Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 19.4.2012.  (Luettu 562 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 19.4.2012.
« Vastaus #45 : 19.04.12 - klo:20:34 »

Tänään oli ihan kiva työpäivä: menin seiskaan ja tein parit mehut.  [KIPPIS]
Sitten mun aina niin rakas, kiltti, arvostettu ja älykäs  [;-)]  :-)) esimieheni antoi luvan käydä työajalla röntgenissä Sellossa. Hiukan sähläsin auton kanssa siellä parkkihallissa, mutta kerrankos sitä tulee ajettua vastaantulevien kaistaa tai kiellettyyn ajosuuntaan. Enkä mä pettänyt omia odotuksiani tälläkään kertaa: paluumatkalla ajoin kaksi kertaa harhaan. Ja mä olen siis aikaisemmin asunut melkein siinä vieressä ja liikkunut niillä kulmilla todella paljon. 5 vuotta melkein päivittäin. Mä inhoan Selloa  [:-/] ja ikävöin vanhaa kunnon Leppävaaran MAXI-marketia.  [:´((] Siellä oli helppo asioida!

Loppu työpäivä meni työvuorolistoja laatiessa. Valtasin ihan röyhkeästi koneen ja naputtelin pitkälle kesään ainakin alustavaa listaa!  :-))
Kohta voisi varmaan mennä sänkyyn; eikös se "Bimbot metsässä" ala yhdeksältä?  [:-DD]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #46 : 19.04.12 - klo:20:39 »

Rättiväsy, kaputt!  [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #47 : 19.04.12 - klo:20:57 »

Krnauuu...  Pilvi kiittää nimpparionnitteluista. [:10]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #48 : 19.04.12 - klo:22:22 »

Pilville  [:10]  nimpparionnittelut.  [:51]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #49 : 19.04.12 - klo:23:47 »

Sitten mun aina niin rakas, kiltti, arvostettu ja älykäs  [;-)]  :-)) esimieheni antoi luvan käydä työajalla röntgenissä Sellossa. Hiukan sähläsin auton kanssa siellä parkkihallissa, mutta kerrankos sitä tulee ajettua vastaantulevien kaistaa tai kiellettyyn ajosuuntaan. Enkä mä pettänyt omia odotuksiani tälläkään kertaa: paluumatkalla ajoin kaksi kertaa harhaan. Ja mä olen siis aikaisemmin asunut melkein siinä vieressä ja liikkunut niillä kulmilla todella paljon. 5 vuotta melkein päivittäin. Mä inhoan Selloa  [:-/] ja ikävöin vanhaa kunnon Leppävaaran MAXI-marketia.  [:´((] Siellä oli helppo asioida!

Loppu työpäivä meni työvuorolistoja laatiessa. Valtasin ihan röyhkeästi koneen ja naputtelin pitkälle kesään ainakin alustavaa listaa!  :-))
Kohta voisi varmaan mennä sänkyyn; eikös se "Bimbot metsässä" ala yhdeksältä?  [:-DD]

Hehee, mäkin oon kerran Sellon parkkarilla ajanut vastaantulevien ramppia pois, onneks ei tullut ketään vastaan. Ihan hullu paikka.  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 20.04.12 - klo:17:15 »

Hehee, mäkin oon kerran Sellon parkkarilla ajanut vastaantulevien ramppia pois, onneks ei tullut ketään vastaan. Ihan hullu paikka.  :-))

Juu, me ei TIETENKÄÄN tehdä virheitä, vaan insinöörit ja arkkitehdit ovat suunnitelleet systeemit nurinkurisesti!  [8-)]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 20.04.12 - klo:17:21 »

Zeenerille linkki, joka selittää kaiken  [:-DD]
http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/101781-miehet-kolaroivat-neljasti-paivassa-keski-uudellamaalla

Tän jutun mukaan naiset törttöilevät parkkipaikoilla!  [:-I] [:-DD]

Sivu luotiin 0.219 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.