Huh päivää! Taas semmoinen päivä, ettei olis kannattanu juuri noustakaan aamulla. Aamulla ensteks auton kytkin kummitteli, jäi pohjaan poljin. Säikähin jo ettäkö meni rikki. No katselin vähän aikaa ja huomasin ,että illalla oli jäänyt lunta matolle ja matto oli vielä mennyt kasaan ja jäätyä napsahtanut siihen polkimen alle myttyyn. Sehän se kiikasti siinä. Hieman potkiskelua ja lämpö täysille, sulasihan se. Sitten mä päivemmällä hermostuin tuohon hipasukännyyn kun mites sillä soittaa jos kesken kaiken kuuluu, että valitse kakkonen, ko ei siinä näy numeroita silloin ku soittaa... en jääny miettimään vaan turvauduin lankapuhelimeen, siinä ne numerot vielä näkyy

. Tietenkin pitäs vähän perehtyä tohon N8 iin paremmin. Sitten mun piti mennä vielä neljän jälkeen yhteen tilintarkastukseen...noo, hänpä olikin soittanut mun vanhaan numeroon, joka oli isännän uusi, että ei tarvikaan tulla tänään. Ajoin jo hieman myöhässä kotiin satanen lasissa vain todetakseni, että päivä loppui siihen. Kyllä tulikin väsynyt ja raukea olo, kun ei tarvinnutkaan mihinkään lähteä

. Tälläysin katsomaan Viidakkoperhettä, niin mitästä hulluja... taitoluistelua!
Semmoista tänään ja aurinkokin paistaa komeasti, asteita jotain -4