Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 13.4.2012  (Luettu 822 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: Perjantai 13.4.2012
« Vastaus #15 : 13.04.12 - klo:10:27 »

Se on sitten takuuvarma kevään merkki Römpsänperällä!
Kesämytyt ovat saapuneet!

Syksyllä aivan viimeisiin sulavesiin saakka tuossa järven rannalla, pienoisessa poukamassa istui joka ainoa päivä kaksi miestä. Istuivat ja kalastivat koko päivän. Sitten jään tultua tietty siirtyivät pilkkimään.
Tänä aamuna ne tulivat jälleen ongelle! Aina samat kaksi miestä.  [:-)]
Täytyy oikein allakkaan laittaa ylös!
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #16 : 13.04.12 - klo:10:29 »

Huomenta  [:-)]
Sakeaa sumua.
Olin aatellu avata pyöräilykauden ja lähteä isolle joelle katsomaan,oisko siellä joutsenia. Ei tuolla kyllä mitään etteensä nää. Katotaan iltapäivällä.
Mulla on kans samaista vikaa lonkassa ollut vuosia.Kortisonipiikin oon kaks kertaa hakenut ja kylmävoidetta yöksi silloin kun oikein äityy.
Nyt on mullakin ollut pahempana.  [:-(]
Sairastaville paranemisia.  [:-)]
Ilmankos avokki on välillä avuton,kun hää ei ole ISKÄ.   :-))
Mukavaa perjantaita pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #17 : 13.04.12 - klo:10:30 »

Marleenalta taas hauska positiivarit  :-))

Kiitos, paranemistoivotuksista  [:-)]    kaikille pönttölän poteville toipumisia ja parempaa oloa  [:30]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 13.04.12 - klo:10:43 »

Poteville paranemista ja kaikille iloista mieltä.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #19 : 13.04.12 - klo:10:47 »

Huomenta kotoa!  [:-)]
Mulla äityi "lonkkavika" eilen niin pahaksi, että meinasi jäädä imukärsä kuitukonttiin (Gefilus appelsiini-persikka+kuitu) ja tänään pidänkin pomon luvalla saikkupäivän. Vaikka mä aina moitin sitä, niin tähän se suhtautui ymmärtäväisesti, kun eilen sen kanssa juttelin. TOKI se ensin varmisti, että tuotteet saadaan tehtyä jäljelle jäävällä porukalla  [;-)]
Kunhan aamu valkenee, soitan työterveyteen ja koitan saada ensi viikolle lääkärille ajan!

No, toivottavasti saat lääkäriajan ensiviikolle ja helpotusta vihdoin lonkkavaivaan.  [:30]

Mä olin kans eilen työterveyslääkärillä ja sain kolmannen kortisonipiikin lonkkaan ja fysikaalista, jos se mun lonkka nyt sitten vihdoinviimein parantuisi.
Saikulla kans ollaan ja leppoisasti on oleskeltu jo eilinen päivä et piikki vaikuttaa.

Paranemistoivotuksia myös sun lonkalle!  [:-)]
Sain tiistaille työterveyteen ajan. On kyllä nää oireet niin moninaisia, että guuglaamalla nousee [:67] tukka pystyyn. Taidan olla jo kohdassa munasarjasyöpä!  [:-I]  Joo, parempi varmaan jättää guuglettaminen tältä erää!  [:-DD]
Lonkka on nyt parempi. Tai siis OLI. Tää koneella istuminen ei tee hyvää. Toisella puolella taas tuntuu nivusessa (munasarja???) häijyä kipua.

Onneksi meillä on Syödään pakastin tyhjäksi-teemaviikot, eli kauppareissu tulee olemaan kevyt. Inventoitiin aamulla pakastimen tarjonta ja laadittiin viikonlopun ruokalista sen mukaan!

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 13.04.12 - klo:10:49 »

Huomenta.

Neljä astetta lämmintä on mittarissa ja satunnaisesti ihan hiljaa pisaroi.

Samaan valivalirevohkaan lukeudun minäkin.  Ala ristiselässä luut loksuu, kun ponnistan.  Eilen piti ihan roppia ottaa, kun niin kipuili ja oli paineen tunnetta.  Liika istuminen ei ole varmaankaan kenenkään lonkille hyvästä.
Maanantaina menen lekurin arvioitavaksi.  Toivottavasti lonkan tekonivel ei sitä aiheuta.
Jaksuja ja paranemista kaikille särkyihin ja mielialaan.

Terkkuja kaikille.  [KIPPIS]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 13.04.12 - klo:10:54 »

Olen herännyt kuudelta. Ei muuta valittamista.  :-))

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 13.04.12 - klo:10:56 »

Kaija kirjoitti: " On kyllä nää oireet niin moninaisia, että guuglaamalla nousee  tukka pystyyn. Taidan olla jo kohdassa munasarjasyöpä!    Joo, parempi varmaan jättää guuglettaminen tältä erää! "
 [:-DD]
Eilen minäkin lukaisin googlesta tuosta paineen tunteesta, mut luovutin.  [:-DD]

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #23 : 13.04.12 - klo:11:00 »

Huomenta kotoa!  [:-)]
Mulla äityi "lonkkavika" eilen niin pahaksi, että meinasi jäädä imukärsä kuitukonttiin (Gefilus appelsiini-persikka+kuitu) ja tänään pidänkin pomon luvalla saikkupäivän. Vaikka mä aina moitin sitä, niin tähän se suhtautui ymmärtäväisesti, kun eilen sen kanssa juttelin. TOKI se ensin varmisti, että tuotteet saadaan tehtyä jäljelle jäävällä porukalla  [;-)]
Kunhan aamu valkenee, soitan työterveyteen ja koitan saada ensi viikolle lääkärille ajan!

No, toivottavasti saat lääkäriajan ensiviikolle ja helpotusta vihdoin lonkkavaivaan.  [:30]

Mä olin kans eilen työterveyslääkärillä ja sain kolmannen kortisonipiikin lonkkaan ja fysikaalista, jos se mun lonkka nyt sitten vihdoinviimein parantuisi.
Saikulla kans ollaan ja leppoisasti on oleskeltu jo eilinen päivä et piikki vaikuttaa.
Paranemistoivotuksia myös sun lonkalle!  [:-)]
Sain tiistaille työterveyteen ajan. On kyllä nää oireet niin moninaisia, että guuglaamalla nousee [:67] tukka pystyyn. Taidan olla jo kohdassa munasarjasyöpä!  [:-I]  Joo, parempi varmaan jättää guuglettaminen tältä erää!  [:-DD]
Lonkka on nyt parempi. Tai siis OLI. Tää koneella istuminen ei tee hyvää. Toisella puolella taas tuntuu nivusessa (munasarja???) häijyä kipua.

Juu, parempi olla guuglaamatta sit on kaikki mahdolliset vaivat.  :-))

Fysikaalinen sähköultarakylmägeeli hoito on ihan hyvä ja sit ne laittaa sen kipukukan  [:-DD] paneppas guuglaten se kipukukka  [:-)] nyt mulla on taas eilen laitettu "sinivuokko" lonkassa  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 13.04.12 - klo:11:15 »

Aamupäivää Mikkelistä! [:-)]

Kolme voileipäkakkua olen täyttänyt heti aamutuimaan, huomenna sit koristeet päälle. Huomenna juhlitaan Viljamin 1v. synttäreitä ja täällä on siivoukset ym. valmistelut menossa.

Valivali porukkaan kuulun minäkin, kinttu on edelleen kipeä ja myös selkä kremppaa. Vissiin joku hermo puristuksissa kun jos seisoo pitkään tai kävelee pidempään, niin selkään alkaa koskemaan ja tuntuu että reisissä on jotain puutumista.

Voimia kaikille "vaivaisille" Myös jos muuten vaan ketuttaa. [:-P]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #25 : 13.04.12 - klo:11:19 »

Kaikille sairastaville, paranemishaleja  [:30] [:30]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 13.04.12 - klo:11:20 »

Olen herännyt kuudelta. Ei muuta valittamista.  :-))

5.23 karkasi multa Nukkumatti! Onneksi saa päivän vaan olla ja huilia!  :-))

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 13.04.12 - klo:11:20 »

Tiina, se kukka, jonka toitte mulle, mikä sen nimi on?
Sain samanlaisen kukan.  En löydä sille hoitoohjeita, kun en muista nimeä.
Se sun kukkahan kesti mulla koko kesän.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 13.04.12 - klo:11:22 »

Mua alkoi naurattaa, kun ajattelin, että meillähän on melkein osastollinen täällä erilaisista vaivoista potevia! Voikun päästäisiinkin porukalla hoitoon!  :-))

Kaikille osastotovereille paranemistsempit!  [:5]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 13.04.12 - klo:11:24 »

:-))
Eikös pönttöläisissä ole hoitajiakin joukossa??
Pönttölasaretti pystyyn ja ei ku hoitoon!  [:-DD] :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.07 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.