Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai - 29.3.2012  (Luettu 529 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Torstai - 29.3.2012
« Vastaus #15 : 29.03.12 - klo:10:07 »

No voi miten harmillinen juttu Mesiksen uudessa verhossa. Kyllä se aina suututtaa, kun uudessa ja kalliissa on jotain vikaa  [:-(]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 29.03.12 - klo:10:35 »

Mielenaurinkoa ja toivoa torstaihin.  [:-)]

Aina ei kaikki ole sitä miltä ensin näyttää.  [:-)]

http://www.youtube.com/watch?v=DEJbtinYWTY

Positiivarit

MIHIN MIESTÄ TARVITAAN?

Söimme iltapalaa kolmen lapsemme
kanssa. Juteltiin niitä näitä, kunnes
puheet jotenkin kääntyivät siihen,
mistä vauvat tulevat. Lapset olivat
sitä mieltä, että äidit hoitavat homman
ihan yksin. Yritin selittää, että kyllä
se on kahden kauppa; tarvitaan sekä äiti
että isä. Ekaluokkalaiselta Villeltä
putosi haarukka kädestä ja hän tokaisi:
"Häh, mitä isi muka teki?! Istu vessassa
ja luki Hesaria!" -Äiti

:-))

Lisäys: Sama linkki näkkyy olleen eilen
iipan alotusviestissä. Kärsii kyllä kuunnella
uudestaankin.  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 29.03.12 - klo:10:49 kirjoittanut Marleena »
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 29.03.12 - klo:11:51 »

Nyt olis Kärkkäisellä tarjouksena se Paulig Cupsolo erikoiskahvinkeitin mitä mä hiomoitsen, normaalihinta on 149 euroa ja tarjoushinta on 119 euroa. Ja toinenkin malli, Dolce Gusto Piccolo, olis vaan 69 euroa. Mä haluun! [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #18 : 29.03.12 - klo:11:59 »

Päivää, kampaajalla tuli käytyä ja kävi vähän hupsusti, kampaajan piti laittaa kuparin värisiä raitoja, mutta väriaineet tekikin tepposia ja raidoista tulikin hiukka outoja vaaleanpunertavia. No, ei ne pahan näköisiä ole näinkään  :-))  Kohta taas töihin...
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #19 : 29.03.12 - klo:12:00 »

Nyt olis Kärkkäisellä tarjouksena se Paulig Cupsolo erikoiskahvinkeitin mitä mä hiomoitsen, normaalihinta on 149 euroa ja tarjoushinta on 119 euroa. Ja toinenkin malli, Dolce Gusto Piccolo, olis vaan 69 euroa. Mä haluun! [:-DD]

Mä olen ymmärtänyt että ne napit on aika kalliita, ootteko laskeneet paljon yhden kahvikupillisen hinnaksi tulee?
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 29.03.12 - klo:12:28 »

Mä olen ymmärtänyt että ne napit on aika kalliita, ootteko laskeneet paljon yhden kahvikupillisen hinnaksi tulee?

Just toi kapselien hinta on yks asia mikä mua arveluttaa. Jotkut kapselit ainakin maksaa 5:95/16 kpl pakkaus, jolloin kupillisen hinnaksi tulee 0,37 euroa.
Varmaan mun tulisi juotua myös ihan tavallisella keittimellä keitettyä kahvia, koska Repe ei noista erikoiskahveista perusta. Meillä varmaan kapselien kulutus olisi keskimäärin 1-2 päivässä. Tolla erikoiskeittimellähän voi keittää ihan tavallisenkin kahvikupillisen, mutta se on mun mielestä turhaa ja kallistakin, normikahvit keitettäisiin varmaan ihan tarjous Juhlamokasta :-)), joka tosin sekin on nykyään aika kallista.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 29.03.12 - klo:12:30 »

Päivää, kampaajalla tuli käytyä ja kävi vähän hupsusti, kampaajan piti laittaa kuparin värisiä raitoja, mutta väriaineet tekikin tepposia ja raidoista tulikin hiukka outoja vaaleanpunertavia. No, ei ne pahan näköisiä ole näinkään  :-))  Kohta taas töihin...

Onnea yllätysvärille! [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #22 : 29.03.12 - klo:15:00 »

Iltapäivää.
Monenlaista säätä mahtuu kevääseen, aamulla satoi hiukan räntää, myöhemmin vettä ja nyt paistaa aurinko.

Nyt oli kummallinen yö kun en saanut unta, vielä kolmen jälkeen vilkuilin kelloa.
Sama vika täällä. Minulla oli kyllä yksi murhe, jota mietin. Ostin yhden verhon kaupunkikotiin alkovin ja olohuoneen välille, ja ompelutin sen siellä liikkeessa, mistä ostin. Kun kovalla vaivalla sen eilen sain paikoilleen ja menin sitä kauempaa ihailemaan, huomasin, että reunassa tosi näkyvällä paikalla oli miehen peukalonpään kokoinen tumma läntti. Öljyäkö lie tullut kankaan valmistusvaiheessa, kun sen alapuolella oli pieni lankarympsy. Ompelija oli myös tehnyt päärmeeseen pienoisen mutkan. Tätä mietin yöllä, enkä saanut unta. Olen koittanut soittaa sinne liikkeeseen kysyäkseni, mitä tehdään, kun verho oli tosi hyvää kangasta ja kallis. Eivät kuitenkaan vastaa sieltä.

Toivottavasti olet saanut liikkeeseen yhteyden. Pitäähän tuo asia korjata, olisi minusta pitänyt jo ommellessa huomata ettei kangas ollut virheetön. Ei oikein hyvää kuvaa anna liikkeestä.  [:-(]

Eilisen linturetken jäljiltä on paikat aika pipinä, mutta kohta pääsen hierojan pöydälle rentoutumaan. Unta näin siitä eilisestä huuhkajasta ja huhuuta kuuntelin unissani ja se oli kerrankin hyvä uni mitä näin. [:-)]

Annulixille mukavaa uimareissua ja pönttöläisille hyvää tätä päivää!

Toivottavasti hieronta rentoutti kipeytyneet lihakset ja varmasti niin kävikin.
Hieno lintu-uni huuhkajasta.  [:-)]

Kiitos, mukava oli taas uimareissu. Sattui sopivasti olemaan vesijuoksijoita sekä uimareita. Joskus on ihan ruuhkaa, nyt sai edetä omaan mukavaan tahtiin ja saunoa sainkin ihan yksin. Sopivat löylyt sain otetuksi. Kelpaa nyt loppupäivän laiskotella.  :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 29.03.12 - klo:15:17 »

Mun tän päivän ahkeroinnit on lattioiden imurointi ja nihkeäpyyhintä, ja ei sit muuta. Mutta johan tossa yhdelle päivälle onkin. :-))

Repeä odottelen kotiin, että päästäis hakemaan mun passi ja kauppareissukin olis tehtävä. Pitkä päivä Repellä taas, kun ennen neljää jo lähti töihin. Nyt kääntyikin meidän auton näköinen auto tuosta risteyksestä tänne päin. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 29.03.12 - klo:15:43 »

Marleenan lasten jutulle  :-))   "Häh, mitä isi muka teki?! Istu vessassa
ja luki Hesaria!"     :-))

Sain kangaskauppaan vihdoin yhteyden, ja käskivät viedä verhon sinne, että saan uuden tilalle, mutta huomasinkin, että tahra olikin niin lähellä reunapäärmettä, ja verhossa oli sen verran ylimääräistä leveyttä, että leikkaamalla tahran pois ja tekemällä uuden päärmeen, ei tarvitse koko verhoa tehdä uudelleen. Kyllä helpotti olotilaa. Annoin silti heidän tehdä se homma.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #25 : 29.03.12 - klo:15:57 »

Hurjan pitkiä Repen työpäivät ja kun pitää vielä liikenteessä olla, ei ole helppoa.  [:-(]

Mesis, kiva kun asia järjestyi.  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #26 : 29.03.12 - klo:16:07 »

Römpsänperällä ollut tänään siivouspäivä. Ihan kiva nyt on taas olla

Järvi on aivan hiinäjahiinä että milloin vapautuu jäistä. Eipä ole enää muutamaan päivään näkynyt "muyttyjä" (= pilkkijöitä) ei rannalla eikä jäällä. Ei kanna enää ei.
Joutsenia oli jo ja Raissa juuri kertoi, että ne pesivät kyllä kesällä järvellä.

Sitten hän kertoi, että jossain järven rannalla on paikka, jossa saa käydä uimassa ja ostamassa vaikka saslikkia. Sehän täytyykin sitten heti käydä tarkistamassa.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 29.03.12 - klo:16:10 »

Marleenan positiivareille tänäänkin [:5]

Toivottavasti hieronta rentoutti kipeytyneet lihakset ja varmasti niin kävikin.
Hieno lintu-uni huuhkajasta.  [:-)]

Kiitos, mukava oli taas uimareissu. Sattui sopivasti olemaan vesijuoksijoita sekä uimareita. Joskus on ihan ruuhkaa, nyt sai edetä omaan mukavaan tahtiin ja saunoa sainkin ihan yksin. Sopivat löylyt sain otetuksi. Kelpaa nyt loppupäivän laiskotella.  :-))

Kyllä on taas rento ja virkeä olo...että hyvää tekee hyvän hierojan kädet [:-)]

Hieno juttu, että Mesiksen verhojuttu hoituu ja saat tahrattomat uudet verhot ikkunaan.
Minäkin ostin keittiöön uudet verhot ja meinaan olkkariin itse ommella kunhan inspis iskee.

Tänään ostin lankaa ja meinaan ruveta virkkaamaan sellaista simppeliä reikäneuletta itselleni kunhan jostain mallin keksin [:-)]
jotain tämän tyylista mutta lyhyillä hihoilla ja ihan perus ruudutuksella. Pylväitä ja ketjusilmukoita.

http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/ccollection-p1.html#product_145318
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 29.03.12 - klo:16:23 »

Jokohan tuota alkaisi lähteä kotiin.
Ihanaa, kun huomenna on jo perjantai  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #29 : 29.03.12 - klo:16:55 »

Ihanaa, kun huomenna on jo perjantai  :-))

Mulla on oikeastaan jo tänään perjantai. Ainakin puoliksi!  :-))
Tosin huomenna on aika paljon kaikenlaista ohjelmaa aamusta alkaen. Mä kävinkin jo tänään osittain hoitamassa viikonlopun kauppareissun!  [:-)]

veroehdotukset olivat tulleet. Ehdottivat mulle reilut 2000€ mätkyjä  [:-/]
Oikeesti mä pelästyn  [:67] sitä joka kerta, mutta kyllä noilla työmatkakuluilla saa sen kuitattua! Laskin samantien työmatkakulut ja kotitalousvähennykset valmiiksi. Pasi fiksumpana  [;-)] saa ne sitten naputtaa nettiin!  [:-DD]

Sivu luotiin 0.165 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.