Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 21.4.2012  (Luettu 638 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 21.4.2012
« Vastaus #30 : 21.04.12 - klo:15:20 »

Kolmas koneellinen pyykkiä ja toinen kuivausrummussa. Olen minä vain ollut ahkera tänään  [:-P]

Mä aloitin kasilta ja olen hoidellut 4 koneellista. Viimeiset ovat kuivauskaapissa. Rumpua tulee käytettyä oikeastaan vain lakanoille ja pyyhkeille.
Keittiöpyyhkeet mä silitin (mun pikkuperversio: mä tykkään silittää niitä, kun ovat sopivan simppeleitä mun taidoille) suoraan koneesta ja laitoin siististi kuivumaan!  [:-)]

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 21.04.12 - klo:15:33 »

Kaija, mulla sama perversio: siltän tyynyliinat ja keittiöpyyhkeet, joskus innostun t-paitoihinkin, jos ovat olleet pesun jälkeen "rumasti" kuivumassa. Froteepyyhkeitä rummutan jonkin aikaa, pehmenevät.. Lakanat laitan narulle, koska rumpuun unohettuna ovat niiin ryppysiä.

Käpytikka tuli syömään ja peippo huutelee jossain lähistöllä, ikkuna on auki..
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 21.04.12 - klo:15:34 »

Ainahan meillä on tasan tarkkaan näin hauskaa.  :-))

Laita Vilukko yksäriä, niin voijaan vaihtaa numeroita sun muita.
Kyllä se pönttötappaaminen on ollu kovasti aikomuksissa jo ainaki
vuojen verran. Mutta ku meillä kaikilla osallisilla on joku tauti.
Ja parrailla kakskymmentä. Niin kestää pikkusen sen tappaamisen
järjestelyn suorittaminen. Olis kiva nähä sinuakin.
 [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #33 : 21.04.12 - klo:15:35 »

Kaija, mulla sama perversio: siltän tyynyliinat ja keittiöpyyhkeet, joskus innostun t-paitoihinkin, jos ovat olleet pesun jälkeen "rumasti" kuivumassa. Froteepyyhkeitä rummutan jonkin aikaa, pehmenevät.. Lakanat laitan narulle, koska rumpuun unohettuna ovat niiin ryppysiä.

Muutaman kuivausrummussa rypistyneen tyynyliinan takia mä silitysvehkeet kaivoinkin esille  [:-DD]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #34 : 21.04.12 - klo:15:39 »

Kovasti koitan saada itteni herätettyä että ens yönä sais nukuttua, kauppaankin pitäis ehtiä ennenkuin menevät kiinni... ja ruokaakin pitäis jo miettiä... paljon pitämistä ja vähän toimintoja  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 21.04.12 - klo:15:41 »

Ja mie en silitä koskaan. :-)) Säästynpä siltäki vaivalta sen siliän tien. :-)) Noo... pakkotilanteessa kyl joo, onneks niitä on harvoin. Ja kun ei kuivausrumpua ees omista ei se voi aiheuttaa pahoi ryppyikää. Ihanaa ku tulee kesä ja pääsee kuivattaa pyykkiä ulkona narulla. SIITÄ mä tykkään! [:-)] [:36] [:45]

Silitysrauta ja -lauta mulla KYLLÄ on. Että eisenpualee... [:-DD]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 21.04.12 - klo:15:46 »

Nyt en yhtään tartu tähän silitysasiaan.
Viimeks kaikki pahotti mielesä. Silittäkkää
tai olokaa silittämättä. Mitä se mulle kuuluu.
Minä en kuitenkaan aijo.
 [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 21.04.12 - klo:15:49 »

Kaija, mun silitysvehkeet ovat olleet esillä pääsiäisestä asti, mutta kun silitettävät ovat olleet likavaatekoreissa. Huomenna (ei sunnuntaina saa tehä töitä  [8-)] ) olisi vehkeille käyttöä! Neljäs koneellinen olisi tummia vaatteita, mutta mihinkäs ne laittaisi kuivumaan, ulosko..

Marleena, otan yhteyttä lähiaikoina, jookosta  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #38 : 21.04.12 - klo:16:10 »

Pyykkiä pyykkiä olen pessyt koneella ja käsin... ja matkalaukkua jo katellut  [:-)]. Ko ei sitä viikolla kuitenkaan ehi. 2.5 pitää jo lähteä liikkeelle täältä periferiasta. Kumma vaatekaappi ku kutistaa aina vaan noita vaatteita.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 21.04.12 - klo:16:17 »

mese, sullaki semmonen kumma vaatekaappi. Pitäiskö Kaijan Pasilta tilata liukuovikaapit, jossa vaatteet liukuu sopiviksi käyttäjän mukaan??  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 21.04.12 - klo:16:26 »

Pekka Pampulaa en ole tänään nähnyt, ilmestyy varmaan illemmalla. Häntä varten on kuitenkin nyt viritelty ikkunansulkeutumismekanismi. Eli jos ja kun Pekka saapuu keittiön lattialle ruokailemaan, meikä hiipii ulos ja vetää narusta ikkunan kiinni. Sitte on Pikku-Pekka sisällä.  [:-)] Pitäkää peukkui! :-))
[:72] [:72]

Mitenkäs Pekka sopeutuu omien kisujen kanssa sisätiloissa?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 21.04.12 - klo:16:34 »

Pekka Pampulaa en ole tänään nähnyt, ilmestyy varmaan illemmalla. Häntä varten on kuitenkin nyt viritelty ikkunansulkeutumismekanismi. Eli jos ja kun Pekka saapuu keittiön lattialle ruokailemaan, meikä hiipii ulos ja vetää narusta ikkunan kiinni. Sitte on Pikku-Pekka sisällä.  [:-)] Pitäkää peukkui! :-))

Oon ollut huomaavinani, että ovat jotekin jo vanhoja tuttuja. Kun Pekka tulee keittiöön, Kirsikka tyytyy sanomaan vaan "sähhhhh", mutta ei yritä hyökätä kimppuun, eikä yritä Pekkakaan. Jaakko taas, heh, Jaakko oli suorastaan huvittava, kun meni pahaa aavistamatta keittiöön ja Pekka olikin siellä ruokailemassa. Ensin hää jähmettyi, sitten kääntyi (hitaasti) kannoillaan ja h i i p i  hitaasti kuin hidastetussa filmissä takaisin olkkariin. :-)) Luulen, ettei yhteenottoja tule. Minusta Pekka ei vaikuta ollenkaan aggressiiviselta kollilta, vaikka onkin ottanut yhteen pihalla sen mustan kollin kanssa. Se musta vaikuttaa aggressiivisemmalta ja hyökkäävämmältä.

Tää musta täällä. :-)) Tää toinen on siis Pekka. :-))
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=21950.0;all
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 21.04.12 - klo:16:37 »

N-kirjaimet lisätty edelliseen sepustukseen. :-)) Näppis jättää kirjoittamatta joka ikisen ännän ellen muista tömäyttää namikkaa tosi kovaa... [:-/] ähhh...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 21.04.12 - klo:17:10 »

Oon ollut huomaavinani, että ovat jotekin jo vanhoja tuttuja. Kun Pekka tulee keittiöön, Kirsikka tyytyy sanomaan vaan "sähhhhh", mutta ei yritä hyökätä kimppuun, eikä yritä Pekkakaan. Jaakko taas, heh, Jaakko oli suorastaan huvittava, kun meni pahaa aavistamatta keittiöön ja Pekka olikin siellä ruokailemassa. Ensin hää jähmettyi, sitten kääntyi (hitaasti) kannoillaan ja h i i p i  hitaasti kuin hidastetussa filmissä takaisin olkkariin. :-)) Luulen, ettei yhteenottoja tule. Minusta Pekka ei vaikuta ollenkaan aggressiiviselta kollilta, vaikka onkin ottanut yhteen pihalla sen mustan kollin kanssa. Se musta vaikuttaa aggressiivisemmalta ja hyökkäävämmältä.

Tää musta täällä. :-)) Tää toinen on siis Pekka. :-))
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=21950.0;all
Hyvä, jos ei tappeluita tule  [:-)]
Onko sitä mustaa kollia enää näkynyt?
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 21.04.12 - klo:18:38 »

En voi tietenkään näin amatöörinä olla ihan satavarma....
Mutta onhan satakielikin rastas [:-)]

Laura,ainahan se on joku joka näkee/kuulee sen ekan.Mikset sit voisi olla sinä täöllä kertaa....
Minun piti kerran ottaa vuodareistani koskelo/tukkakoskelo en muista kumpi kun joku toinen ei ollut sitä vielä sinä vuonna nähnyt...eikä se ollut edes aikainen kevät...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.27 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.