Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3.5.2012 -Torstai -  (Luettu 515 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 3.5.2012 -Torstai -
« Vastaus #30 : 03.05.12 - klo:13:38 »

Eilen kävin tuolla ja lauantaina meen uuestaan, Vantaalle meinaan. Mukavaa reissua Marlelle!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 03.05.12 - klo:13:50 »

Merleee, kivaa reissua sulle!  [:59]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 03.05.12 - klo:14:13 »

Marlelle hyvää matkaa! Katteeks käyp  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #33 : 03.05.12 - klo:14:15 »

Ilmassa jo on Marlen kone. Oikein mukavaa reissua !  [:75]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 03.05.12 - klo:14:57 »

Marlelle mukavaa reissua toivottelen [:-)]

Voi vitsi kun Marleenan "vaivat" tuntuvat paljon vaivattomilta kun hän niitä näin kertoilee [:-)]
vaivoistaan siis voi kertoa valittamatta :-)) toki valittaakin saa...sitähän
me kaikki joskus teemme,  itsekin ihan huomaamattani [:-)].

Tiinalle  [:5] kirjosieposta...itse näin ekan vappuaattona.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 03.05.12 - klo:15:30 »

Voi miten minuu suututtaa, ärsyttää ja harmittaa yhdellä toisella foorumilla oleva nuori poika.
Jostain syystä miusta on tullut hänen kiukunpurkamispaikkansa ja sitä riittää. Kauhean negatiivisia ja minua syyttä suotta syytteleviäkin viestejä saa jatkuvalla syötöllä. Nytkin on miun vika, kun lauantaina sataa vettä ja itse ajattelen positiivisesti, että voihan sitä tornien taistossa vaikka arktikaa sentään näkyä. Ihmetyttää vielä nuoren miehen erittäin negatiivinen asenne ja suhtautuminen kaikkeen  [:-I] Ollaan yritetty ottaa mukaan harrastuksiin ja kannustaa, mutta ei oikein tunnu palkitsevalta. Tekis ennemmin mieli sanoa, että jää kotiis...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 03.05.12 - klo:15:50 »

Jos se onkin salaa ihastunut Sinuun, ja osoittaa sen noin, kuten nuoret aika usein  [:-I]. Kerjää huomiota.

Marlelle oikein ihanaa ja turvallista matkaa  [:-)]

Kaikille kipuileville paranemista ja hyvää oloa.

Tänään mietin, kun katselin koivuja, jotka olivat ihan täynnänsä urpuja, ja pajut kukkivat täysillä, että mitenkähän pönttölän allergigot pärjäilevät.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #37 : 03.05.12 - klo:18:57 »

Mä olen koko päivän luullut että on perjantai kunnes joskus kolmen tienoilla mua valistettiin että ei ole  [:-I] 

No, sain naamakirjan ilmoituksen myötä innoituksen lähteä verenluovutukseen, Spr:llä on kova pula verestä (paitsi tietty mun veriryhmästäni  [:-DD]), hemoglobiinikin oli hyvä 146. Ja koska täällä on ollut niin paljon puhetta verenpaineesta ja mua on huippaillut viime aikoina aika paljon, päätin ostaa itselleni verenpainemittarin. Ihan ok lukemia näyttää, 116/78 eli ei taida verenpaineesta olla kiinni. Tuohon mittaamiseenkin jää näköjään aluksi nalkkiin, kiva koko ajan kokeilla paljonkos se nyt näyttää  :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 03.05.12 - klo:20:18 »

Ensi vaikutelma MontecelloTerre kaupungista on erittäin mukava ja hotelli on idyllinen vanha ja aikoinaan erittäin suosittu, miksei nykyäänkin. Kohta lähdetään etsimään ruokapaikkaa ja huomenna on vuorossa Firenze ja Pisa. Edistyksellistä! Täällä oli yllätys, yllätys nettikin. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 03.05.12 - klo:23:51 »

Mä olen koko päivän luullut että on perjantai kunnes joskus kolmen tienoilla mua valistettiin että ei ole  [:-I] 

No, sain naamakirjan ilmoituksen myötä innoituksen lähteä verenluovutukseen, Spr:llä on kova pula verestä (paitsi tietty mun veriryhmästäni  [:-DD]), hemoglobiinikin oli hyvä 146. Ja koska täällä on ollut niin paljon puhetta verenpaineesta ja mua on huippaillut viime aikoina aika paljon, päätin ostaa itselleni verenpainemittarin. Ihan ok lukemia näyttää, 116/78 eli ei taida verenpaineesta olla kiinni. Tuohon mittaamiseenkin jää näköjään aluksi nalkkiin, kiva koko ajan kokeilla paljonkos se nyt näyttää  :-))

Niin jää.  :-))  Muistan hyvin, kun joka inahdukseen mittasin verenpaineeni. :-))  Äkkiä sen kanssa tulee sinuksi.
Sitä taas ihmettelin, kun sairaalassa mittasivat verenpaineeni puol huolimattomasti.  Istuin sängynlaidalla ja mittari oli vieressäni sängyllä.
Otin puheeksi sen, niin hoitsu ekana meinas alkaa inttämään mulle jotain, mut sit perui puheensa ja sanoi, että näyttö on vain suuntaa antava.  Joopa joo!
Jos lukema ois ollut korkea, niin oiskohan verenpainetabuja lisätty?
Minusta tuollainen hälläväliätyyli ei sovi sairaalaan. [:-/]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 03.05.12 - klo:23:57 »

Marle päässy perille, mukavaa matkanjatkoo! [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #41 : 04.05.12 - klo:11:33 »

Asuntoautossa on sentään pieni liikkumisen vapaus, ja sillä tuntuikin matkanteko kivalta. Kun me muistetaan, että jääkaappi jäi lukitsematta tai joku ovi kolahtaa auki, siitä pystyy aika näppärästi lähtemään liikkeelle ja pelastamaan tilanteen. Muutenkin apukuskin paikalla on niin paljon tilaa, ettei mun edes ylety jalat maahan. En tiedä, pitäiskö siihen ostaa joku 5 sentin koroke lattialle?

Kaija, suosittelen ostamaan sen korokkeen jalkojesi alle.
Eikös jalkojen lepoasento ole, että ne ylttää kunnolla maahan?
Varsinkin kun sun lonkka kipuilee.

Satulatuolia suositellaan myös.  Mulla on tää tuoli jatkuvasti satulaasennossa. 

Veri ei pääse kiertämään tuosta reisien kohdalta, jos jalat ei ole luontevassa asennossa. Täytyy varmaan joku juttu keksiä siihen alle.  [:-I]

Pasi haki eilen Motonetista ajokiilat, jotka siis voidaan asettaa renkaiden alle, että auton saa suoristettua. Ovat kangaspussissa ja se on just sopivan kokoinen paketti mulle jalkojen alle. Ja kun tullaan leiripaikkaan, ne on siinä käden ulottuvilla, eikä tarvii mistään takaluukusta alkaa etsiä. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla!  :-))

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 05.05.12 - klo:18:39 »

Hyvä juttu.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.