Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.6.2012. perjantai  (Luettu 349 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 8.6.2012. perjantai
« Vastaus #15 : 08.06.12 - klo:11:58 »

Maalaushommia olen tehnyt, puisia pihalaattoja vetänyt ruskealla kyllästysaineella. Sit olen kitkenyt osan japanin tatarista pois, koska mun mielestä sitä kasvaa ihan liikaa tuossa mökin päädyssä. Nyt piti tulla pitämään juomatauko, kun tuli ihan hiki tuolla hommissa. Ja itikoita on ihan mahdottomasti, hölväsin itikkamyrkkyä vaatteisiini niin, että haisen ihan kauhealle. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 08.06.12 - klo:12:18 »

Aurinkoista [:45] perjantaipäivää pöntölle!

Keli näyttää lupaavalta ehkä ei ihan hellettä tule, mutta lämminkin riittää [:-)]

Mukavaa viikonloppua kaikille toivottelen ja sairaille paranemis tsempit.

Illalla olisi tarkoitus lähteä yölaulaja retkelle, hyttysmyrkyt on varattu mukaan otettavaksi. Toivottavasti
sää suosii ettei tulisi sadetta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 08.06.12 - klo:12:47 »

Hei mitäs sulla on siellä?!

Älä kuvittelekaan! Tää on mun!

Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 08.06.12 - klo:12:49 »

Mielenaurinkoista perjantaita kaikille  [:-)]

Sievä kyytiläinen  [:-)]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012060715682037_uu.shtml

Hauskat Susun linnut.  [:-)]

Positiivarit

Työkaverini kertoi ajaneensa uudella
autollaan kuukaudessa jo 6500 kilometriä.
Mitä? Melkein 40.000 kilometriä yhden
kuukauden aikana? Salamana oivalsin,
että olin muuntanut kilometrit mummon
markoiksi. -Rauni

Ihanku minä.
 [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 08.06.12 - klo:12:57 »

Mulle on käynyt kans tuota, että välillä tulee kerrottua kuudella ihan outoja juttuja... :-))
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #20 : 08.06.12 - klo:13:04 »

Päivää  [:-)]  Aurinko paistaa. Tuli ihan hiki kun Onnin kanssa aamulenkillä piti laittaa juoksuksi että ehditään värkkäämään Mikalle ruokatuntipurtavaa.
Matkalla kun yks pöljä "sielunsisko"  [:17]  paikallinen eläinhömppä oli huomannut vahingoittuneen variksen. Sitä sitten ihmeteltiin. Ehdotti että otetaan laatikkoon ja viedään Artolle lintuhoitolaan. Mutta eihän sitä voinut kun se meni yhteen pihaan pensaiden alle. surettaa kuitenkin kun se oli varmaankin se meidän vaakuista toinen. Se joka jo talvella konkkasi jalkaansa. Nyt sitten eivät siivetkään toimineet kunnolla. Eivät pesineetkään tänä kesänä. Mutta yhdessä kuitenkin pariskunta liikkui. Nytkin puoliso lenteli siinä ylhäällä ja istui männyssä. Ja fiilikset minulla  [:´(]

Tulee varmaan upea päivä tänään. Nyt on varjossa +19o . Eli saattaa hikittää lisää kun nurtsia ajellaan.
Pihassa on kova sutina kun ainakin kuuden pöntön lintuset ruokkivat poikasiaan.

Mukavaa synttärimatkaa Tiinalle ja Repelle. Toivottavasti Kaijan persus kesti  [;-)]   
Naattikaapas pöntöt lämmöstä. Kurjamärkätalvi oottelee tuolla nurkan takana  :-O
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 08.06.12 - klo:13:14 »

Mun mittarissa varjossa on +22. :-O
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #22 : 08.06.12 - klo:13:18 »

Jos meillä tuo tuuli joka osuu juuri tuolle puolen, vaikuttaisi asiaan. Ja sähän oot mantereella ja me niinku melkein rannalla. Vai oliks se niin  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 08.06.12 - klo:13:32 »

Jos meillä tuo tuuli joka osuu juuri tuolle puolen, vaikuttaisi asiaan. Ja sähän oot mantereella ja me niinku melkein rannalla. Vai oliks se niin  [:-DD]

Kyl sää oot paljon lähempänä merta kuin mä. Yleensä siellä on hiukan vilpoisempaa. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 08.06.12 - klo:13:32 »

Mä vaan hämmästyin, kun Foreca vielä aamulla ennusti +16 astetta...
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 08.06.12 - klo:15:38 »

Iltapäivää. Tulin juuri suorittamasta vesijuoksua rujon kroppani viihdykkeeksi. Ulkona on hieno ilma.
Tuuli vaan on edelleenkin hiukan viileää. Nyt poistun pikkupartsilleni omenasiiderin kanssa. Olen sen
ansainnut [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 08.06.12 - klo:16:17 »

Kivat harakkakuvat ja tekstit Susulta  [:-)

Matkalla kun yks pöljä "sielunsisko"  [:17]  paikallinen eläinhömppä oli huomannut vahingoittuneen variksen. Sitä sitten ihmeteltiin. Ehdotti että otetaan laatikkoon ja viedään Artolle lintuhoitolaan. Mutta eihän sitä voinut kun se meni yhteen pihaan pensaiden alle. surettaa kuitenkin kun se oli varmaankin se meidän vaakuista toinen. Se joka jo talvella konkkasi jalkaansa. Nyt sitten eivät siivetkään toimineet kunnolla. Eivät pesineetkään tänä kesänä. Mutta yhdessä kuitenkin pariskunta liikkui. Nytkin puoliso lenteli siinä ylhäällä ja istui männyssä. Ja fiilikset minulla  [:´(]
Voi surullista  [:´(]. Olen Murun kanssa ihan samanlainen, että tuollaisista jutuista tulee surullinen olo, mutta niille ei mahda mitään.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 08.06.12 - klo:16:23 »

Menee hermot kun mokkula kenkkuilee [:-//]. Yleensa  [:-//] Tämä toimii yäällä mökillä hyvin, mutta nyt on jotain katkoksia koko ajan.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #28 : 08.06.12 - klo:17:22 »

Susulta kivat harakkakuvat ja osuvat tekstit! :-))

Alkavaa iltaa jälleen! [:-)]
Täällä oli aamusta aurinkoista, mutta sitten päivällä alkoi pilveilemään ja on ollut enimmäkseen pilvistä. Tuuli yltyi niin, että kovia tuulen puuskia on ollut.

Jokin aika sitten syötiin päivällinen ja nyt illan viettoa vuorossa.
Aamupäivällä tuli tehtyä pihahommia aurinkoisessa säässä. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 08.06.12 - klo:17:29 »

Hauskat hakkaraiskuvat [:-)] Susulta.

Tiinalle ja Repelle mukavia 60vee juhlia. [:-)]

Minä liityn Murun ja Mesiksen surija joukkoon. Vaikka kuinka käsittää mitä se luonnon laki on, siltikin itkettää kun näkee miten jonkun luontokappaleen elämä päättyy. [:-(]

Onkos Mesiksellä nyt kutimet käsissä eli tankkasitko lankavarastoasi. [:-)]

Marleenan linkki taas kerran herättää ihmetystä lintujen pesävalinnoista. Hienoa, että pesä saa olla paikoillaan.
Naapuritalosta kaadettiin toissapäivänä iso koivu. Asukkaat olivat pyytäneet, että puu saisi vielä olla pystyssä kun räksä pesi puussa. Vaan ei auttanut, puu meni nurin ja pesä ties minne [:-(] kyllä taas kerran ihmeteltiin kuinka tällaista joku voi tehdä. Ei piittaa yhtään siitä, että linnun pesä hajosi, vaan työ työnä ja sillä siisti.
« Viimeksi muokattu: 08.06.12 - klo:17:45 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.124 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.