Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 22.6.2012 Juhannusaatto  (Luettu 335 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 22.6.2012 Juhannusaatto
« Vastaus #15 : 22.06.12 - klo:13:09 »

Voi ihanat kaverukset siinä nurmikolla köllöttelevät  [:-)]

Lainaus Telkkiseltä:"Mesiksen saarenmaanvalssi on niin kesää, että"
-Kuin myös Telkkisen runo/laulu  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 22.06.12 - klo:13:37 »

Marleenan meinasin unohtaa, mutta onneksi kun uudestaan ketjun luin, eihän se myöhäistä ole vieläkään.. eli terävät tenavat kuuluvat jokaiseen päivään. [:-)]

Eipä nämä asiat niin mene kun ajattelee. Lähdin kiireissäni kaupasta hakemaan jauhoja, kun rupesin leipomaan ja kaikki hommat olivat siinä pisteessä, että jauhoja kakkuun piti laittaa niin eipä niitä ollutkaan. Harvoin käy näin, mutta nyt kävi. Liekö kohtalon sormi pelissä. Lähdin niitä lähikaupasta hakemaan ja kun tulin pois läheinen naapurini oli lastensa kanssa pihalla. Ihana ihmisen ja lapset. Naapuri huusi minulle, että onko sulla hetki aikaa, hänellä olisi puhuttavaa. No olihan minulla vaikka kakku oli ihan kesken. Hän kävi minua kaulasta kiinni ja rupesi itkemään...siinä itkin sitten minäkin. Äitinsä oli äkillisesti kuollut pari päivää sitten ihan kukkamaata kitkiessä.
Tunsin hänen äitinsäkin tosi hyvin. KIIRE loppui minulta siihen paikkaan. Siinä juteltiin ja käytiin asiaa läpi.
Tuli surullinen mieli, mutta olin onnellinen, etten antanut oman kakun paiston olla tärkeämpi kun hänen surunsa. Elämä on arvaamatonta kuten sen aina tällaisen asian kuultuaan/koettuaan toteaa. [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 22.06.12 - klo:14:26 »

Kyllä se ihan selvästi oli kohtalon sormi. Jos olisit heti jauhot muistanut, niin ystäväsi ei olisi saanut sitä tukea, minkä nyt hänelle annoit, kun niitä jauhoja lähdit hakemaan. Osanotot ja jaksamista ystävällesi ja perheelleen. Jaksamista myös Sinulle, että voit olla toisen tukena.  [:1]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #18 : 22.06.12 - klo:17:27 »

Juhannusruokaa, uunilohta, grillattua sianfilettä, uusiaperunoita, (silliä), ja lisukkeet päälle, nautittiin ihan valmiista pöydästä tunturimökillä Raimon siskon ja miehensä luona. Sieltä sitten kotiin saunanlämmitykseen. Vastan kävin tekemässä ja täällähän oli jo kavereita, joita ei kyllä kaipaisi ollenkaan. Iisoja, vihaisia sääskiä. Mutta vastan tein ja kohta pääse saunaan ja juhannusta vastaanottamaan. Sääkin alakaa lämmetä, kohta on 13 astetta. Kyllä se siitä!
Tiasenpöntön kameran kävin tarkistamassa, ei uusia hyökkäyksiä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #19 : 22.06.12 - klo:20:11 »

Marleenan laittama lasten juttu hauska! :-))

Telkkiseltä kiva kuva! [:-)]

Iltaa jälleen! [:-)]
Enimmäkseen aurinkoista oli tänään ja tuulta jonkin verran.
Mittarissa päivän ylin +19,3 astetta ja nyt +16,3 astetta.

Iltapalalla olen ja sen verran viime yö veroitti, että sitten pian menen nukkumaan. [:-)]

Hyvää yötä kaikille sitten kun menette!   [:54]    [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 22.06.12 - klo:20:16 »

Iltaa. Päivä meni mukavasti ystävien seurassa Laajasalossa merenrannalla. Grillattiin hornetteja, makkaraa ja takuumureaa naudanpaistia ja proiskunkoipia. Lisukkeina monenlaista salaattia, valko-ja punaviiniä (joihin mä en koskenut. Mulla oli päärynäsiideri). Omaleivottua leipää yms. Ilma olisi voinut olla hiukkasen lämpimämpi vaikka lyhythihaisessa tarkeninkin. Kirjosiepot edelleen ruokkivat jälkeläisiään kelopuussa. Osa porukkaa saunoi ja ui, meikä pysyi kuivalla maalla. Täytyy alkaa uutisia katsomaan ja toivomaan että ei olisi niitä hukkumiskuolema uutisia.
Mukavaa illan jatkoa [:-)]
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #21 : 22.06.12 - klo:23:04 »

Hyvää & Rentouttavaa Juhannuksen aikaa kaikille Pönttöläisille! [:-)] [:-)] [:24]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #22 : 23.06.12 - klo:01:37 »

Iltaa Iitistä!
Mä sippasin saunan jälkeen ja vetelin sikeitä täysissä pukeissa peiton alla kolmisen tuntia. Nyt kaikki muut nukkuu ja mä teen yövuoroa. Tähän muutama ruma sana  [:-/]

Päivällä käytiin kävelemässä; lintusaalis aika heikko, mutta perhosia nähtiin paljon!

Sivu luotiin 0.159 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.