Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai perjantai 3.11.2006  (Luettu 1036 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Perjantai perjantai 3.11.2006
« Vastaus #30 : 03.11.06 - klo:11:40 »

No nyt alkaa olla jo aikas lähellä meikäläistä se Rantakylä.Asuin siellä reilut pari kymmentä vuotta ennen tänne maalle muuttoa...

[:-)] :-))

Onko Kartanontie tuttu paikka?  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Evis

• Vieras
« Vastaus #31 : 03.11.06 - klo:11:43 »

Joo, tiedän  tien itse asuin siellä Kerrostiellä ovat aika lähekkäin... [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #32 : 03.11.06 - klo:11:57 »

Ihanaa aurinkoista   [:46]  perjantain keskipäivää jokaiselle pönttöläiselle.En uskaltanut avata konetta ennenkuin olin saanut nämä huussollihommat siihen pisteeseen,että voin jonkun aikaa rauhassa lueskella pönttölän uusi uutisia.Vuodevaatteet ulkona tuulettumassa,imuroitu nurkkia myöten pölyt pois ja kaikkea muuta sen kaltaista touhuamista parisen tuntia.Elämä käsissähän piti ensin aamulla katsoa televisiosta ja nukuinkin makeasti aamunaikaisesta melkein puoliyhdeksään.
Kaikille aurinkoista mieltä ja oloa,näin kauniina päivänä ei  voi kukaan olla pahalla tuulella,eihän voikaan?
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #33 : 03.11.06 - klo:12:24 »

Nyt tämä höpöttäjä poistuu linjoilta ja toivottaa kaikille hyvää perjantain jatkoa ja viikonloppua!! [:-)] [:-)] [:45] [:59]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #34 : 03.11.06 - klo:12:28 »

Seniori Evikselle hyvää viikonloppua  :-)) [:52]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #35 : 03.11.06 - klo:12:29 »

Täällä melkein hereillä! Heräsin 10 min ennen kellon soittoa, eli aika hyvin olin osannut arvioida unen tarpeen.  [:-)]
Pasilla oli herätys vartinvaille yhdeksän ja herätysäänenä kammottava KUKKO KIEKUU eikä se meinannut millään tajuta, että se on herätys, eli mä heräsin myös. Sitten se keräsi kamoja kasaan iltapäivän pippaloita varten ja kolinalla kantoi niitä autoon ja ajoi partaa ja surisutti sähköhammasharjaa ja mua alkoi jo melkein suututtaa  [:-/] Onneksi sain kuitenkin unen päästä kiinni uudelleen.
Mun pitäisi myös alkaa valmistautua, mutta eikös ole oikeus ja kohtuus, että rankan viikon jälkeen saa tunnin verran herätellä itseään lempeästi pöntöllä?  :-))

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #36 : 03.11.06 - klo:12:52 »

Heipä taas! Vaihteeksi nättiä talvipäivää lykkäsi, ei tuullutkaan juuri lainkaan kun kävelin uuden kaupan avajaisiin. Pullaa ja teetä... ja avajaiskassi jossa oli leipää, kahvia ja suklaata. No, se kahvi jää kyllä nauttimati, kun en kahvin päälle ymmärrä...  [:-P] Mutta kivaa että on taas kävelymatkan päässä lähikauppa! Etenkin kun ei enää uskalla pyöräillä kauemmas.

Ja huomenna on Halloweenjuhlat kaverien luona! Jee! Ylihuomenna minä näytän ihan ruumiilta, kun meinaan pukeutua Corpse Brideksi (siitä leffasta) ja värjätä naamani siniseksi, ja kun se väri on oikeaa naamiointiväriä niin se ei helposti lähde...  [:-DD] Kokeilin nimittäin käteen ja siinä oli iso sininen "mustelma" vielä seuraavanakin päivänä.  :-O Onneksi on sunnuntai, eikä tarvitse lähteä minnekään.  :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 03.11.06 - klo:12:59 »

Täällä melkein hereillä! Heräsin 10 min ennen kellon soittoa, eli aika hyvin olin osannut arvioida unen tarpeen.  [:-)]
Pasilla oli herätys vartinvaille yhdeksän ja herätysäänenä kammottava KUKKO KIEKUU eikä se meinannut millään tajuta, että se on herätys, eli mä heräsin myös. Sitten se keräsi kamoja kasaan iltapäivän pippaloita varten ja kolinalla kantoi niitä autoon ja ajoi partaa ja surisutti sähköhammasharjaa ja mua alkoi jo melkein suututtaa  [:-/] Onneksi sain kuitenkin unen päästä kiinni uudelleen.
Mun pitäisi myös alkaa valmistautua, mutta eikös ole oikeus ja kohtuus, että rankan viikon jälkeen saa tunnin verran herätellä itseään lempeästi pöntöllä?  :-))

Aiajai sitä Pasia!  [:-DD]

Onhan se oikeus ja kohtuus että noin raskaan työrupeaman jälkeen saa huvitella pöntöllä.  [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 03.11.06 - klo:13:02 »

Tiina, mä arvasin, että ainakin sä ymmärrät!  :-))

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 03.11.06 - klo:13:48 »

Nyt sanoo kone kaput. Joko virtalähteessä tai piuhassa on vikaa [:-//]
Kirjattu

Veke

• Vieras
« Vastaus #40 : 03.11.06 - klo:13:50 »

Voe voe Lennu ja viä pyhät tulossa. Ny Sun otti ohraleipä ja jäät pönttöpimentoo pyhiks.   [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #41 : 03.11.06 - klo:14:10 »

Nyt sen siskonmakkarakeiton syöntiin  [:20] ja sen jälkeen vuodevaatteet ulkoa sisälle ja puhtaat lakanat sänkyyn ja peittoon sekä tyynyyn.Mukavaa iltapäivän jatkoa kaikille  [:5] [:57] [:5]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #42 : 03.11.06 - klo:14:24 »

Perjantai Iltapäivää! Täälläkin oli oikein kaunista aurinkoista noin puoleenpäivään ja nyt sitten pilvistä. Ehdin onneksi käydä ulkoilemassa (pikaisesti).
Yöllä oli todellakin kaunis kuutamo myöskin, kuten aamun aloittajatkin ovat kertoneet. :-))
Mittarissa yön alin ollut peräti -13,8 ja nyt enää -5,4 astetta.

Alan nyt kahville ja vielä varmaankin luen samalla näitä juttuja täällä.

Mukavaa Perjantaita Jokaiselle! [:43]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 03.11.06 - klo:15:33 »

Tukka pörrötetty ja vastapesty nassu maalattu ja lähtövalmiina!
Jotenkin kuitenkin luulen, että täällä pöntöllä menisi aika mukavammin!  :-))

Mukavaa iltaa kaikille!

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 03.11.06 - klo:15:34 »

Ajelimme tänään ennen yhtätoista kampaajalle. Aurinko paistoi kirkkaasti ja timantit kimalsivat hangella. Sanoin miehelle, että jos nyt heräisin pitkästä unesta ja katsoisin ulos, veikkaisin, että helmikuuta elellään. Niin ihana talvipäivä oli. Takaisin tullessa sitten pyryttikin lunta.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.19 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.