Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai - 29.3.2012  (Luettu 502 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai - 29.3.2012
« Vastaus #30 : 29.03.12 - klo:17:45 »

Huh päivää! Taas semmoinen päivä, ettei olis kannattanu juuri noustakaan aamulla. Aamulla ensteks auton kytkin kummitteli, jäi pohjaan poljin. Säikähin jo ettäkö meni rikki. No katselin vähän aikaa ja huomasin ,että illalla oli jäänyt lunta matolle ja matto oli vielä mennyt kasaan ja jäätyä napsahtanut siihen polkimen alle myttyyn. Sehän se kiikasti siinä. Hieman potkiskelua ja lämpö täysille, sulasihan se. Sitten mä päivemmällä hermostuin tuohon hipasukännyyn kun mites sillä soittaa jos kesken kaiken kuuluu, että valitse kakkonen, ko ei siinä näy numeroita silloin ku soittaa... en jääny miettimään vaan turvauduin lankapuhelimeen, siinä ne numerot vielä näkyy  :-)). Tietenkin pitäs vähän perehtyä tohon N8 iin paremmin. Sitten mun piti mennä vielä neljän jälkeen yhteen tilintarkastukseen...noo, hänpä olikin soittanut mun vanhaan numeroon, joka oli isännän uusi, että ei tarvikaan tulla tänään. Ajoin jo hieman myöhässä kotiin satanen lasissa vain todetakseni, että päivä loppui siihen. Kyllä tulikin väsynyt ja raukea olo, kun ei tarvinnutkaan mihinkään lähteä  :-)). Tälläysin katsomaan Viidakkoperhettä, niin mitästä hulluja... taitoluistelua!

Semmoista tänään ja aurinkokin paistaa komeasti, asteita jotain -4
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 29.03.12 - klo:18:03 »

Torstain alkuehtoota  [:-)]
Aurinkoinen iltapäivä aamun vesi/räntäsateiden jälkeen. Työpäivät tuppaavat venymään 9 tuntisiksi kun ei hoksaa  [NUT] lähteä ajoissa kotiin. No huomenissa sitten teen lyhyemmän rupeaman. [:-)] Kävin ojia uittelemassa tuossa omalla tiellä. Ihan tuli lapsuus mieleen kun niitä innolla uitettiin ja kilpailtiin kenen käpy tai kaarnalaiva kulkee pidemmälle  [:-)]  Tänään onkin sitten hieroja päivä, meilläkin mies lähti hierojalle. Itsestäkin olisi mukavaa, mutta tuo fibro ei tykkää siitä yhtään  [:-(] eli jätetään suosiolla väliin.
Sairaille ja poteville paranemista  [:30] ja kaikille muksaa illan jatkoa  [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #32 : 29.03.12 - klo:18:24 »

Alkuehtoota :-))
Aurinko rupesi paistamaan.
Kukkapenkkiä siivoilin. Siellä krookukset nupuilla, lumikellot kukkivat
ja scillat ja tulppaanit tulossa esiin. Aika kivaa [:-)]
mese: Minulle kävi ihan samoin puhelimen kanssa, kun jonnekin soitin ja piti valita numero.
Onneksi oli myös lankakapuhelin :-)) Nyt jo osaan: näyttöön tulee painike num.valits. ja sieltä löytyy :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #33 : 29.03.12 - klo:18:28 »

mese: Minulle kävi ihan samoin puhelimen kanssa, kun jonnekin soitin ja piti valita numero.
Onneksi oli myös lankakapuhelin :-)) Nyt jo osaan: näyttöön tulee painike num.valits. ja sieltä löytyy :-))

iPhonessa se valikko tulee näkyviin pienin välein puhelun aikana ja siitä pystyy valitsemaan sen näppäimistön. Mutta kyllä mäkin ekalla kerralla olin ihmeissäni, että mitä mä nyt teen!  [:-DD]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 29.03.12 - klo:19:04 »

Mulle kans kävi ton hipaisupuhelimen kanssa tänään just noin kun piti valita ykkönen tai kakkonen. En osannut, ja puhelu menikin sitten keskukseen ja sitä kautta sain hoidettua asiani. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #35 : 29.03.12 - klo:19:15 »

Mullakin on hipaisupuhelin. En voi sietää sitä!
Eihän se usko edes nyrkkiä saati pientä hipaisua! Aina menee hermo sen kanssa.

No, onneksi tuota tarvitsee aika harvoin.

Nyt jännitän, joko aamulla on järvi auki. Se on aivan musta, joitakin valkoisia raitoja jossain, mutta ei ole enää kuin ajan kysymys
Kirjattu

Sivu luotiin 0.053 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.