Iltaa kaikille täältä Porin Räpsööstä. Aikas lämmin päivä on täälläkin ollut, vieläkin mittarissa varjopuolella 16 astetta.
Kaija ja Pasi sekä mese tervetuloa takaisin koto-Suomeen.
Ja kakille juttuja kuvittaneille: tosi hienoja kuvia olette taas saaneet aikaan.
Isäntä oli nyt ensimmäisen kerran sairastumisensa jälkeen viikonlopun kotilomalla. Viikonloppu alkoi perjantaina VPK:lla ns. Vastuumestaripalaverilla. Olivat kokoustaneet kaikista hälytyksiin ym. liittyvistä käytännön asioista ja sen jälkeen syöneet hyvin. Palokunnan pojat olivat siivonneet autotallin ja kattaneet ruokapöysän sinne, ettö pyörätuolipotilaskin pääsi mukaan kokoukseen.
Illan päätteeksi pojat vielä kantoivat hänet tänne kotiin toiseen kerrokseen. (asutaan pienkerrostalossa eikä talossa ole hissiä). Vanhin poika oli sitten illan täällä isän seurana, kun minä olin opettajayhdistyksen kevätjuhlassa.
Pyörätulista sänkyyn ja päinvastoin sujuu jo aika hyvin. Vessanpytylle ja suihkuun päästiin turnerin avulla; ihan suht hyvi sekin jo sujuu. Hyvin pärjättiin ihan kahdestaan.
Palokunnan pojat kävivät sitten taas tänään kantamassa hänet alas.
Käytiin vielä oikein ravintelissa syömässä ennen Satalinnaan paluuta. Kyllä tää tästä alkaa jo aika hyvältä näyttämään. Vielä kuukausi sitten joutuivat hoitajat yöllä kääntämään kyljeltä toiselle, kun itse ei pystynyt.
Oli siis minullakin heila helluntaina ja oikein vihille menoakin on viimein suunniteltu
![Punastuu [:16]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/blush3[1].gif)