Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.5.2012 TIISTAI  (Luettu 377 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 22.5.2012 TIISTAI
« Vastaus #30 : 22.05.12 - klo:18:16 »

En kyllä osaa tunnistaa Telkkisen kuvan pikkulintua, mutta veikkaan punavarpusta kun sen mainitsit. [:-DD]

On se punavarpunen kuvan lintu.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 22.05.12 - klo:19:20 »

Heippatirallaa, tunnin verran meni ylitöiksi töissä (tai olisi mennyt jos meillä ylitöitä olisi), sitten hain uudet kiikarini postista. Vanhoista meni toinen silmäsuppilojuttu rikki niin että ei pysy lainkaan yläasennossa. Pitää katsella aina vain toisella silmällä  :-))

Menikö takuuseen?
Noille mun uusille kiikareille luvattiin 30 vuoden takuu ja olen miettinyt, että minkälaisia vikoja takuu korvaa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #32 : 22.05.12 - klo:19:24 »

Iltaa Lapista! Aurinkoinen paistaa, vaikkei niin kovin kesäistä vielä olekaan. Silti kevään tuntua, tai kesän. Kirjosieppopariskunta ja västäräkit sekä pääskysetkin jo. Mutta lunta on vielä kolopaikoissa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #33 : 22.05.12 - klo:19:26 »

Heippatirallaa, tunnin verran meni ylitöiksi töissä (tai olisi mennyt jos meillä ylitöitä olisi), sitten hain uudet kiikarini postista. Vanhoista meni toinen silmäsuppilojuttu rikki niin että ei pysy lainkaan yläasennossa. Pitää katsella aina vain toisella silmällä  :-))

Menikö takuuseen?
Noille mun uusille kiikareille luvattiin 30 vuoden takuu ja olen miettinyt, että minkälaisia vikoja takuu korvaa.

Heheee, ei taitais mennä kun taitaa olla vähän omaa vikaa kun en ole kovin tarkkaa huolta pitänyt. Kerran olen sen suppilon ilmatteeks vaihdattanu kun meni halki mut nyt on vika jossain muussa jutussa, suppilojuttu on ihan ehjä. Vanhat oli Opticronin ja ny ostin sit Nikonit kun löytyi ok tarjous  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 22.05.12 - klo:19:38 »

Iltaa. Oli jälleen isäpäivä nyt nuoremman siskon kanssa. Ostelin parvekelootia ja kukkia sitten moniin vuosiin ja nyt ovat orvokit laatikoissa.
Citttarissa kilo mansikoita joista puolet mennyt mahaan. Hillitsen itseni ja syön huomenna toisen puolen. Aurinko paistelee vielä ja ilma oli
mukavan lämmin.
Naapuripihassa räksän pentu. Osasi jo lentää

[:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 22.05.12 - klo:19:41 »

Menikö takuuseen?

Heheee, ei taitais mennä kun taitaa olla vähän omaa vikaa kun en ole kovin tarkkaa huolta pitänyt. Kerran olen sen suppilon ilmatteeks vaihdattanu kun meni halki mut nyt on vika jossain muussa jutussa, suppilojuttu on ihan ehjä. Vanhat oli Opticronin ja ny ostin sit Nikonit kun löytyi ok tarjous  [:-)]

Onko samat kun nää mun Nikonit? Nikon Monarch 8x42.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #36 : 22.05.12 - klo:19:41 »

Kivoi kuvii ketjussa! :-)) [:-)]

Marleenan laittama lasten juttu jälleen hauska! :-))
Pitäiskö meidänkin itkeä, kun ei saada kesälomaa. [:-DD]

Iltaa jälleen! [:-)]
Ihan aurinkoinen on ollut koko päivän, mutta päivän mittaan alkoi tuulla. Ei tosin kylmää tuulta kovinkaan enää.
Mittarissa päivän ylin +16,9 astetta ja nyt +14,3 astetta.

Ostin päivällä ulos jo kesäkukkia, amppeli orvokkeja ja yhden ison amppelin, joka taitaa olla petunia.
Kohta laitan iltapalan, joten aikaa on mukavasti vaikka tässä pönttöillen viettää. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #37 : 22.05.12 - klo:19:42 »

Iltaa.
Design-pääkaupungin keskustassa ja rannoilla
kului tämä päivä. Ilma oli mitä ihanin mm. lapsuus-
muistojen verestämiseen.  :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #38 : 22.05.12 - klo:19:43 »

Menikö takuuseen?

Onko samat kun nää mun Nikonit? Nikon Monarch 8x42.

Just ne  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 22.05.12 - klo:19:54 »

Nuo Nikonit tämäkin Canonisti kelpuutti aikoinaan ja hyvät ovat olleet. [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 22.05.12 - klo:20:01 »

Leppälintu pyristeli ikkunan takana  [:-)] Vaikka lie ollut se viimekesäinen kaveri.
Kirjattu

Lentsu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 22.05.12 - klo:21:08 »

Olishan se mukava, kun olis
kesäloma.
 :-))

Vielä puoltoista viikkoo ja sitten se alkaa: kesäloma

Tai oikeammin KESÄKESKEYTYS. Työt ei kyllä vielä lopu, mutta pääsee vähäksi aikaa eroon opiskelijoista. Ensi vuoden lukusuunnitelmaa tehdessä menee ainakin kesäkuun ensimmäinen viikko ja yritysyhteistyökumppanien mentorina toimimista vielä pari päivää kesäkuun ekalla viikolla.

Ensi perjantaina on syytä olla ylpeä työnsä tuloksista. Osastoltamme nyt laborantiksi valmistuva poika voitti Taitaja-kilpailun  [:63] ja hänet valittiin oppilaitoksemme Vuoden opiskelijaksi ja hän pitää päättöjuhlassa valmistuvan opiskelijan puheen.

Kyllä me ollaan YLPEITÄ!

Ja kyllä sitä oikeasti näitä "äidin pikku riiviöitä" tulee ikäväkin, kun heidät kolmen vuoden opiskelun jälkeen saattaa työelämään.  [:72] [:59] [:´(] [:´(]
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 22.05.12 - klo:21:34 »

Lentsulle ja koko osastolleen [KIPPIS] [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.069 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.