Lainaus käyttäjältä: Kaija - 11.04.12 - klo:09:07Honkkarissa on puutarhamyymälä. Millä te muut lannoitatte tuijia? Meidän reppanat eivät ole ainakaan 4 vuoteen saaneet muuta kuin sadevettä Löytyi: "Keväällä tuijille voi antaa jotain havukasveille sopivaa lannoitetta, esimerkiksi Havukasvien Täyslannosta." Sammalta vastaan en lähtisi taistelemaan, koska mä Rrrrrakastan sammalta! Kuten Minnikin sanoi, se on aina vihreää, eikä siitä tarvi leikata ruohoa. Minusta vihreä sammal on kauniimpaa kuin ruoho. Ja ihanan pehmeää, kävellä vaikka paljain jaloin.
Honkkarissa on puutarhamyymälä. Millä te muut lannoitatte tuijia? Meidän reppanat eivät ole ainakaan 4 vuoteen saaneet muuta kuin sadevettä
Hyvä kun kielsit Toiset vuosikausia, piimän avulla ,yrittää saada kiviä ja muureja sammaloitumaan
Krnauuu... Huamenta. Tänään sitte "kahvajuttuja", Kirsikka on kuulemma rikkonut kahvan.
No joka tapauksessa, jouduin eilen sulkemaan ikkunan teipillä. Kahvaa kun kääntää niin ne lukkokielekkeet ei inahda millimetriäkään. En saa ikkunaa kiinni.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 11.04.12 - klo:08:30No joka tapauksessa, jouduin eilen sulkemaan ikkunan teipillä. Kahvaa kun kääntää niin ne lukkokielekkeet ei inahda millimetriäkään. En saa ikkunaa kiinni. Mulla oli makkarin tuuletusikkunan kanssa samanlainen ongelma muutama vuosi sitten. Pari suihkausta CRC:tä lukkoon ja jo rupesi pelittämään. Tietty vika voi olla jossain muuallakin.
Susulla on hyvä tsäkä käynyt kun on saanut yhden kissan lisää katraaseensa ja vielä niin ihmismäisen, että hallitsee sellaisia asioita mitä ei ihan joka katti taidakaan.
No, jos Pilvi ei onnistu, niin mä kaivan esiin sisäisen insinöörini ja riennän neuvomaan. Miehethän rakastaa sitä, että nainen neuvoo tällaisissa asioissa, eiks rakastakin?
Olet Sus ne lahjakkuudet kaikki ansainnut
Lainaus käyttäjältä: Sus - 11.04.12 - klo:10:49No, jos Pilvi ei onnistu, niin mä kaivan esiin sisäisen insinöörini ja riennän neuvomaan. Miehethän rakastaa sitä, että nainen neuvoo tällaisissa asioissa, eiks rakastakin? Joo, ne on ihan täpinöissään kun niillä on elävä käyttöohjekirja aina saatavilla.
Lainaus käyttäjältä: Pyryharakka - 11.04.12 - klo:10:55Lainaus käyttäjältä: Sus - 11.04.12 - klo:10:49No, jos Pilvi ei onnistu, niin mä kaivan esiin sisäisen insinöörini ja riennän neuvomaan. Miehethän rakastaa sitä, että nainen neuvoo tällaisissa asioissa, eiks rakastakin? Joo, ne on ihan täpinöissään kun niillä on elävä käyttöohjekirja aina saatavilla. Jep, niin mäkin luulen. Mun on opeteltava kohta neuvomaan auton ajamistakin - siinä pelkääjän paikalla - mullahan ei ole ajokorttia. Mutta mulla on ihan tuottelias tuo... öh... suuvärkki, kai neuvojen määrä korvaa kenties puuttuvan laadun? Vai?