Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 9.5.2012  (Luettu 390 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikko 9.5.2012
« Vastaus #15 : 09.05.12 - klo:12:18 »

Päivää töistä!  [:-)]
Tulin aikaiseen aamuun ja olen varsinaisen työn ohella koittanut tehdä työvuorolistaa; lista meni pitkän saikun takia uusiksi ja polvileikkausta odottavalle ei kannata varsin vuoroja edes kirjoittaa. Ihan hiukan otti päähän, sillä mulla oli jo elokuun loppuun asti selvät sävelet ja nyt kaikki uusiksi kiireellä ennen lomaa  [:´((] Mutta aika on mennyt nopsaan!

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 09.05.12 - klo:12:33 »

Tiina, munkin tekis mieli joskus vaihtaa käsiä.
Mutta ku kukkaan ei ala mun kans vaihtammaan.
 :-))

[:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #17 : 09.05.12 - klo:13:27 »

Hyvää Päivää! Mökkielämää vietän jo kolmatta päivää  [:-)] Paljon on tirppoja nähty [:-DD] Sää suosii ja on ihana olla vaan. Olen saanut haravoitua tuulen avustuksella tai siitä huolimatta kiikaroinnin lomassa  [KIPPIS]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 09.05.12 - klo:14:40 »

Tuolla keinukenkä lenkillä näin ihania orvokkeja kallion koloissa.En vaan nyt muista mitäs orvokkeja ne nyt sit onkaan...sinisiä ja sitten se keskusta keltanen..

Ja tänä iltana taas pitäisi käväistä vähän "hunningolla"  :-)) [:-DD] :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 09.05.12 - klo:14:55 »

Keto-orvokkeja?
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #20 : 09.05.12 - klo:15:21 »

Siis mikä ilma   [:45]  Sanoisin että miltei oikea kesä. Ja siksikin vielä parempi kun ei tarvitse ajatella että on jo kohta ohitse  [:-)]
aamusella torikaffeet possojen kera. Sitten orvokkeja ja japaninkellokukkia ostamaan. Torilta ostin kaverilta erilaisia perennoja. Sellaisiakin joita ei enää edes kaupoissa myydä. Perinne sellaisia. Ja keltavuokkoja enkä kyllä noiden muiden nimiä edes muista. Osan jo istutin mutta osalle pitää värkätä penkki kuntoon mihin asutan ne .
Nyt, ihan kohtapuoleen, lähden sinne linturisteílylle merelle. Haapasaaressakin poikkeamme.   Olis kyllä Suskin voinut tulla. Ei olis pitkä matka Sapokkaan mistä venhe lähtee.
Utön kamppeet päälle. Eli toppatakkia ja lämpöhousua. Illalla sitten takaisin kotiin.
Tiina, minunkaan ei enää kummoisia kantamuksia tarvitse kantaa että tuntuu käsien venyvän maahan saakka ja välillä pitää huilia. Pitäisiköhän aloittaa salilla käynti että muskelit tulis kuntoon  [:-DD]
Mieli on katossa. Se on kevät ja aurinko  [:35]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 09.05.12 - klo:15:55 »

Mä oon ihan ryytynyt [NUT]. Ensin roudasin ne mullat ym. jutskat kotiin, sitten siivosin parvekkeen ja istuttelin leinikin mukuloita, imuroin koko huushollin ja sängyn, pesin lakanat ym. pikkuhommaa. Nyt en enää jaksa mitään. [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 09.05.12 - klo:15:55 »

Murulle kivaa linturetkeä! [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 09.05.12 - klo:16:53 »

Jeps, murulle ihanaa Haapasaarireisua!! [:-)] :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #24 : 09.05.12 - klo:17:59 »

Ehtoota.   [:-)]
Oon ryytynyt vaikken oo rahdannut multaa enkä muutakaan. Haravointia harrastin tänäänkin, ja kerrankin tuulensuunta sopi meikäläisen puuhiin. Titillä oli joko-tai  [:-I]
Nyt on ihan pakolliset haravoinnit tehty, jos sattuu tuuletonta, pientä viilausta löytyy.
Onneksi luvataan sateisia päiviä, selkälihakset kaipaa lepoa.  [:-DD]

On muuten vesijuoksusta ja uinnista tosi suuri hyöty, kädet ei kipeytyneet, ei myöskään jalat. Selkä pelas tänään Buranan voimalla.  [:16]
Sauvalenkille pitää lähteä, tarvitaan sopivaa kiertoliikettä lihaksille.
No tässä olikin paljon tärkeitä tietoja joita kukaan ei tarvitse.  [:-DD]

Joten, mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille !  [:43]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 09.05.12 - klo:19:09 »

Keskiviikko ehtoota [:-)] pöntölle.

Kesäkukka ostoksilla on näköjään muutama muukin käynyt tänään eli siellä itsekin kävin.
Huomena aion istuttaa niitä parvekkeelle. Parit yrtitkin tarttui matkaan. Loppukuusta
haen ystävä kukkakauppiaalta lisää yrttejä. Nyt yritän näilllä pärjätä siihen asti.

Hyvin on kesäiset fiilikset jo kukkakaupoilla. Ihan ruuhkaksi asti oli porukkaa monessa paikassa.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #26 : 09.05.12 - klo:19:16 »

Oon ryytynyt vaikken oo rahdannut multaa enkä muutakaan. Haravointia harrastin tänäänkin, ja kerrankin tuulensuunta sopi meikäläisen puuhiin. Titillä oli joko-tai  [:-I]
Nyt on ihan pakolliset haravoinnit tehty, jos sattuu tuuletonta, pientä viilausta löytyy.

On muuten vesijuoksusta ja uinnista tosi suuri hyöty, kädet ei kipeytyneet, ei myöskään jalat. Selkä pelas tänään Buranan voimalla.  [:16]

Eläs sano  :-)) taas viisastuttiin hurjasti  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 09.05.12 - klo:19:24 »

Loppukuusta haen ystävä kukkakauppiaalta lisää yrttejä. Nyt yritän näilllä pärjätä siihen asti.

Jos on kyse tästä yhteisestä kukkisystävästämme, niin minä lupasin kans loppukuusta viedä sinne amppeleita istutettavaksi. Sinne tulee joku toinenkin taimikauppias ja sitten he istuttavat pelkkien taimien hinnalla erilaisia istutuksia. Siis astiat ja taimet maksaa, istutustyö ja mullat tulee kaupan päälle.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #28 : 09.05.12 - klo:19:31 »

Eläs sano  :-)) taas viisastuttiin hurjasti  :-))

[:-DD] [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 09.05.12 - klo:19:32 »

Juu Tiina samasta kauppiaasta on kyse...ja sinne tulee tosiaan taimikauppias jolta olen vuosia jo ostanut yrtit parvekkeelle. Puutarhamessuilla juttelin ko henkilön kanssa ja hän antoi taas kerran tosi hyviä ohjeita yrttitarhan tekoon. Meitä yhdistää muukin juttu. Hän on koiraihmisiä ja puheenaiheet liikkuu silloin aika usien koirissa kera kasvien. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.266 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.