Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 24.4.2012  (Luettu 389 kertaa)

Pilvi

• Vieras
Vs: Tiistai 24.4.2012
« Vastaus #30 : 24.04.12 - klo:12:52 »

Oho, Pilvi on päässyt konkareiden joukkoon. Onnittelut!  [KIPPIS] :-))

Krnauuu...  Tänks. Luantainen vaatimattomuuteni estää minua kommentoimasta enempää. [:10]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 24.04.12 - klo:12:56 »

Oho, Pilvi on päässyt konkareiden joukkoon. Onnittelut!  [KIPPIS] :-))

Krnauuu...  Tänks. Luantainen vaatimattomuuteni estää minua kommentoimasta enempää. [:10]

Mää en millään meinannu tajuta mitä tarkoittaa "luantainen", luulin että "lauantainen" tms. että kirjoitusvirheen kera, kunnes... tajusin, että tuohan on Kotkan murretta. [:-DDD] Pilvi on ruvennu puhuu kotkaa, eaglish! [:-DD]

Nii ja ONNITTELUT konkarille! Kohta saat mut kiinni...! [:-DD]
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #32 : 24.04.12 - klo:12:58 »

Krnauuu...  Luantainen jne... [:10]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 24.04.12 - klo:14:52 »

:-))

Huomenna mennään Otson kanssa passikuvaan. Perjantaina sitten passihakemukset vetämään. Nykyäänhän passissa ei taida kovin montaa viikkoa mennäkään. Ollaan näillä näkymin lähdössä Bulgariaan syysmuuttoa seuraamaan. Mummokin lähtee mukaan, niin ei Otson tarvii aina meidän mukaan raahautua. Löysin kivan ja rauhallisen pikkukaupungin ja sieltä huoneistohotellin. Yksi parhaista muutonseurantapaikoistakin vain reilun 10 km:n päässä. Harmi vaan, että kolmioita ei ole tarjolla parhaaseen, meille sopivaan aikaan, mutta kyllä myö kaksioonkin mahdutaan tarvittaessa.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 24.04.12 - klo:15:13 »

Kampaajalla tuli käytyä ja siellä istuessani soitti avo-psykologikin, sovittiin uusi aika peruuntuneen tilalle torstai aamulle klo 9. Olen huomannut , etten millään haluaisi sopia mitään juttuja aamuiksi, kotona on niin kiva kökkiä kun ei tarvi välittää kellosta. No, nyt on kuitenkin tuo sovittu klo 9 torstaille. Onhan siinä se etu, että sitten saapi itsensä ajoissa liikenteeseen eikä vasta iltapäivästä. [:-)]

Minultakin Kaarinille tsempit huomiselle! [:-)]

Anniinan perheellä mukava reissu tiedossa!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #35 : 24.04.12 - klo:15:14 »

Iltapäivää! [:-)]
Koko päivän on ollut sumua, pientä väliä luukuunottamatta päivällä.
Mittarissa nyt +6,0 astetta.

Pyykkiä pesty ja sen semmoista muuta. :-))

Hyvää tiistaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #36 : 24.04.12 - klo:16:54 »

Huomenta!
Heräsin pahalla tuulella.  [:-/] Auto-Salpa oli just laittanut tekstarin, että auto on valmis ja he palvelee kello 17 asti. Ja kustannukset 503€.  [:-//]
Eikun kiireesti soittaan Pasille, että ovatko ilmoittaneet myös sille. Eivät olleet, vaikka taatusti Pasi on antanut "paksullepojalle" oman puhelinnumeronsa; mullehan ei paljon kannata ilmoitella, kun nukun puhelin äänettömällä. Pasi oli pitkin iltapäivää yrittänyt soitella sinne, mutta ei saanut ketään kiinni  [:-//]
Huomasin sitten, että suluissa mainittiin, että Kerava palvelee 17.30. Uusi soitto Pasille, ettei kiireissään toheloi sen laina-rellun kanssa.

Aamukahvit join pihalla hampaita kiristellen. Ei oikeesti kauhean paljon tarvii, että yövuoro-päiväunien jälkeen päivä on pilalla. Mutta eiköhän tämä tästä.

Aika tylsä keli; +8 ja tuhnusadetta.  [:-(]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 24.04.12 - klo:18:36 »

Nyt on kaikki pakolliset kuviot hoidettu ja olo tuntuu heti mukavammalta, kun mahakin on täynnä!  :-))
Auton huolto kyllä tulee jatkossa hoitumaan jossain muualla. Tuolla Keravalla oli aikaisemmin tosi pätevä tyyppi hoitamassa noita juttuja ja sen kanssa hommat pelitti. Harmi, kun se lähti pois.  [:-(]
Valion lähellä, kävelymatkan päässä, on myös merkkihuolto. Tod.näk. jatkossa käytetään siellä.

Muutama tunti aikaa ennen töihin lähtöä!  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 24.04.12 - klo:19:38 »

Huomasitoko Kaija mun kysymyksen Kuomien pesusta? Ootko siis pessyt ja jos oot pessyt, niin käsin vai koneessa? [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 24.04.12 - klo:19:40 »

Huomasitoko Kaija mun kysymyksen Kuomien pesusta? Ootko siis pessyt ja jos oot pessyt, niin käsin vai koneessa? [:-)]

Juu, en ole pessyt. Ja nyt mulla on taas toisen saappaan pohja murentunut rikki, eli roskiin menevät. Vesi tulee pohjasta läpi  [:´((]  Noi kestää mulla max 3 talvea. Eikä ole edes se saapas, jota käytän auton polkimilla.
Kyllä mä olen kuullut, että ne voisi laittaa ihan koneeseen!  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 24.04.12 - klo:19:43 »

Meillä on molempien Kuomat aika rapaiset, kun nyt on ollut noita kurakelejä ja mökillä ollaan noilla lompsoteltu, pesua siis kaipaavat. Voishan noita kokeilla ensin vaikka suihkulla ja harjalla putsata. [:-)] Meillä vasta ekaa talvea Kuomat.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 24.04.12 - klo:19:48 »

Kopsasin hoito-ohjeet Kuomiokosken sivuilta:

Hoito-ohje

Kuoma®-talvijalkineiden puhdistukseen suositellaan kosteaa kangasta, jolla puhdistetaan lika jalkineista. Kuoma®-talvijalkineet voidaan ohjeita huolellisesti noudattaen myös pestä pesukoneessa, lämpötilan tulee olla max 40°C ja kuivaus max 40°C. Pesuohjelappu on kiinnitetty niihin jalkineisiin, jotka voidaan pestä.

Vettä- ja likaa hylkivyyskäsittelyn uusinta tarkoitukseen sopivilla suihkeilla erityisesti pesun jälkeen auttaa säilyttämään tuotteen hyvät ominaisuudet pidempään.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 24.04.12 - klo:20:30 »

Ääh, kello käy ja kohta täytyy lopettaa mukava pönttöily-ilta ja alkaa valmistautua töihin. Tämä yö on varmaan vielä aika rankka ja sitten helpottaa.  [:-I]
Mukavahan tähän olisi jäädä istumaan ja mennä sitten lämpimän peiton alle yöksi....

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 25.04.12 - klo:00:07 »

Huh, mä olen mennyt kaksi ekaa tuntia kuin aropupu! Aika paljon hommia edessä ja halusin saada noita tylsiä valuta- lisää vettä- sekoita - mittaa - lisää vettä- sekoita - mittaa jne hommia pois alta, että pääsen keskittymään oleelliseen aamuyön aikana  [NUT]

Sivu luotiin 0.254 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.