Reissussa oltiin mekin, tosin vaan yhden päivän, on se mokoma rankkaa istua kuusi tuntia autossa tylsällä moottoritiellä.
Olen eilen istunut 7 tuntia junassa, melko puuduttavaa sekin.
Pohjanmaan radalla maisemat olivat...hm...tasapaksuja. ![Pokat päässä [8-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/14.gif)
Työstä käy sekin "nököttäminen".
Kaikkineen, matkanteko on rankkaa. Kuitenkin perillepääsy on aina kivaa, ensin kylään ja sitten kotiin. 
Asuntoautossa on sentään pieni liikkumisen vapaus, ja sillä tuntuikin matkanteko kivalta. Kun me muistetaan, että jääkaappi jäi lukitsematta tai joku ovi kolahtaa auki, siitä pystyy aika näppärästi lähtemään liikkeelle ja pelastamaan tilanteen. Muutenkin apukuskin paikalla on niin paljon tilaa, ettei mun edes ylety jalat maahan. En tiedä, pitäiskö siihen ostaa joku 5 sentin koroke lattialle?
Kampaamoreissu tehty. TOTTAKAI se tyttö onnistui myymään mulle jonkun sikakalliin Kerastasen shampoon. Päänahassa kutiavia kohtia; ei uskalla edes ajatella mitään väriä, vaan olen tummanharmaa. Jospa tuolla saisi ihon kuntoon. Meillähän on jo pari vuotta käytetty niitä isoja, Tresemme-shampoita, mitkä ei maksa juuri mitään!
Hoidin samalla ruokakauppa-reissun. Toki huomenna pitää käydä viikonlopuksi ostamassa jotakin, mutta täksi illaksi on pizza-aineet. Saadaan samalla käytettyä vanhenevia leikkeleitä yms pois.