Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 20.4.2012  (Luettu 1031 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 20.4.2012
« Vastaus #15 : 20.04.12 - klo:10:23 »

Kuvaa lintusaarelta Varanginvuonolla: http://www.birdwatch.tv/  [:-)]

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 20.04.12 - klo:10:38 »

Perjantai-aamupäivää Koillismaalta!

Aurinko paistaa ja yöllisen pakkasen jälkeen jo muutama aste plussaa.

Eilen yllätti ruokinnalla, ah niin ihana punarinta! On tänäänkin jo käynyt  [:-)]

Keväistä viikonloppua!  [:45]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #17 : 20.04.12 - klo:10:49 »

Soma vaavi, somalla Veralla  [:36] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #18 : 20.04.12 - klo:10:53 »

Löytyisikös tuota paikallislehteä netistä?
Kyl siellä jotain on mutta ei kovin montaa juttua ilmaiseksi ja tää oli raha-ja talousliitteessä, en tiedä onko netissä. Käy kurkkaan XXX:n sivuilta..

Kiitti Zeener.

Me Pasin kanssa toivotaan, että vaikka linkki löytyisikin (onneksi ei taida netissä olla luettavana) niin älkää laittako sitä mihinkään julkisesti esille  [:-I]
Siitä tuli sävyltään niin törkeän leuhka; se toimittaja halusi oikein suurennella asioita, että me käytetään VÄHINTÄÄN 10 000e vuodessa lintumatkailuun. Tosiasiassa vain viime vuonna meni todella paljon rahaa siihen Ecuador&Galapagos-keikkaan.
Toki saatiin itsekin muokata sisältöä, mutta en tiedä, millainen siitä loppujen lopuksi tuli!
Jennikin lähti just 5 viikoksi pois kotoa päästäkseen naapureiden silmistä  [:-DD]

Aika jännä juttu: luulisi, että mä kiljuisin riemusta, kun Jenni lähtee kohta sinne Marmarikseen työharjoitteluun 5 viikoksi, mutta mulla on hiukan haikea olo ja olen kieltämättä aika huolissanikin, kun likka on kuitenkin alaikäinen!  [:´(] :-O [?]

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 20.04.12 - klo:10:57 »

Huomenet.

Vihervarpusia ollut kovasti kivasti liikkeellä, käyvät tässä nyt päivittäin, eilen laskin 12 yksilöä. Suloisia! [:34] Mustarastaspariskunta käy myös päivittäin murkinalla, ovat varmaan asettuneet tänne pesimään, mikäs ihanampaa.

Punarintaa oottelen mieki, mutta ei ole näkynyt... Joskus niitä on ollut 3, sittemmin kaksi tai yksi, nyt ei ole vielä näkynyt.

Meillä on sateessa tauko, tutkan mukaan uusi sadealue tulee iltapäivällä klo 16 hujakoilla, se sopii, tässä välissä vois duunaa vähä pihahommii. [:-)]

Kaikille muksaa peksaa ja kiksaa viksaa!  [:45] [:-DD]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 20.04.12 - klo:10:58 »

Onnee Veralle perheenlissäyksen johdosta.
Hän kahtoo, että uskallappas tulla koskem-
maan. Tää on mun.  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 20.04.12 - klo:11:04 »

Huomenta. Vettä sataa ja tuonne olisi lähdettävä päivällä fillarilla kun ystävälle olen luvannut. Sadevehkeet päälle niin sade ei haittaa [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 20.04.12 - klo:11:22 »

Sataisipa meilläkin vettä, mutta lunta tulee taivaan täydeltä ja maa sai hetkessä valkoisen peitteen.

Voi miten söpön vaavin Vera on saanut, mutta söpö hän on kyllä itsekin. Hakiko Vera ihan itse vauvansa tuohon?
Voi kun muistan Serin valeraskaudet. Se oli ihan kamalaa, kun se koitti laittaa vauvoja tissille, mutta eivät imeneet, ja Seri vinkui. Ulos ei Seriä meinannut millään saada vauvojen luota. Toivottavasti Veralla ei ole ihan noin voimakas tunne "pentuansa" kohtaan.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 20.04.12 - klo:11:53 »

Kurjaa kun räntää tulee vaikka kait se vie loput lumet mukanaan.
Mesiksen kuvasta näkee, että keli siellä teilläpäin ei ole ihan kiva [:-)]

Juu Vera vei apinan ihan itse sänkyyn ja yritti asettaa sitä nisilleen, mutta päätti sitten köllähtää
viereen. Tosi säälittävää katsottavaa. Nyt laitoin kyllä apinan pois ja yritän kiinnittää ajatukset
ihan muualle, että valeraskaus unohtuisi. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 20.04.12 - klo:12:00 »

[:´(] säälittää noi valeraskausjutut.  Ihan kuin Verakin ois apeen näköinen tuossa kuvassa.
Miten kauan koirat pitää pehmoleluja pentuinaan? 

Hyvää perjantaita kaikille  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #25 : 20.04.12 - klo:12:05 »

Kaikenlaista juttua oli tässä ketjussa ja mä en varmaan tunnetusti taaskaan muista mitä kaikkea piti kommentoida, eli yhteinen kiitos kaikille! [:-)]

Päivää! [:-)]
Täällä pilvistä ja päivällä alkoi tuulla aamun tyyneyden jälkeen.
Mittarissa alin -5,9 astetta ja nyt +3,2 astetta.

Hyvää perjantaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 20.04.12 - klo:12:13 »

[:´(] säälittää noi valeraskausjutut.  Ihan kuin Verakin ois apeen näköinen tuossa kuvassa.
En tiedä kauanko pitävät, mutta varmaan aika kauan. Minä otin pehmot pois, kun en voinut katsella Serin kärsimystä, kun ne eivät imeneet. Maitoa tuli ainakin parisen viikkoa.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 20.04.12 - klo:12:18 »

Hyvää perjantaita kaikille  [:-)]

Vera on tosi apea ja ei ulos lähtisi millään.. sälittää itseänikin katsoa kun olen kaikkeni yrittänyt ettei sitä
valeraskautta tulisi ja sitten se kuitenkin tulee.
Nyt Vera on ihan rauhallinen kun otin apinan pois. Se on aina yksi ja ainoa tavara mikä synnytetään. Viime vuonna se oli varis pehmolelu. Eli yöllä Vera oli hakenut apinan alleen ja aamulla kantoi sitä ja kitisi kaiken aikaa.
Sanoin, että luovutetaan vauva heti pois niin ei tule maitoa nisiin, eikä senkautta tule muita ongelmia [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 20.04.12 - klo:12:35 »

Meillä ei auttanut yhtään, vaikka heti otti "vauvat" pois. Silti maitoa tuli.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 20.04.12 - klo:12:38 »

Voi olla, että Verallakin maitoa tulee nisistä. En niitä ole kokeillut mutta aika turvoksissa ovat, rintsikat melkein pitäis päälle laittaa. [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.294 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.