Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 11.4.2012 - keskiviikko -  (Luettu 824 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 11.4.2012 - keskiviikko -
« Vastaus #15 : 11.04.12 - klo:09:53 »

Honkkarissa on puutarhamyymälä. Millä te muut lannoitatte tuijia? Meidän reppanat eivät ole ainakaan 4 vuoteen saaneet muuta kuin sadevettä  [:17]

Löytyi: "Keväällä tuijille voi antaa jotain havukasveille sopivaa lannoitetta, esimerkiksi Havukasvien Täyslannosta."

Sammalta vastaan en lähtisi taistelemaan, koska mä Rrrrrakastan sammalta! Kuten Minnikin sanoi, se on aina vihreää, eikä siitä tarvi leikata ruohoa. Minusta vihreä sammal on kauniimpaa kuin ruoho. Ja ihanan pehmeää, kävellä vaikka paljain jaloin. [:-)] [:35]

Täytyy yrittää löytää joku pieni pönttö tuota lannoitetta. Kunhan tuonne lumen sekaan pääsee kävelemään, niin tuijat voisi lannoittaa.  [:-)]
Meidän ja toisen naapurin rajalla on tuija-aita. Siitä pitäisi melkein kysyä, että onko se niiden vai meidän vastuulla. Ettei saa tuplalannoitusta!  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 11.04.12 - klo:09:54 »

Hyvä kun kielsit  :-)) Toiset vuosikausia, piimän avulla ,
yrittää saada kiviä ja muureja sammaloitumaan  :-O

Sitä mäkin olen suunnitellut: sammalta ja piimää ämpäriin ja sitten valelemaan sitä lisää....  :-))

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 11.04.12 - klo:10:16 »

Huomenta :-))

Harmaa on säätila, onneksi ei mitään sada ja pikkupakkanen oli vielä aamulenkin aikana joten ei Verakaan kuraantunut
pahasti.

Susulla on hyvä tsäkä käynyt kun on saanut yhden kissan lisää katraaseensa ja vielä niin ihmismäisen, että hallitsee sellaisia asioita mitä ei ihan joka katti taidakaan. :-))

Miten toi Mesiksen kertoma kuulosti jotenkin aika tutulta :-))

Tiinalle mukavaa Mikkelin reissua ja Viljamille paranemis toivotukset ja kaikille pönttöläisille hyvää tätä päivää :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #18 : 11.04.12 - klo:10:17 »

Krnauuu... Huamenta. Tänään sitte "kahvajuttuja", Kirsikka on kuulemma rikkonut kahvan. [:10]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 11.04.12 - klo:10:21 »

Äh, mun leppoisa pönttöilyaamupäivä pitää kohta lopettaa ja lähteä viemään autoa huoltoon. Ja huomenna on aamupäivällä vuorossa käynti renkaanvaihdossa. Tulee aika pitkiä päiviä. Tänään on varmasti rankka työpäivä luvassa, kun aamussa on maailman hitain harkkari ja mun pitää sitten paikata tilanne. Pakkaavat ensi yönkin sillä koneella, mille me tehdään tuotteita.  [:-I]

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 11.04.12 - klo:10:23 »

Krnauuu... Huamenta. Tänään sitte "kahvajuttuja", Kirsikka on kuulemma rikkonut kahvan. [:10]

Nii nii... juu... Kirsikka. [:-DD] [:10]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 11.04.12 - klo:10:41 »

No joka tapauksessa, jouduin eilen sulkemaan ikkunan teipillä. Kahvaa kun kääntää niin ne lukkokielekkeet ei inahda millimetriäkään. En saa ikkunaa kiinni.

Mulla oli makkarin tuuletusikkunan kanssa samanlainen ongelma muutama vuosi sitten. Pari suihkausta CRC:tä lukkoon ja jo rupesi pelittämään. Tietty vika voi olla jossain muuallakin.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 11.04.12 - klo:10:49 »

No joka tapauksessa, jouduin eilen sulkemaan ikkunan teipillä. Kahvaa kun kääntää niin ne lukkokielekkeet ei inahda millimetriäkään. En saa ikkunaa kiinni.

Mulla oli makkarin tuuletusikkunan kanssa samanlainen ongelma muutama vuosi sitten. Pari suihkausta CRC:tä lukkoon ja jo rupesi pelittämään. Tietty vika voi olla jossain muuallakin.

Onks kissoilla yleensä CRC:tä? ... [:-I] [:-DD] Se kahva on ollut hankala jo kauan, muistaakseni me pistettiin sinne kerran öljyä... Eilen se sitten jumittui totaalisesti. Täytyy ensin kokeilla sitä CRC:tä, kiitti vinkistä! Jos se ei auta, se mekanismi pitää ruuvailla auki ja kurkkia sinne sisään... Ehkä öljy tai CRC auttaa paremmin, jos saa sitä kunnolla sinne sisälle. Tai sitten siellä on joku muu häikkä. No, jos Pilvi ei onnistu, niin mä kaivan esiin sisäisen insinöörini ja riennän neuvomaan.  [:-DD] Miehethän rakastaa sitä, että nainen neuvoo tällaisissa asioissa, eiks rakastakin? :-)) [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 11.04.12 - klo:10:51 »

Susulla on hyvä tsäkä käynyt kun on saanut yhden kissan lisää katraaseensa ja vielä niin ihmismäisen, että hallitsee sellaisia asioita mitä ei ihan joka katti taidakaan. :-))

Niin onkin. :-)) [:34] Talo täynnä toinen toistaan lahjakkaampia kissoja! :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 11.04.12 - klo:10:54 »

Olet Sus ne lahjakkuudet kaikki ansainnut [:5]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 11.04.12 - klo:10:55 »

No, jos Pilvi ei onnistu, niin mä kaivan esiin sisäisen insinöörini ja riennän neuvomaan.  [:-DD] Miehethän rakastaa sitä, että nainen neuvoo tällaisissa asioissa, eiks rakastakin? :-)) [:-DD]

Joo, ne on ihan täpinöissään kun niillä on elävä käyttöohjekirja aina saatavilla.  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #26 : 11.04.12 - klo:10:55 »

Olet Sus ne lahjakkuudet kaikki ansainnut [:5]

Voi kiitos telkkinen sanoistasi. [:-)] [:34]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #27 : 11.04.12 - klo:10:58 »

No, jos Pilvi ei onnistu, niin mä kaivan esiin sisäisen insinöörini ja riennän neuvomaan.  [:-DD] Miehethän rakastaa sitä, että nainen neuvoo tällaisissa asioissa, eiks rakastakin? :-)) [:-DD]

Joo, ne on ihan täpinöissään kun niillä on elävä käyttöohjekirja aina saatavilla.  [:-DD]

Jep, niin mäkin luulen. Mun on opeteltava kohta neuvomaan auton ajamistakin - siinä pelkääjän paikalla - mullahan ei ole ajokorttia. Mutta mulla on ihan tuottelias tuo... öh... suuvärkki, kai neuvojen määrä korvaa kenties puuttuvan laadun? Vai?

[:-I] [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 11.04.12 - klo:11:00 »

[:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 11.04.12 - klo:11:01 »

Jep, niin mäkin luulen. Mun on opeteltava kohta neuvomaan auton ajamistakin - siinä pelkääjän paikalla - mullahan ei ole ajokorttia. Mutta mulla on ihan tuottelias tuo... öh... suuvärkki, kai neuvojen määrä korvaa kenties puuttuvan laadun? Vai?

[:-I] [:-DD]
Joo, meillä ainakin  [:-DD] Minä oikein ihmettelen, että mitenkä mies pärjää ilman minua tuolla liikenteessä  [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.095 sekunnissa. 16 kyselyä tietokannasta.