Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: tiistai 12.6.2012  (Luettu 438 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: tiistai 12.6.2012
« Vastaus #15 : 12.06.12 - klo:12:30 »

Aurinkoista tiistaipäivää pönttöläisille toivottelen. [:-)] ja jokaiselle mukavaa tätä päivää missä sitten päivää
viettänettekin. [:-)]

Anniinalle paranemistoivotukset [:30]

Marleenan teräville tenaville [:5]

Marlelle mukavaa juhlapäivää.

Lupiini-ja kurkkukuvalle [:5]

Käväisin makkariin ostamassa uudet tapetit jos vaikka vähän ilme sielläkin muuttuisi.
Muuten alkaa olla putkiremppa tosi hyvällä mallilla. Enää vanhojen putkien poistot jossain vaiheessa
ja se homma on siinä.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 12.06.12 - klo:12:40 »

Täälläkin pesässä yksi jälkeläinen

http://www.beleefdelente.nl/vogel/steenuil
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 12.06.12 - klo:13:16 »

Päivää! [:-)]

Kauppareissu on tehty, nyt voi taas seurata Kaijan ja Pasin kirjosieppoja, siellä on neljä munaa kuoritunut ja kolme vielä kuoriutumatta. [KIPPIS]

Ostin kaupasta turkkilaisia kirsikoita, ja voi mahdoton kun ne on hyviä, samaten eiliset hollantilaiset mansikat on ihan makeita. On tää kesäaika ihanaa kun kaupoista saa kaikkia herkkuja. Noi on tietty ulkomaisia, mutta ostin mä kotimaisia avomaankurkkujakin, tykkään niistä tosi paljon.
Possupadan laitoin uuniin hautumaan ja maustoin sen mm. parvekkeellaani kasvavalla sitruunatimjamilla.

Viljamia ehdin sunnuntaina tavata ihan mukavasti. Poika oli taas niin paljon uutta oppinut, mm. kävelemään ja näyttämään sormella missä Viljamin nenä on ja missä isin nenä on [:-DD]. Vähänhän se kävely vielä haparoivaa on, mutta oli ihana seurata sitä miten utelias kaikkea kohtaan pikkumies oli. Käytiin vähän kävelyllä ja kaikki oli niin kiinnostavaa, pienet kivet ja kaikki kepinpätkät ja voikukat piti noukkia. Myös tupakantumpit olis kiinnostaneet, joten piti tarkkaan vahtia ettei Viljami sellaista vain napannut. 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #18 : 12.06.12 - klo:15:24 »

Krnauuu...  Melkein aurinkoista päivää kaakonkulmalta. [:10]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #19 : 12.06.12 - klo:16:02 »

Kauppareissu tehtiin ja piipahdettiin kotonakin katsomassa että kaikki oli ok.
Iltapäiväksi luvattu sade tulikin sitten tänään jo puolilta päivin, vai olisko ollut vasta tämän päivän sateiden eka erä.  [:-I]
Niin tai näin, kiitos ei yhtään vettä enää, hyttyset ja lehtokotilot viihtyy, me emme.  [:´(]
Hyttyssavun avulla sain hetken istuskeltua terassilla lukemassa. Aurinko auttoi myös, sitten pilvistyi ja nautinto päättyi, kestiköhän peräti tunnin.  [:-I]
Myönteistä itikoissa, saa linnut ruokaa.  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #20 : 12.06.12 - klo:16:21 »

Alkavaa iltaa! [:-)]
Nyt alkoi reilu vesisade. Muuten ollut puolipilvistä tai enimmäkseen pilvistä ja tuulta.
Mittarissa alin 10,0 astetta ja nyt +13,4 astetta.

Eilen vietiin se läppäri huoltoon, mutta sen korjaus kestää niin kauan, että ostettiin uusi kone ja se saatiin nyt jo käyttöön. :-))
Mä olen kuitenkin nyt tällä pöytäkoneella tässä, kun mies valmistelee uutta läppäriä omilla ohjelmilla.

Kohta laittamaan päivällistä. Tai meillä on tänään helppo ruoka, kun eilen paistoin pihvejä ja tänään syödään vielä niitä. Oli kyllä useampi pihvi siinä paketissa, joten niitä vieläkin jää.

Hyvää tiistaita toivotaan kaikille!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 12.06.12 - klo:16:54 »

Iltapäivää  [:-)]
Koko päivän ollu pilvstä ja välillä hieman vettäkin tihuuttanut, mutta nyt paistaa aurinko  [:-)]
Auton käytin arvuuttamassa mikä vika ilmastoinnissa, kun hieman  [:-I] kuuluu outoa kahinaääntä. No joku magneettijuttu sieltä hajalla ja sit kompressori saattaa olla myös rikki  [:-/] no perjantaina katsovat ja korjaavat, taitaa tulla kallis korjaus  [:-I] En uskaltanu kysyä yhtään hinta-arviota kun hieman jo nyt suututtaa.
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 12.06.12 - klo:19:32 »

Iltaa. Kesäjuhlat on juhlittu vanhustentalossa. Lapset piirileikkivät ja lauloivat ja hoitajat lausuivat runoja. Makkara ja mehu maistoi.
Musikantit olivat perunneet tulon joten hiukan jäi latteaksi juhlien fiilis.

Ei muuta kuin illan jatkoo [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 12.06.12 - klo:19:43 »

Mukavantuntuista juhlatunnelmaa Marlen kuvissa.
Lupiini oli kaunis.

Minä kävin tänään entisessä kodissani. Panin sinne vähän kukkia ikkunan alle laatikkoihin. Haudat laitoimme myös kesäkuntoon.
Pihlaja oli niin täynnä kukkaa, että enempää ei mahtunut.
Suomalainen koivikko, -kaunis.

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 12.06.12 - klo:19:46 »

Kivat on pippalot vanhuksilla ollut tänään ainakin jos Marlen kuvista voi jotain päätellä. [:-)]

Meillä hajos autosta ja ilmastointi. Nyt on kunnossa, halvaksi tuli kun mies tilasi itse osan
saksasta ja ainoastaan työ ja ilmastointiaine vai mitä se on mitä sinne laitettiin maksoi.
Osa olisi firman kautta maksanut yli 200 ekee mutta itse tilaamalla se maksoi lähetyksineen
38 ekee. Että silleen.

Sairaalan pihassa kasvaa näitä jättiläis valkovuokkoja vai mikähän näiden oikea nimi on.
Otin kännykkäkuvan ja taso on sen mukainen.

Kauniit kuvat Mesikseltä..niin kesää kun olla voi [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 12.06.12 - klo:20:00 »

Ihania kukkia Telkkisen kuvassa  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 12.06.12 - klo:20:16 »

Kiitos toivotuksista  [:-)]
Olo on aika hyvä. Kuume ei ole noussut sitten aamun, joten menen huomenna töihin. Olen ollut niin paljon kipeänä, että esimies pyytää nykyään aina hakemaan lääkärintodistuksen, vaikka voisin olla sen 3 päivää myös hänen määräämällä sairauslomalla. Ei siinä sinällään mitään, ymmärrän kyllä. Kyllä itseänikin ärsyttää jatkuvat poissaoloni.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 12.06.12 - klo:20:17 »

Hienoja jättiläisvalkovuokkoja  [:-)] En muista koskaan nähneeni.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #28 : 12.06.12 - klo:20:27 »

Kauniita kuvia on tullut tähän ketjuun jo aamusta asti! [:-)]

Marleenan laittama lasten juttu hauska! [:-DD]

Sairastaville toivotaan paranemista ja tsemppiä! [:30]

Iltaa jälleen! [:-)]
Nyt näyttäisi taivas selkenevän, ainakin osittain. Jokin aika sitten tuli vielä toinen reilu sadekuuro. Tuulta hieman.
Sademittariin on tullut n. 4 mm vettä.
Mittarissa päivän ylin +21,6 astetta ja nyt, ...jaaha... anturiin paistaa nyt aurinko, +22,2 astetta.

Äsken näpyttelin tuon uuden läppärin kanssa. Näppäimistökin on nyt kunnollinen.
Netissä kävin ja laittelin joitain sivustoja talteen. [:-)]

Nyt mä meen laittamaan iltapalan. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #29 : 12.06.12 - klo:20:55 »

Rankka päivä ja huomenna jatkuu... nyt muutamaksi tunniksi välillä nukkumaan...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.21 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.