Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valivaliketju (vanhaa en löytänyt edes haulla)  (Luettu 2491 kertaa)

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta

Valivali. Aloitan valivalin, kun selkää sattuu ja kun syö Panacodia, tulee pöhnään. Ei oikein jaksaisi pönttöillä, mutta kun ei malta poissakaan olla. Aina hetkeksi on kuiteskin kokeelle tultava!
Selän kipu siirtyy ylemmäski, kun ilmeisesti kokoajan oon jännittyneenä. Voi VALIVALI!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
Vs: Valivaliketju (vanhaa en löytänyt edes haulla)
« Vastaus #1 : 01.11.06 - klo:14:30 »

Ja minä jatkan vali-valitusta omalta osaltani.Nivelrikkoista nilkkaani särkee niin peevelisti tällä hetkellä  [:-/] [:-/] Se on vaan sellaista noiden nivelrikkojen kanssa,että välillä särkee ilman mitään pahempaa rasitustakaan.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 01.11.06 - klo:14:34 »

Mä en voi syödä Panacodia ollenkaan, tulee tosi huono olo.
Tää keli varmaankin osaltaan meidän kremppasten tauteja vain pahentaa.  Ibusalin heitin minäkin suuhun tunti, pari sitten. 
Koitetaan pärjäillä, vaikka välillä irvistyttääkin. :-))
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #3 : 01.11.06 - klo:14:40 »

Mä en voi syödä Panacodia ollenkaan, tulee tosi huono olo.
Tää keli varmaankin osaltaan meidän kremppasten tauteja vain pahentaa.  Ibusalin heitin minäkin suuhun tunti, pari sitten. 
Koitetaan pärjäillä, vaikka välillä irvistyttääkin. :-))

Joo Kaarin,en minäkään voi käyttää Panacodia,tulee hiukan huono olo siitä.Mutta Celebran äsken nappasin.
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 01.11.06 - klo:15:36 »

Mulla on käpälä kipeä. Lienee jotain jännetuppiongelmaa tai jotain. Jarmo jo kauan sitten vinkkasi, että pitäisi ostaa sellainen tuki. En ostanut silloin ja nyt tuli tuo vinkki mieleen. Vääntäydyin oikein Instruun asti, mutta eihän siellä ollut. Tietokonekin sekosi ja meni aamun aikataulut myttyrälleen. Pikkutipukin hermostui ja luulin jo koko päviän lähtevän väärille urille. No, ihan kiva päivä tästä näyttää tulleen ilman käpälätukeakin, mutta sattuuuuuuuu... kaikki kiva sattuu... käsityöt, hiiren käyttely ja vauvan kantaminenkin.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 01.11.06 - klo:15:42 »

Clas Ohlsonilla on edullisia neopreeni tukia. Itse ostin polveeni sellaisen [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 01.11.06 - klo:16:04 »

Jäytää, jäytää jokapaikkaa ja kovaa... [:29]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Veke

• Vieras
« Vastaus #7 : 01.11.06 - klo:16:10 »

Huomenna OMT-terapeutin luo. Katotaan mitä jatkossa seuraa. Ihanaa!! VALITUSPALSTA [:-DD]

Siis käytkö OMT-terapeutilla. Mulle työpaikkalääkäri pani sellaselle lähetteen. Kaks kertaa kävin ja
lasku 110 oli euroo kerralta.
Ehä kennee persuuni semmosta kestä. En o sen jälkee käyny, vaik ain sillon tällön houkutteleeki mua luoksee.   :-O
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 01.11.06 - klo:16:22 »

Noo..täällä firma maksaa nuo kolme kertaa [:-)] Kinuun sitten lissää jos mahdollista [:-DD] Vaan en kyllä ole vielä apua siitä saanut [:-I] Siis, oikeasti olen kerran käynyt sen luona ja toisen kerran tav. fysterin luona. Huomenna siis toinen kerta OMT:llä
« Viimeksi muokattu: 01.11.06 - klo:16:24 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #9 : 01.11.06 - klo:16:45 »

Burana 600 huiviin ja eikun lumitöitä jatkamaan... yleensä käytän Celebraa mut loppumaan oli päässyt... [:-I]
OMT:llä käynnit tosi kalliita, mutta sieltä olen ainakin minä avun saanut aina tarvittaessa. Vähän tuo nivelrikko vaivaa joka puolella kehoa... [:-I]
Jos aamul ei koske mihinkään kun herää, niin on pakko nipistää itteään,  et onkohan sitä enää hengissäkään.. [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #10 : 01.11.06 - klo:16:49 »

Paranemisia kaikille vaivaisille  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Veke

• Vieras
« Vastaus #11 : 01.11.06 - klo:16:51 »

Joo täälä heitetää huulee burana 800 helpottaa ihan yhtä paljo, ku käynti OMT-terapeutilla. Mut maksaa pal vähempi.   :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #12 : 01.11.06 - klo:17:09 »

Mulla on ihan mielettömän ihana rannetuki, jonka sain työterveysasemalta. Tukee, mutta ei estä töitä. Pysyy hyvin paikoillaan. Olen sen joskus löytänyt googlettamalla ja yksi tuttu tilasikin sen, mutta nyt en löydä.
Hakusanoja: Flexrist. Allegro Nomics. Ergonomic products by Allegro Industries.
Pääkaupunkiseudulla on joku firma, mistä noita voi tilata. Hinta muistaakseni alle 20 euroa!

Jännetupentulehduksen hoito tuttua: tulehduskipulääkettä kuurina ja esim Felden-geeliä. Eikä kuitenkaan enää koskaan täysin parane!  [:-/]

Mutta VINKKI VINKKI: Mobilat-voidetta ranteeseen ja ympärille talouskelmua, joka kiinnitetään jollain sideharsolla. Ei pääse voiteet imeytymään vaatteisiin/ lakanoihin! AUTTAA!

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #13 : 01.11.06 - klo:17:23 »

Ullu, sen hyvän rannetuen pitää olla tämä Karskeen myymä pienempi. Harmi, kun kuva puuttuu.
http://www.karske.fi/products.php?search=flexrist

Jos innostut tilaamaan, kysy puhelimessa, onko siinä sellainen "peukalolenkki".
Meillä on joskus töihin lähtiessä oikein neuvoteltu, että kumman ranne huonommassa kunnossa ja kumpi sen saa ottaa!  [:-DD]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #14 : 01.11.06 - klo:18:36 »

ensin mobilat tai vastaava sitten se kelmu ja rannetuki   [:-)]

Onneksi omat paikat nyt ihmeen hyvässä kunnossa. Yhdellä tai monellakin työkaverilla on rannetuki käytössä ja oma laina tuki oli pitkäämallia, mutta lyhyempi malli taitaa ollaparempi jos paljon käsiä tarvitsee
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.1 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.