Lainaus käyttäjältä: Mesis - 26.06.12 - klo:15:12Kivaa hommaa Eviksellä olla koiran kanssa Olin tänään isännän kanssa hammaslääkärireissulla ja voi kuinka tien varret olivat täynnä kukkivia lupiineja. Otin videollekin, tarkoituksena laittaa tänne pöntölle, mutta sisko soitti juuri pahalla hetkellä, ja siihen tuli sitten pätkä keskustelua ja videokin tärisee ja värisee, kun toisessa kädessä oli kännykkä ja toisessa kamera. En nyt sitten viitsi sitä laittaa No voi kurjuus, vaikka kyllähän me osataan salaisuudetkin pitää omina, että ei teidän keskinäinen puhe olisi minnekään levinnyt Minulle tuli myöskin parvekukkiin kirvoja..laitoin tolua ja vettä sumupulloon ja sillä suihkuttelin parina päivänä kukat ja nyt näyttää ettei kirvoja ole enää. Ainakin kukat näyttää hyvinvoivilta. Yhden joudun pois heittämään.
Kivaa hommaa Eviksellä olla koiran kanssa Olin tänään isännän kanssa hammaslääkärireissulla ja voi kuinka tien varret olivat täynnä kukkivia lupiineja. Otin videollekin, tarkoituksena laittaa tänne pöntölle, mutta sisko soitti juuri pahalla hetkellä, ja siihen tuli sitten pätkä keskustelua ja videokin tärisee ja värisee, kun toisessa kädessä oli kännykkä ja toisessa kamera. En nyt sitten viitsi sitä laittaa