Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valivaliketju (vanhaa en löytänyt edes haulla)  (Luettu 2620 kertaa)

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: Valivaliketju (vanhaa en löytänyt edes haulla)
« Vastaus #15 : 01.11.06 - klo:19:04 »

Voi voi ja voi! Tsemppiä kaikille! Tiedän mikä on jännetuppitulehdus.. [:´((]
Kortisoonipiikki usein on pakollinen..Mutta parasta on pitää tulehtunut käpälä aivan levossa ja pakattuna mahdollisimman pitkään, varsinkin yöaikaan.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 01.11.06 - klo:20:59 »

Toipumista ja tsemmppiä poteville.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 01.11.06 - klo:21:26 »

Toipumista ja tervehtymistä kipuileville,sekä lepoa ja hoitoa tarvitseville.Särky on tosi energiaa vievää..on jonkin verran omaakin kokemusta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #18 : 01.11.06 - klo:23:04 »

Jo meni kirjoitukset taas "susille"
Ranetuista kirjoittelin / Vuosia sitten suositeltiin meikäläiselle sellaisia nivelvaivaisille suunnitellut rannekkeet. Niissä on sisällä muotoiltu tukirauta ja paljon tarroja joilla voi säädellä tukea. En ole näitä oikeastaan koskaan käyttänyt merkki Rehband Swedis desing / made in Estonia

Toiset on ne, joita käyttelen kylmissä oloissa meloessa ja mattopyykillä. Niistä tykkään, ne tukee ja lämmittää. Ostin ne jostain sukellusliikkeestä, Kasarmintorin nurkilta. Ei näy merkkiä.

tässä on yksi malli http://www.kajaksport.com/fin/neopren_rennekkeet.html
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #19 : 01.11.06 - klo:23:35 »

:-))  Kas tässähän  myö ollaan    :-))     Vanhat vaivaiset  = Vaivaisten  kremppojen ketju   I ja II      -->   http://www.ponttokamera.net/foorumi/read.php?f=11&i=212515&t=212095#reply_212515
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #20 : 02.11.06 - klo:16:27 »

Aamupäivä meni pitkästi kontaten (varsinkin raput yös, kön punkka on makkarissa yläkerrassa), sitten Panacod hieman helpotti ja lääkärisetä käski hakemaan taas piikin kankkuun, lihasrelaksanttia, eipä tuo paljon muuta auttanut, kön että nukuin taas parisen tuntia. Menis jo ohi tää kipu  [:-//] .
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 02.11.06 - klo:16:34 »

Voi Kati-parka. Toivottavasti kipu oikein pian hellittää. Kaikille muillekin toivon pikaista toipumista.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 02.11.06 - klo:22:12 »

Minun tuttavani,joka kärsii myöskin selkä-sekä muistakin nivel säryistä on saanut apua luontaistuotteesta.Hän ei kuuna päivänä ole tähän humpuukkilääkitykseen uskonut,mutta nyt kun mitkään virallisen lääketieteen hoidot eivät häntä auttaneet niin on kokeilun kautta saanut helpotusta kipuihinsa kyseisellä hoidolla...eli Nokkos+kalkki+inkivääri+vihersimpukka valmisteella hän on kipujaan saanut vähenemään huomattavasti..tätä oli aamu tv:ssä joku lääkäri suositellut ja sen myötä hänkin rohkeni lähteä kokeilemaan...hmmm..voisko olla apua teillekin...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 02.11.06 - klo:22:30 »

Täälläkin on kohta syöty yksi Möllerin omega3-inkivääri purkki. Ostetaan toinen mokoma lisää ja sitten kun se on loppu, aletaan funtsia.. [:-I]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 02.11.06 - klo:22:39 »

Nimenomaan tämä vihersimpukka ja inkivääri ovat ne tehoaineet...näin hän kertoi ja tosiaan hän on kuin toinen ihminen.Lenkkeileekin,kun ennen kulki aivan hiipimällä kun särky oli niin kovaa..
Kirjattu
Arvo Ylppö

Evis

• Vieras
« Vastaus #25 : 03.11.06 - klo:08:45 »

Toivotaan Katille toipumista.   [:-)]
Oma kokemukseni kunnon selkävaivasta on kolmen kuukauden mittainen. Apu löytyi sitten venytyshoidosta, jossa laitetaan kädet ja jalat tiukasti kiinni hihnoilla  myös keskivartalo on kiinni ja käännetään lähes pää alaspäin roikkumaan.(autotrack-laite)
Siinä tulee tilaa välilevyjen väliin ja puristuskipu helpottuu ajan kanssa. Kävin kuukauden verran tässä hoidossa. Myös vesijumppa oli mulla hyvänä apuna toipumisessa. Nämä vaivat ovat kyllä niin yksilöllisiä, että toisen apu voi olla toiselle pahennukseksi.Eli kokeilemalla mikä auttaa omalla kohdalla.
Voimia, voimia, niitä tarvitaan niin henkisesti, kuin fyysisestikin. [:-)]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #26 : 03.11.06 - klo:18:26 »

Kannanpa minäkin korteni kekoon ja vaikka ei tää kauhee valivali oo muille, mutta mulle kova pala! Kävin siis lekurissa ja tää mun oireilu kylmään todettiin kylmäurtikariaksi eli siis eräänlaiseksi nokkosrokoksi! Kauheeta, mie joka oon aina rakastanut ulkoilmaa, oon allergiinen ulkoilmalle!! Eiiih! Olisittepa nähneet tänäkin aamuna, kun vein linnuille ruuat ja toimitin tallihommia. No, nyt sit en saa syödä Buranaa yms särkylääkettä, ja hormooneihin viitattiin. Okei, mä kestän aikani, mut ei oo hyvä. Kaikki mitä mä rakastan liittyy hevosiin,koiriin ja ulkoiluun!
Pittääkö tosiaan alkaa suunnittelee muuttoo? [:´(]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #27 : 03.11.06 - klo:18:32 »

Voi Lisa, siun kohdalla tuo on todella kurjaa!

Ja selkä jatkaa kipuiluaan, kääk!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #28 : 03.11.06 - klo:19:15 »

Sauna ja kosteushan on helevettiä. Kun tulen saunasta, siis lämpimästä, viileeseen pukuhuoneeseen, haluaisin, että kattositte! Nilkat, polvet, reidet, kankut, kaikki punajuuren värisiä, kuumotus ja kutina helkkarinmoinen! Mä en kestä, kun oon aina ollu ulkoilma-ihminen, so sad so sad! [:-(]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 03.11.06 - klo:19:23 »

Keljumoinen vaiva Lisalla. Onko se nyt vasta ilmennyt, vai onko jo kauemmin ollut?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.