Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 13.4.2012  (Luettu 823 kertaa)

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 13.4.2012
« Vastaus #45 : 13.04.12 - klo:15:27 »

http://areena.yle.fi/ohjelma/35029  Veijo ja Pauli pilikillä  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 13.04.12 - klo:15:28 »

Aloitin kevyesti puhelinrumban ja soitin vain muutaman puhelun. Ajattelin, että loppuviikosta ei haluavat keskustella moisesta asiasta  [:-DD] noh, maanantaina jatketaan. Mukavaa viikonloppua kaikille!
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 13.04.12 - klo:16:43 »

TOTT:  Ensiksi, hyvää iltapäivää. Mun vesijuoksupäivä menee melkein puolikkaasta työpäivästä. Lähdin kotoa 12.00 ja tulin n. 16.40. raukea olotila [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #48 : 13.04.12 - klo:16:45 »

Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #49 : 13.04.12 - klo:17:04 »

TOTT:  Ensiksi, hyvää iltapäivää. Mun vesijuoksupäivä menee melkein puolikkaasta työpäivästä. Lähdin kotoa 12.00 ja tulin n. 16.40. raukea olotila [:-)]

Varmasti on raukea olo. Minulla hommaan kuluu n. 1½ tuntia kun uimahallille on reilu kilometri ja senkin ajan omalla autolla. Ensitalvena tuonne Tampereen puolelle matkaa tulee lisää kolmisen kilsaa. Ei paha sekään.  [:-)]
Kaikenkaikkiaan niin kiva liikuntamuoto ettei sitä voi pois jättää. Vaivaiset nivelet tykkää kun ei ole koko elopaino rasittamassa.  :-))
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 13.04.12 - klo:17:23 »

Selekääsä sietäs se, joka sen pallokuusen sahas poikki!  [:-//]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041315447737_uu.shtml
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 13.04.12 - klo:17:42 »

Ihan ekaksi toivottelen taas jokaiselle sairastavalle kivutonta oloa. Kurjia ovat nuo kiputilat  [:-(]

Hienoa Sus, että huolehdit kisusta. Jospa se vielä alkaisi luottaa Sinuun.

Kaijalta hauska vitsi  :-))

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #52 : 13.04.12 - klo:18:25 »

Joo olen samaa mieltä Marleenan kanssa tästä selkäsaunasta. Jos joku pöljä on tämän pallon
kuusen latvasta pois sahannut :-O
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #53 : 13.04.12 - klo:18:49 »

Joo olen samaa mieltä Marleenan kanssa tästä selkäsaunasta. Jos joku pöljä on tämän pallon
kuusen latvasta pois sahannut :-O

Kuka on niin hullu???  [:-//]

Just lauantaina ihastelin häntä!!!

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 13.04.12 - klo:19:19 »

Ehdin hiukan torkahtaa sohvalle; ihan hyvää teki. Aamusta asti vaivannut "munasarjasyöpä" vaan ei ole hellittänyt, vaikka olen jo 2 kertaa ottanut Buracapsun. Onkohan siitä 2 vuoden takaisesta leikkauksesta jäänyt jotain kiinnikkeitä?  [:-I]
TT-lääkäri saakin tiistaina sitten monivaivaisen potilaan. Pasi muistutteli, että kerron myös olkapäästä! Ei ole montaa tervettä paikkaa. Ja mun pitäisi jaksaa tuota fyysisesti rankkaa erikoiskoulutuksen saaneeen teknisen toimihenkilön työtä vielä 14 vuotta.  [:-/] [:´((]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 13.04.12 - klo:19:28 »

http://www.adressit.com/lastensuojelua_hyvinvointi_valtiossa_nimelta_suomi

Tässä on aika surullinen tarina erään narkomaani-äidin pojasta, jonka isoäiti ja täti olisivat halunneet hoitaa. Yhteiskunta kuitenkin otti pojan huostaan ja sijoitti muualle. Olen tavannut tämän tädin eräässä yhteydessä ja uskon, että tarina on ihan just niin kuin se on kerrottu. Ketä aihe kiinnostaa, käykää lukemassa ja allekirjoittamassa  [:´((]

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #56 : 13.04.12 - klo:19:32 »

Näitä tarinoita (tai totuuksia) on ihan liikaa..olen adressin jo allekirjoittanut [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #57 : 13.04.12 - klo:20:08 »

Niin paljon oli juttuja tässä ketjussa, että varmaan jää jotain kommentoimatta, mutta kaikki kirjoitukset olen huomioinut. Kiitos teille niistä! :-)) [:-)]

Sairastaville toivotaan paranemista!  [:1]  [:30]

Iltaa jälleen! [:-)]
Vesisade päivä oli tänään, mutta aivan tyyntä.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +6,9 astetta ja nyt +2,9 astetta.

Iltapalaa jälleen syön ja sitten jonkin ajan päästä levolle. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #58 : 13.04.12 - klo:20:52 »

Ehtoota Lapista! Ei ole ehtinyt pöntöllekään pariin päivään... tänään kyllä sille toiselle  [:-/] montakin kertaa. Tais iskeä se rapatauti minuun. No ei vielä oikein kovasti, mutta pientä painetta esiintyy.
Sinne sairasosastolle hinkusin minäkin, oikea polvi juonittelee. Eilen Roissa kun jouduin kävelemään, tuntui että toista jalkaa ei ole olemassakaan.
Se reissu oli muuten mukava, mutta miten 5 euron housut maksaakin 45 euroa. Tai ensin ne oli maksanut 40 euroa, alennuksessa ostin ne vitosella ja olin jo onnesta mykkäränä, kun tulin autolle. Sakkolapussa oli 40 ekun pikavoitto. P-kiekko oli unehtunut laittaa...eihän sitä maalaistollo semmosia muista. Sinne meni alennus. [:-/]

ps. Janin kuvassa on kyllä ihan teeren näköisiä mettoja  [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 14.04.12 - klo:22:03 »

Mun tekisi mieli Unelmatorttua ja varasin aineksetkin ja Pasilta "muka-kyselin", että siihenhän tulee munaa, sokeria, perunajauhoa, vehnäjauhoa (unohdin leivinjauheen...) ja täytteeseen voita ja tomusokeria. Vähän silleen yritin selittää, että mestarileipurille se olisi piece of cake. No eihän tuo mennyt lankaan. Totesi vaan, että mä tunnun osaavan sen ohjeen niin hyvin, että pystyn sen tekemään itsekin.  :-O

Mun tekemä Unelmatorttu on kyllä hyvänmakuista, mutta se liian ohut täyte sulaa liian kuumaan pohjaan. Pasi taas osaa tehdä kuohkean vaahdon. No, katsellaan, kuka sen tekee! Vai haastanko kilpailuun ja tehdään kaksi?  [:-DD]

No, tänään iltapalan aikaan mä sitten aloitin tämän tekemisen. Het eka muna hajosi ja ne kuoren palaset oli kulhossa  [:-DD]. Sitten eikun putsaamaan ja kuivaamaan kulho ja sitten mun ei tarvinnut kuin mitata kuivat aineet ja Pasi teki unelmatortun, joka nyt jähmettyy pakastimessa iltakahvia varten!  [:-P]

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.