Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maalla on mukavaa  (Luettu 1652 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maalla on mukavaa
« Vastaus #75 : 05.06.12 - klo:21:34 »

Nyt vasta minä näin tämän kuvan  [:-)]. Vera on niin iloisen näköinen, kun on saanut luun.
Vai tyynyn alle kätki  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #76 : 05.06.12 - klo:21:41 »

Juu sängystä löytyi. Siellä on pehmorotat ja vaakkukin. Yöhoidossa minun vieressäni. [:-)]

Minni ja Mesis [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #77 : 05.06.12 - klo:22:26 »

Kiva kuva Verasta herkkuluu suussa.  [:-)] 
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 06.06.12 - klo:07:41 »

Juu sängystä löytyi. Siellä on pehmorotat ja vaakkukin. Yöhoidossa minun vieressäni.
No voi toista varmisti että ovat turvassa  [:-)] kyllä hän on ihana  [:36]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #79 : 06.06.12 - klo:12:54 »

Täällä meilläkin päin on nyt yksi "Vera". Eli saman rotuinen. Tänään tuli meitä vastaan juuri meidän portilla. Onni yleensä aina haukkuu kaikki koirat jotka kehtaavatkin tullä HÄNEN portilleen.Nyt kuitenkin tämän omistaja ilmeisesti käskytti kaverin maahan makaamaan. Kylläkin juuri portin kohdalle.
Namipaloja tarjoamalla mentiin kuitenkin omalle portille haukkumatta ja pihallekin päästiin kunnialla.
Kiltisti oli tuo uusi "tuttavuuskin" . Hienosti seurasi katseellaan Onnia koko ajan ja siististi lähti sitten omistajansa kanssa käppäilemään.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #80 : 06.06.12 - klo:13:36 »

Hippiäinen, Evis ja -muru- kiitokset kehuistanne.

Täällä meilläkin päin on nyt yksi "Vera". Eli saman rotuinen. Tänään tuli meitä vastaan juuri meidän portilla. Onni yleensä aina haukkuu kaikki koirat jotka kehtaavatkin tullä HÄNEN portilleen.Nyt kuitenkin tämän omistaja ilmeisesti käskytti kaverin maahan makaamaan. Kylläkin juuri portin kohdalle.
Namipaloja tarjoamalla mentiin kuitenkin omalle portille haukkumatta ja pihallekin päästiin kunnialla.
Kiltisti oli tuo uusi "tuttavuuskin" . Hienosti seurasi katseellaan Onnia koko ajan ja siististi lähti sitten omistajansa kanssa käppäilemään.

Onko teidän lähellä asuva Vera... mäykky vai cairu. Nyt tuli minulle tulkinta häiriö [:-)] :-))
Onnilla varmaan on aika miehekäs haukku kuten mäykyillä yleensä on.

Naapurin mäykky on edelleenkin aika apea, ulkona varsinkin. Kotona kuulemma riehuu kovastikin
Putkiremppamiehet eivät uskalla mennä naapuriin remppaa tekemään jos koiruus  on yksin kotona ja haukkuu. Ihmettelevät, että tällainen petoko täällä asuukin. Pieni kun mikä ja ääni kun isommallakin koiralla.
 [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #81 : 07.06.12 - klo:10:36 »

Oli tullut ihana kuva Verasta herkullinen luu suussa ja hyvä kätköpaikkakin kaikelle on! :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #82 : 07.06.12 - klo:12:16 »

Dep kiitos [:-)]

Aamulenkillä, vähän luvattomalla alueella, ehkä nyt vielä se ei ole ihan katastrofi kun
uimakelit eivät ole alkaneet.
Rannan siivojat sanoivat, että viikonlopun jälkeen paikka on kun sikolätti. Roskaa löytyy vaikka
kuinka ja mitä lajia tahansa. Että jos vähän koirat siellä kirmaavat se ei kait ole rikoksista kamalin [:-)]

Kirjattu
Arvo Ylppö

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #83 : 07.06.12 - klo:14:36 »

Hippiäinen, Evis ja -muru- kiitokset kehuistanne.

Onko teidän lähellä asuva Vera... mäykky vai cairu. Nyt tuli minulle tulkinta häiriö [:-)] :-))
Onnilla varmaan on aika miehekäs haukku kuten mäykyillä yleensä on.

Naapurin mäykky on edelleenkin aika apea, ulkona varsinkin. Kotona kuulemma riehuu kovastikin
Putkiremppamiehet eivät uskalla mennä naapuriin remppaa tekemään jos koiruus  on yksin kotona ja haukkuu. Ihmettelevät, että tällainen petoko täällä asuukin. Pieni kun mikä ja ääni kun isommallakin koiralla.
 [:-)]

Kauhistus, mikäs Vera on?  [:17] Ei minusta tuo ollut cairn. Aussi kai. No, joka tapauksessa niin Veran näköinen.
Ja kyllä vaan, Onnilla on kumea haukku vaikka onkin pikkuinen nakki vain  [:-)]

Kivoja rantakuvia !
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #84 : 07.06.12 - klo:15:27 »

Cairnihan Vera on, no hällä väliä tulkinnoista :-)) puolin ja toisin.

Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #85 : 07.06.12 - klo:15:27 »

Kivat kuvat. Kaveruksilla näyttää olevan tosi lystiä  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #86 : 07.06.12 - klo:15:51 »

Kauniita kuvia uimarannalta ja koiruudet ihania! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #87 : 07.06.12 - klo:15:54 »

Kiitos kehuistanne [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #88 : 07.06.12 - klo:16:54 »

Mukavat kuvat, ku kaverukset on päässy
porkkaamaan.  :-))

Minä toissailtana olin kirjottavinani viestin,
että Veralla on suupielet korvissa ja hyvä
kätköpaikka pittää aina olla, sannoo Tenhoki.
Mihinkähän liene hävinny sitten se viesti.
Vai oonkohan kirjottanu väärään ketjuun.  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #89 : 07.06.12 - klo:17:36 »

Oliskos se Sinun Tenho Urmas-ketjussasi, vai mistä ihmeestä minä sitä luin  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.238 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.