Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 5.6  (Luettu 408 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Tiistai 5.6
« Vastaus #15 : 05.06.12 - klo:11:49 »

[:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 05.06.12 - klo:11:59 »

Huomenta.

Deb, laita vaan kone pyörimään.  Olen seuranut nuita tummia pilviä.  Pieni tippa putos partsin kaiteelle.  Siinä kaikki.  Nyt aurinko työntää itteesä esille pilvien takaa.  
Mä laitan myös koneen pyörimään, kunhan lajittelen pyykin.

Köh köh ja syvältä sisuksistani.  On sellainen olo, kuin oisin huumeessa, vaan ei kuumeessa.
Kyynelkanavat on myös tukossa, niin nään tekstit pitkulaisina.  :-))
Kannatti Mesiksen valittaa pähkinöiden pakkaamisesta.  Hyvin maksoivat takaisin.  [:-)]  
Leppoisaa mieltä kaikille.  [:45]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 05.06.12 - klo:12:12 »

Harmaaaks vetäytyi taivas täälläkin, sadetta lienee kuuroina luvannutkin. Mä vähän urakoin pihalla ja ny oon ihan sippi  [NUT] Kävin istuttamassa pari uutta ommpopuuta ja keltaisen ja tumman luumupuun. Montut oli kyllä mies jo illalla kaivanu valmiiksi, joten ei ollut raskas homma. EIlen illalla laitettiin kolme uutta kirsikkapuuta, eli tänä kesänä on kesäkukat uusia puita  :-)) Nyt postilaatikolle ja sit kattoon päivän vanhaa kotimaista elkkua  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #18 : 05.06.12 - klo:12:35 »

Päivää.  [:-)]
Palattiin taas maalle kokeilemaan jos olis jo hiukan kesäisempää.
Vesimittariin oli kertynyt perjantain jälkeen vain 23 mm. Meillä kotona vastaavana aikana satoi n. 30 mm. Nurmikko on kasvanut hurjasti, ei tarvi pohtia mitä alkais tekemään.  :-))
Pilvistä vähän on, ei kuitenkaan sada joten pihahommat onnistuu. Asteitakin vain +13,7  ei tule hikikään.  :-))
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #19 : 05.06.12 - klo:13:13 »

Päivää  [:-)]
Sain perua Onnin lääkäriajan. Poika nukkuin kuin tukki viime yön, kun sen edellisen kipitti kivuissaan ympäri yläkertaa.
Aamusella söi hyvin ja mikä parasta söpö kakkikin tuli väännettyä  [:-DD]
Eipä tulla enää koskaan tarjoamaan Onnille rustoluita.
Meillä on jo reilut pari viikkoa kuulunut piipitystä sinitiaisen pöntöstä. Vieläköhän kestää kauan ennenkuin lapsoset lähtevät maailmalle?  Tiaisilla ainakin kahdessa pöntössä nyt viikon ajan piipittänyt. Myös kirjosiepolla kuuluu jo ääniä pöntöstä.

Aurinko paistelee mutta hieman viileä on siellä missä tuulee. Mutta onhan nyt vasta kesäkuun alku. Jospa sitten juhannuksen tienoilla olisi lämpimämpää kun nyt viileilee.

Pitäisi lähteä kokeilemaan josko osaisin laittaa sen perhosbaarin.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 05.06.12 - klo:13:19 »

Voi kun kiva, että Onnin vaivat menivät ohi. Ei mikään ole kurjempaa, kun katsella lemmikin kivuliasta olotilaa voimatta auttaa mitenkään.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #21 : 05.06.12 - klo:13:22 »

Voi kun kiva, että Onnin vaivat menivät ohi. Ei mikään ole kurjempaa, kun katsella lemmikin kivuliasta olotilaa voimatta auttaa mitenkään.

Niinhän se on. Ja kun toinen vielä katsoo niin luottavaisesti että kyllä mamma auttaa kun on niin kurja olo. Ja sitten ei voi oikein mitenkään auttaa. Kun oli oikein kipeä niin hetken istui sylissä ja sitten äkkiä pomppasi lattialle ja puri takajalkaansa.  [:´(]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 05.06.12 - klo:13:25 »

Niinhän se on. Ja kun toinen vielä katsoo niin luottavaisesti että kyllä mamma auttaa kun on niin kurja olo. Ja sitten ei voi oikein mitenkään auttaa. Kun oli oikein kipeä niin hetken istui sylissä ja sitten äkkiä pomppasi lattialle ja puri takajalkaansa.  [:´(]
[:´(] Voi toista.  [:-(]
Onneksi Onnin vaivat parani.  [:-)]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 05.06.12 - klo:13:36 »

Mukava kuulla että Onnikin on jo kunnossa  [:24] rapsutuksia hänelle  [:-)]
Ai Murukin innostui perhosbaarin laitosta, mä unohdin laittaa siihen fariinisokeria.  No kai sitä voi sitten seuraavaan satsiin laittaa kun lisää sinne juomaa  [:-)]
Innostuinkin istuttamaan kukkia altakasteluruukkuun. tääs yksi sekakukka-asitia

Siinä on huonevaahtera, kiinanruusu ja aasinkorva, saas nähdä miten kasvavat  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 05.06.12 - klo:13:56 »

Kuvia sitten myöhemminkin. Nätti tuo huonevaahtera  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 05.06.12 - klo:14:00 »

Meidän pihassa alkaa kohta unikot kukkimaan.

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 05.06.12 - klo:14:31 »

Onpas siinä unikko poikineen kohta kukassa.  Nättihän toi pelkkä pampulakin on.  [:-)]

Onko teillä mitään mielitekoja, tai outoa käytöstä ennen sairastumista?
Tarkoitan lähinnä flunssan tuloa.
Minusta tulee kauheen energinen ja tekee mieli jotain herkkua, mut en tiedä mitä.  Imelää tekee mieli, mut se on sit kuitenkin liian imelää.  [:-DD]
Niin, että jos jotain outoa huomaatte mun kirjoituksissa, niin tiedätte, että meikä oireilee jotain. [;-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #27 : 05.06.12 - klo:15:12 »

Mukava kun Onnin vaivat helpottivat. Rapsutukset minultakin.  [:-)]
Eviksen sekakukkaistutus tosi nätti.
Jopas Tiinan pihassa on paljon unikoita. Minä tykkään valtavasti, harmi kun kukkii suht lyhyen ajan. Itselläkin on muutamia, ei kuitenkaan noin runsaasti.

Pihahommilta pelastikin sitten sadekuuro.  :-))
Kasteli nurtsin sopivasti, katsotaan josko huomenna onnistuis....  [:-I]
Uskaltauduin hakemaan kesän ensimmäisen kielokimpun, meillä alkavat vasta kukkimaan. Ainakin miljoona hyttystä piti minulle siellä taas seuraa.  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 05.06.12 - klo:15:23 »

Onpas siinä unikko poikineen kohta kukassa.  Nättihän toi pelkkä pampulakin on.  [:-)]

Onko teillä mitään mielitekoja, tai outoa käytöstä ennen sairastumista?
Tarkoitan lähinnä flunssan tuloa.
Minusta tulee kauheen energinen ja tekee mieli jotain herkkua, mut en tiedä mitä.  Imelää tekee mieli, mut se on sit kuitenkin liian imelää.  [:-DD]
Niin, että jos jotain outoa huomaatte mun kirjoituksissa, niin tiedätte, että meikä oireilee jotain. [;-)]
Vähän samanlaisia oireita kuin raskaana ollessa. Tekee jotain mieli. Milloin mitäkin.  :-))
Elä nyt vaan sairastu  [:-)]

Tiina laittaakin sitten uudelleen kuvan, kun unikkopenkki on täydessä kukassa, vai kuinka?  [:-)] Hauskan näköisiä nuo nuput, kun niitä on noin paljon.  [:-)]

Annulixilla ei niin mukavia ystäviä kielonhakureissulla.
Onko tästä kesästä tulossa taas ampparikesä? Oletteko huomanneet, onko niitä enemmän kuin viime kesänä? Minäkin olen niitä jo nähnyt, vaikka tavallisesti niitä näkee enemmän vasta keski- ja syyskesällä.

Kamala kun minä kirjoitan väärin. Olen jo kolme virhettä korjannut tästä viestistä. Kieloistakin tein mieloja  :-))
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #29 : 05.06.12 - klo:15:54 »

Iltapäivää!

Ulkona on puolipilvistä ja tuulee. Lämmintä 15 astetta.

Kirjosieppo laulaa pönttönsä luona naaraan hautoessa. Tuskin se toista puolisoa enää löytää, mutta ainahan yrittää voi. Nyt on pihalla 3 kirjosiepon pesää, yksi talitintin ja yksi sinitintin.

Hyvää tiistaita kaikille! [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.223 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.