Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 24.5.2012 Torstai  (Luettu 622 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 24.5.2012 Torstai
« Vastaus #15 : 24.05.12 - klo:10:55 »

Meinasin lähtea kauppareissulle, mutta kun avasin oven, niin tuli niin vahva lattiavahan tuoksu vastaan, että muistin tänään olevan porraskäytävän lattianvahauspäivän. Oli ilmoitustaululla lappu, että pyydetään välttämään kulkemista rapussa klo 10-12, joten pitänee odotella vielä tunnin verran ennenkuin lähden. Kun ei mulla oo aikataulua näille hommilleni. [:-)]

Meillä oli kans huoltomies käynyt ajelemassa pihanurmikot. Vähän oli kuitenkin huolimaton heppu, kun jätti ajamatta talon ja kukkapenkin välisen nurtisin jossa kasvaa hillittömästi voikukkia. Jos hän sit vaikka tykkää voikukista, mistäs minä sen tiedän. Ei vaan oo kovin huolitellun näköistä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 24.05.12 - klo:11:02 »

Hyv huo.  [:-)]
Huomenta, viikon ainokainen vapaapäivä ja minä onneton heräsin jo seitsemältä. Oon koittanut vielä köllötellä rauhassa. Jos tästä päivemmällä lähtis ostoshel..siis paratiisiin ettiskelemään kesäpöksyjä. Ei oo ihan meikäläisen juttu ängetä naama punaisena pikkuisiin sovituskoppeihin kiskomaan kinnavia housuja jalkaan ja todeta että ei mee pohkeita pidemmälle. Jee, shoppailu on hauskaa...

Mun pitäis kanssa ostaa edes yhdet vaaleat housut.  Oikein puistattaa ajatus mennä pieneen sovituskoppiin, jossa ei edes sovi hengittämään.

Toka kerta tällä viikolla kun menen fysikaaliseen ottamaan ultra, vai mitä hoitoa se nyt onkaan.  Vielä viis kertaa, sit pitäis olla paikat kunnossa.

Tiina, oliko hyviä noi karkit?  Pussi on ainakin viehkeän kesäinen.  [:-)]
Kauniita kukkien kuvia olette laittaneet.
Mukavia mökkeilypäiviä.  [:-)]
Eka kerran tän pihan etupuolelle laitetaan kukkia. Valkoinen puuhökkeli on jo paikallaan.  Vihdoin saadaan pihaan silmäruokaa, ihanaa!  [:-)]

Täälläkin meni aurinko ohkasen pilven taa.
Onnellista päivää kaikille.  [:44] [:45]

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 24.05.12 - klo:11:05 »

Mistä sä voit tietää, että mä söin jo noi karkit [:16], toi pussihan on avaamaton tuossa kuvassa [:-DD] [:-DD]. Tunnet näköjään hyvin kamus :-)).
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #18 : 24.05.12 - klo:11:31 »

Aurinkoista päivää pönttöihin.   [:-)]
Kauniita kukkia ketjussa ja Tiinalla ihan omat karkit.  [:5]
Kui sä Annulix jaksat tuota siivoomista.  [:-I]
Mä oon ihan uupunut tähän mörskään,kun keväisin on niin paljon hommia sisällä ja ulkona.   [:18] Mieluusti jo lähtisin helpompaan asuntoon.
No,huomenna taas fysikaaliseen ja niskan venytykseen yms.
Löysin äsken rikkaruohojen seasta tuuheita ruohosipulituppoja,pitääkin tehdä ruohosipulimunakasta.  [:-P]
Jospa päiväkahvit ja sitten taas jatkamaan.   [:59]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 24.05.12 - klo:11:39 »

Mistä sä voit tietää, että mä söin jo noi karkit [:16], toi pussihan on avaamaton tuossa kuvassa [:-DD] [:-DD]. Tunnet näköjään hyvin kamus :-)).
:-))  Mielestäni kerroit tuon niin innostuneena, että arvelin sun olleen maistaneen niitä, mut en sitä, että olit syönyt jo ne.  :-O  [;-)] On meissä jotain samaa.  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 24.05.12 - klo:12:34 »

Heippatirallaa!
Olen ollut viime lauantaista asti "lapsenpiikana" maalla. Pidin tyttären pientä karvaturria, kun tytär miehensä kanssa oli reissussa. Aivan ihana haukku. Kiltti ja hyväluonteinen. Tulimme eilen illalla myöhään tänne kaupunkikotiin.

Anniinalla onkin ollut melekoinen "rengastusreissu". Toivottavasti ei kahlaamisesta tule mitään jälkiseuraamuksia.

Tiinan ahkeraliisa on kuin ruusu. Kaunis, ja Tiinalla on oikein nimikkokarkkeja.

Voi miten ihana esikkopenkki Telkkisen ystävällä.

Marleenan tenavajutulle  :-))

Mä oon ihan uupunut tähän mörskään,kun keväisin on niin paljon hommia sisällä ja ulkona.   [:18] Mieluusti jo lähtisin helpompaan asuntoon.
Arvaas tuntuiko minusta kivalta, kun sain palata tänne kaupunkiin. Ei nurmikon leikkuita, eikä paljon muutakaan. Tykkään ja viihdyn täällä.

Kaikille oikein mukavaa päivää.
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #21 : 24.05.12 - klo:13:40 »

Ruohonleikkurit pörrää, linnut laulaa, luonto viheriöi ja etupuolen
ikkunat on pesty,  voiko sitä paremmin enää ollakkaan. Ja nuorimmainen
on tänään julistettu virallisesti kätilöksi, huomenna saa paperit käteen.

Yhtä ihanaista kesäpäivää kaikillen  [:-)]

Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #22 : 24.05.12 - klo:13:59 »

Heippatirallaa!
Olen ollut viime lauantaista asti "lapsenpiikana" maalla. Pidin tyttären pientä karvaturria, kun tytär miehensä kanssa oli reissussa. Aivan ihana haukku. Kiltti ja hyväluonteinen. Tulimme eilen illalla myöhään tänne kaupunkikotiin.

Anniinalla onkin ollut melekoinen "rengastusreissu". Toivottavasti ei kahlaamisesta tule mitään jälkiseuraamuksia.

Tiinan ahkeraliisa on kuin ruusu. Kaunis, ja Tiinalla on oikein nimikkokarkkeja.

Voi miten ihana esikkopenkki Telkkisen ystävällä.

Marleenan tenavajutulle  :-))

Mä oon ihan uupunut tähän mörskään,kun keväisin on niin paljon hommia sisällä ja ulkona.   [:18] Mieluusti jo lähtisin helpompaan asuntoon.
Arvaas tuntuiko minusta kivalta, kun sain palata tänne kaupunkiin. Ei nurmikon leikkuita, eikä paljon muutakaan. Tykkään ja viihdyn täällä.

Kaikille oikein mukavaa päivää.

Siis Anniinasta on tullut kahlaaja  [:-DD]

"kun keväisin on niin paljon hommia sisällä ja ulkona. "
Meillä vähän sama juttu. Pihassa on niin valtavasti töitä. Tosin se keväisin/kevätkesäisin on kaikkein miellyttävintä. Syksy se vasta kurjaa onkin. Laitella kaikki talviteloille märässä tuulisessä säässä   [:-I]
Mutta kuitenkin , on tää niin rauhaisaa ja ihanaakin kesäkuosissaan.
Kohtapa lähden taas vesijumpalle. Sekin loppuu juhannukselta kun uimahalli menee kiinni viideksi viikoksi  [:-(]
Pilveilee nyt täälläkin. Mutta aika lämmintä silti.
Facessa huomasin tuon Tiinan nimikkonamipussin. Kyllä sen täytyy olla hyvää  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 24.05.12 - klo:14:53 »

Taimikaupoissa on niin ihania taimia, että ihan on pakko ostaa. Nyt ostin petunioita, tummansinililoja, vaaleanpunaisia ja sit sellaisia sinisiä valkoisella reunuksella. [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 24.05.12 - klo:15:10 »

Siis Anniinasta on tullut kahlaaja  [:-DD]

Kyllä  [:-DD]

Huomenna työmatkalle Helsinkiin. Junaan pitää ottaa kauhea määrä töitä mukaan, kun on tässä vähän hässäkkää. Kuun loppuun mennessä pitää palauttaa neljä hanke-esitystä. Alunperin puhe oli yhdestä, mutta niitä tulikin lisää, joten töitä riittää.
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #25 : 24.05.12 - klo:15:23 »

Mullon ollu pitkä päivä, kun heräsin kuuden jälkeen viemään Pepon rautatieasemalle. No hyvin on kulunut aika....nurmikon leikkuuta, koirien lenkitystä, Hyviä ja Huonoja uutisia, lounasta tyttären kanssa. Ostosmatka kaupunkiin ja ostettu kummitytölle lippu Robinin keikalle ja lahjakortti ystävälle synttäreiden kunniaksi [:-)] Meillä oli just paikallisessa lintuverkossa, että killerillä olis joko outous lokkien seassa....meinasin mennä kurkkaamaan mikä se on...jos näkisin  :-O
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #26 : 24.05.12 - klo:15:40 »

Kevään vikat kokeet ohi ja taimikauppaan piti päästä huokasemaan. Oli siellä ihanaa ja ihan tyhjin käsin en lähtenyt minäkään.
Telkkisen ystävän esikkopenkki on upea ja niin Tiinan kerrottuliisakin j ne karkit oli varmana hyviä ;)
Nyt on niin kuuma etten tarkene kasvihuoneeseen paistumaan, ostin tomaatin taimet.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 24.05.12 - klo:15:49 »

Tahmatassun nuorimmaiselle Onnittelut.. [KIPPIS] ja tottakai Tahmatassulle itselleenkin. Onhan se hieno tunne
kun jälkikasvu saa opintonsa päätökseen. [:-)]

Olette te puuhastelleet monenlaista tänään. Ihan kun itsekin saisi kipinän toisten tarmokkuudesta. [:-)]

Minulla kukkii petuniat parvekelaatikossa. Tomaatti taisi liian kuumassa käräyttää lehtensä.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 24.05.12 - klo:16:22 »

Voi kun on kauniita.  [:-)] Pitäisköhän minunkin???

Tahmatassulle ja tyttärelleen onnea!!!
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #29 : 24.05.12 - klo:16:28 »

Taimikaupassa kävin minäkin.
Pari pelargoniaa ja ruohosipuli sekä vähän multaa. [:-)]
Suurimman kaktukseni vein tänään sireenin oksaan viettämään kesää.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.243 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.