Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 19.5.2012 LAUANTAI  (Luettu 549 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 19.5.2012 LAUANTAI
« Vastaus #15 : 19.05.12 - klo:12:58 »

Lauantaipäivää.  [:-)]
Nyt ei vaihteeksi sada, tuulee kumminniin, aurinkoista ja pilvistä vuorotellen ja lämpöä sentään 15,5 astetta.
Pyykit pitäis käväistä laittamassa ulos kuivumaan, tiskien jälkeen ruohoa leikkamaan, jos ruohonleikkuri suostuu käynnistymään.  [:-I]

Lomalaisille lämpimiä ja aurinkoisia päiviä. [:46] [:46]

Taas hauska Marleenan positiivarit kisujuttu.  :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #16 : 19.05.12 - klo:13:09 »

Alkavaa iltapäivää jälleen! [:-)]
Aurinkoinen paisteleepi, mutta joitain pilviäkin jo seilailee taivaalla sekä alkoi tuulla.
Mittarissa nyt +12,6 astetta.

Pyykit kuivaa ulkona varmaan hienosti, kun on tuota tuultakin tullut.
Äsken syöty lounas ja sitä ennen olin jo tunnin ulkoilemassa kera ruohonleikkurin. Se ei ole bensakäyttöinen, vaan sellainen pieni käsintyönnettävä. [:-)]

Lentsulle minäkin toivotan jaksamista vaikeassa tilaanteessa!
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 19.05.12 - klo:13:16 »

Päivää! [:-)] Kun aurinko paistaa niin on ihan lämmin, mutta kun menee pilveen, niin heti on viileää.

Harmillista kun Marmariksessa on noin kylmää [:-(], varsinkin jos ette ole osannut varata tarpeeksi lämmintä vaatetta mukaan.

Komiat on uudet putket telkkisellä katossa. Kai nuo jotenkin peitetään [:-I]

Käytiin kaupassa Kausalassa ja jäätelöllä Iitin kirkonkylän kioskilla. Mulle vanhanajan tiikeriä ja Repelle minttusuklaata. Seuraavalla kerralla pitää testata uutuusmakua valkosuklaa-mansikka :-))

Repe on rakennellut mulle tiskauspaikkaa ulos ja kohta se alkaa olla valmis. Ja tuleekin kuulkaas hieno [KIPPIS]. Laitan kuvan kunhan se on ihan valmis.

Ruokaakin jo valmistelen. Tänään grillattua nautaa ja possua, paistettuja perunoita ja Kruunu kasvissekoitusta folionyytissä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #18 : 19.05.12 - klo:14:24 »

Mulla on aina ongelma alkukesästä jätskikiskalla, ottaako vanha hyväksihavaittu maku vai testatako uusi ehkä eksoottinen maku missä on vaarana pettyä  :-))
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #19 : 19.05.12 - klo:14:40 »

Mulla on aina ongelma alkukesästä jätskikiskalla, ottaako vanha hyväksihavaittu maku vai testatako uusi ehkä eksoottinen maku missä on vaarana pettyä  :-))

Sama onkelma mullakin  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #20 : 19.05.12 - klo:15:49 »

Lauantaita [:-)]
Vihoviimeinenkin ikkuna on tänään pesty, ihanaa.
Eilen ostin elämäni ensimmäisen pyöräilykypärän ja tänään
elvyttelin pyöräilytaitojani pienellä lenkillä. Ihan hyvin sujui :-))
Hyvää ja aurinkoista viikonloppua itse kullekin [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 19.05.12 - klo:15:55 »

Päivää! [:-)]
Komiat on uudet putket telkkisellä katossa. Kai nuo jotenkin peitetään [:-I]

Repe on rakennellut mulle tiskauspaikkaa ulos ja kohta se alkaa olla valmis. Ja tuleekin kuulkaas hieno [KIPPIS]. Laitan kuvan kunhan se on ihan valmis.

Juu kyllä ne putket onneksi peitetään, tulee valkokuultolakattu puukatto putkia peittämään.

On Repe kyllä touhukas kaveri kun kaiken aikaa näpertää jotain. Kuvasta sitten näemme mitä tuleman piti. [:-)]

Rannassa oli äsken kaksi kamua

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Luscinia

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 19.05.12 - klo:16:29 »

Aurinkoinen päivä, aamupäivä Lohjalla, ei ollut tarvetta piposta.

Nyt illemmalla Elämykselliseen sahtiravintolaan Lamminjärven rannalle ilta-aurinkoiseen tapahtumaan.

Elämyksellinen Sahtiravintola Veikkolassa la 19.5.

Sahtipäät ry. talkoilee valtakunnallisena pop up -ravintolapäivänä.

Kiitos mesis ja Iipa, kasvi on tunnistettu!
« Viimeksi muokattu: 19.05.12 - klo:17:30 kirjoittanut Luscinia »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 19.05.12 - klo:19:34 »

Istun tässä ikkunani vieressä ja katselen vastapäistä taloa. Talo on sama jossa tapettiin 8-vuotias pikkutyttö. Juttelin puhelimessa talon entisen siivoojan kanssa ja seurauksena kävin katsomassa naapuritalon pihalle jossa huomasin erään ulko-oven vieressä 10 kynttilää palamassa. Järkytyin.
Mun ystävä kertoi että pikkutyttö oli ollut pihalla monena aamuna ja lauleskellut. Ei laula enää [:´(]

Täällä keskustelua asiasta jos...

http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=5733&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #24 : 19.05.12 - klo:19:35 »

tere, melkein kotona, ko Helsinki-Vantaan lentokentällä jo. Tunnin päästä lähtee kone Roihin, siitä vielä autolla pari tuntia kotiin. Kaukaa on pitkä matka. [:-)]o
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Lentsu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 19.05.12 - klo:19:39 »

Kaunis auringonpaiste on jatkunut koko päivän, lämpötila oli äsken kotiin tullessani 15 astetta.

Pidettiin isännän kanssa Satalinnassa oma kisastudio. Huonekaverit oli päässeet kotilomalle, joten saatiin olla ihan kahden. Syötiin syntistä roskaruokaa, jälkkäriksi mansikoita ja karkkia. Toivottavasti eisitten illalla ole potilaan sokeriarvot korkealla  [?-/]

Opettelin käyttämään turneria (apuväline jolla saa autettu potilaan vessanpytylle) ja ihan hyvin sekin sujui. Näyttää kyllä lupaavalta ensi viikonloppua ajatellen.
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

Lentsu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 19.05.12 - klo:19:43 »

Useinmiten niihin uusiin kyllä pettyy. Tässä männävuosina on ollut yksi uutuus, johon ihastuin, mutta viime kesänä en sitä enää bongannut. Nimittäin TERVA- jätski. :-))
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #27 : 19.05.12 - klo:19:50 »

Useinmiten niihin uusiin kyllä pettyy. Tässä männävuosina on ollut yksi uutuus, johon ihastuin, mutta viime kesänä en sitä enää bongannut. Nimittäin TERVA- jätski. :-))

Hyi kauhea, musta se oli aika ällön makuista  [:-DD]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #28 : 19.05.12 - klo:20:36 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Ihan pieni sadekuuro saatiin tuossa illansussa, eli pilvistyi aika lailla iltaa kohti.
Mittarissa päivän ylin +17,9 astetta ja nyt +12,1 astetta.

Iltapala jokin aika sitten syöty ja kohta puoliin nukkumaan taasen.

Mukavat Veran kaverit Telkkisen kuvassa! :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 19.05.12 - klo:22:18 »

Marlen laittamasta linkistä totean, että koko ajan näitä uusia lapsisurmia tulee lisää ja lisää. Mikä ihmisen mielen on tällaiseksi tehnyt. [:-(]

Dep kiitti [:-)]   Veralle tehty punkkisyyni. Toivottavasti yksikään ei päässyt ohi kamman.

Aiemmin on näköjään yksi päässyt läpi tutkimuksen. Korvan takaa löytyi yksi jo vähän verta imenyt ällötys..hyiiiiii hitto [:-(]
« Viimeksi muokattu: 19.05.12 - klo:22:38 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.3 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.