ei mitään löhölomaa. Tuollainen matka, erityisesti juuri tuonne inka raunioille olisi minunkin mieleeni. Lapsuudesta, lukemaan opittuani ja inkoista luettuani, suuri haaveeni. Tiedän että haaveeksi jääkin.
Todella monipuolista ympäristöä ja maisemaa olet kolunnut. Tuo Inkapolku olisi hieman minusta inhokki kun kovin kosteaa siellä näkyi oleva. Mutta JOS sinne pääsisi en kyllä laistaisi siinäkään.
Siitä kivestä en nyt muista mitä juttua siitä on ollut. Kerropa se meille.
Se pikku kylän kotimajoitus juuri sellainen että sitä lähemmäs ei turisti paikallisia ihmisiä voi päästä. Varmasti elämys sekin.
Nuo rauniot sävähdyttävät aina. Miten ihmiset silloin ammoisina aikoina ovat osanneet, niillä työkaluilla ja tekniikoilla muotoilla nuo kivet niin että tuskin paperiarkkia väliin mahtuu. Kaunista , sileää ja elävää pintaa.
Kertomus ja kuvat aivan upeita. Varmaan vielä niitä käyn tutkailemassa myöhemminkin.
Kuvat ilmeiseti aika isoja vieläkin. Ainakin minulla OpenOfficella (ainoa jolla aukesi) ladatessa sivun lataus johon tulee aina ne kaksi rinnakkaista sivua, kesti ehkä noin 10 sekuntia. Yhteys nopeus minulla on 16Mt . Eivät siis pompsahda heti auki. Mutta se odottelu kyllä kannatti. Runsaan tunnin matka tässä tuli tehtyä. Kiitos Jarmon.
Marle, minulla siis Macci myös ja Open Officella aukeaa.
Muoks: Lisäilenpä tähän että tuolta saikin säädettyä kuvien/sivujen kokoa niin että voi katsoa useampaakin yht'aikaa tai vain kuvaa kerrallaan. Mutta 171 kuvaa yksittäin olisi kyllä vienyt aikaa. Mutta joitain kuvia kanaattaa säätää ja katsoa isompana yksitellen. Ovat kyllä niin upeita nuo maisemat.