Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 31.3.2012  (Luettu 775 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Lauantai 31.3.2012
« Vastaus #75 : 01.04.12 - klo:09:25 »

Kaija, ei teillä ole mitään lämpöpuhallinta tai ylimääräistä auton sisätilan lämmitintä, sillähän saa hetkessä lisää lämmintä.

Tämä ei nyt liity mitenkään tuohon edelliseen asiaan, kunhan vaan tuli mieleen.
Meillä oli Kolussa, ja nyt se on tietty mökillä, sellainen nestekaasulämppäri. Se on ihan mielettömän hyvä ja tehokas antamaan lämpöä. Nytkin kun on menty perjantai-iltaisin mökille, niin ei oltais kyllä tarettu pelkästään sähköpattereilla. Yöksi tietysti sitten aina sammutetaan se lämmitin, eikä sitä sitten enää lauantaina tarvitsekaan kun patterit pitää lämpöä yllä. Se kaasulämppäri oli usein Imuripubissakin Pönttötapaamisten aikoihin, joten joku sen saattaa muistaakin. Kaasuakin se vie tosi vähän.
Se on siis tämäntapainen, mutta vaan vanhempi malli. Ja juu, on turvallinen käyttää kunhan se huolletaan säännöllisesti, niinkuin kaikki kaasulaitteet täytyisi. Tämä meidän lämppäri huollettiin viimeksi muutama vuosi sitten.

http://www.cisionwire.fi/turvatekniikan-keskus/r/turvatekniikan-keskus--tukes--kaasulammittimen-kanssa-huolellisuus-on-valttia,c136689
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #76 : 01.04.12 - klo:09:33 »

Tiina, olisihan meillä esim auton sisätilan lämppäri, mutta ei tosiaan muutaman tunnin hommia varten viitsitty alkaa viritellä sähköjä päälle autoon. Tosin meillä on se jatkojohto vedetty takapihalta tuijien takaa ja portaiden ali melkein pysyvänä  :-)) ratkaisuna, kun etupihalla ei ole minkäänlaista pistorasiaa.
Täytyy katsella, miten keliennusteet kehittyy. JOS pääsiäisen ennusteet paranee, ja päästään liikkeelle, niin sitten tietty pitää laittaa kaikki lähtövalmiiksi ja testata lämmitys ja jääkaapin toiminta jne.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #77 : 01.04.12 - klo:09:49 »

Lukaisin illalla kirjoitetut jutut  ja Tiinan Viljami oli kiva piristys ketjun päätteeksi. Ei mikään ihme jos tätskällä on ikävä pikkumiestä [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 01.04.12 - klo:11:13 »

Sorry, ei ollu tarkotus arvostella kenenkään silitystottumuksia.
Halusin vain esittää tällaisen laiskan ja vaivasen ihmisen konstin.
Kun ei pysty pitkiä aikoja seisomaan, niin se silittäminenkin olisi
mulle aika ylivoimainen homma.  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #79 : 01.04.12 - klo:11:23 »

Älä huoli Marleena, mun mielestä tässä jutusteltiin aiheesta kivasti, kukin tekee tyylillään ja hyväksytään myös toisten tyylit. Musta oli ainakin kiva jutustella  [:-)]
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #80 : 01.04.12 - klo:11:29 »

Marleenalle, en mitenkään halunnut provosoida ketään. Minä nyt vain olen vajavainen ja teen oman pääni mukaan mitä haluan. Ruokaa en haluaisi laittaa, joten olkoon nämä muut työt sen korvaavia tekosia  :-)) :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #81 : 01.04.12 - klo:11:39 »

Älä huoli Marleena, mun mielestä tässä jutusteltiin aiheesta kivasti, kukin tekee tyylillään ja hyväksytään myös toisten tyylit. Musta oli ainakin kiva jutustella  [:-)]

Samaa mieltä zeenerin kanssa.
Jokainen tekee kotihommia vointinsa ja tahtonsa mukaan.  Niihin ei ole ulkopuolisilla nokan koputtamista.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #82 : 01.04.12 - klo:13:41 »

[:44]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sivu luotiin 0.052 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.