Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.6.2012 torstai  (Luettu 516 kertaa)

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
28.6.2012 torstai
« : 28.06.12 - klo:05:02 »

Aamua  [:-)]
Pilvinen ja tihkusateinen aamu, lämpöä +9, aika koleaa on  [:-I]
Mies lähti aikaisin aamuyöstä reissutöihin, joten minäkin heräksissä aikaisin. Mulla onkin taas tänään työperjantai, kun huomenn on lomarahavapaa  :-))
Äsken menin huutelemaan koiruusta sisälle ja ei kuulu ei näy. Ihmettelin minne on menny, kun ei yleensä mene pihapiiriä pidemmälle? Käännyin ovella ympäri ja ajattelin lähteä häntä huutelemaan, siinä hän seisoi unenpöpperöisenä mun takana, eli olikin sisällä   :-)) No kukapa tuonne sateeseen mielellään lähtisi aamutuimaan  :-))
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: 28.6.2012 torstai
« Vastaus #1 : 28.06.12 - klo:06:52 »

Huomenia,
pilvessä täälläkin.  +12 astetta. Aamutepsuttelu tehty. Koira on kolmatta päivää yksin päivän. Käyn täällä päivällä ja joka kerran on pissa lattialla. En ymmärrä, mitä pitäisi tehdä.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 28.06.12 - klo:07:53 »

Huomenta! [:-)]

Aurinkoinen aamu täällä meilläpäin.

Lahden satamassa alkaa tänään "Pienet panimot, suuret oluet" niminen tapahtuma, jospa vaikka siellä iltasella poiketaan maistamassa olutta ja sahtia. 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #3 : 28.06.12 - klo:08:01 »

Huomenta Lapista!
Iipalle tsemppiä koirulin kanssa, jos nyt kuitenkin pyyhkisit ne lirut pois ensteks... virikkeitä, raksuja palloon, jokin lelu tms.
Aamulla satoi räntää... illalla oli +4 ja nyt +3, yöllisiä en tiedä kun mittariin oli jäänyt alimmaksi -24 keväältä. Nyt nakkelee vesiräntää. Yäk.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #4 : 28.06.12 - klo:08:22 »

Huomenta  [:-)]

13 astetta ja aurinko männynnä pilveen. Eilisistä pissiskuuroista ei yksikään osunut
kohdalle, ukkonen jyrähti jokusen kerran.

Eroahdistuspissiminen onkin hankala juttu. Mulla teki koira, joka päivä, lätäkön lisäksi, myös
tortun lattialle.  [:-I] Yksin se ei tarvinnut olla kuin 4 h ja 2 h. Elikkäs "hätä" sillä ei ollut, vaan
protestoi yksinjättämistä. Leluista ja puruluista huolimatta, joka päivä myös pureskeltiin , suutuspäissään,
jonkun huonekalun jalkaa.  [:-I] :-)) No, kyllä se touhu loppui sitten itsekseen, muutaman kuukauden päästä.

Eviksen aamutoimille  [:-DD] Nään "sieluni silmin", pölmästyneen koiran  [:-DD]

Mukavaa torstaita  [:44]

Lähtemisestä, ei vissiikään, Ceasarin oppien mukaan, pitäisi tehdä isoa asiaa. Silloin kun mulla oli koiria,
ei ollut Ceasarin oppeja, ja mä ainaskin hössötin lähtiessäni, " hei hei mami lähtee nyt pusipusi halihali oo nyt kiltisti höpöhöpölöpölöpö ..... [:-DD] [:-DD] Jos oisin vaan, reippaasti lähtenyt, niin tiiä sitten oisko ollut erijuttu  [:-I]
« Viimeksi muokattu: 28.06.12 - klo:08:33 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 28.06.12 - klo:08:43 »

Minulla oli myös beagle-rotuinen koira, joka teki pissat ja kalvoi huonekaluja aina kun oli yksin minun ollessani töissä. Mikään ei auttanut. Ja koira oli jo yli vuoden ikäinen. Jäin kotiin tekemään töitä, niin kaikki pahanteko loppui kertaheitolla. Se on vaan sitä ikävää ja mielenosoitusta. En tosiaan osaa antaa parempia neuvoja, mitä täällä jo annettiin.

Hymyn sai huulille Eviksen unenpöpperöinen haukku  [:-)] -Ihana.

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 28.06.12 - klo:08:50 »

Lähtemisestä, ei vissiikään, Ceasarin oppien mukaan, pitäisi tehdä isoa asiaa. Silloin kun mulla oli koiria,
ei ollut Ceasarin oppeja, ja mä ainaskin hössötin lähtiessäni, " hei hei mami lähtee nyt pusipusi halihali oo nyt kiltisti höpöhöpölöpölöpö ..... [:-DD] [:-DD] Jos oisin vaan, reippaasti lähtenyt, niin tiiä sitten oisko ollut erijuttu  [:-I]
Serille sanoin aina kun lähdin, että äiti lähtee kauppaan, tai vaihtoehtoisesti töihin. Sitten annoin sille purutikun. Seri oikein odotti, että lähtekää siitä nyt jo, että saan sen tikun  :-)). Seri ei tehnyt koskaan mitään pahojaan. Kai se on vähän koirasta kiinni. Toinen on enemmän ihmisten perään, ja protestoi yksinjäämistään, kun toinen taas viihtyy yksinäänkin.
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #7 : 28.06.12 - klo:08:59 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Torstai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #8 : 28.06.12 - klo:09:22 »

Huomenta!  [:-)]
Aamu on mennyt kirjosiepon poikasten lähtöä seuraten. Lakanat ovat sillä välin peseytyneet. Pihalla kyllä viihtyy; siellä pörrää takamettässä sini- ja talitintin, kirjosiepon ja hernekertun poikasia!  :-))
Kauppareissu pitäisi tehdä; meille tulee Puistoblues-vieraita, pariskunta, joka tavattiin Goassa. Ei viitsi kaikkea kaupustelua jättää huomiseen!

Tainan Lotta-koira oli siitä kelju otus, että se suuttui "tarpeettomista" menoista. Esim isä ja äiti mökillä ja me ruvettiin valmistautumaan kuppilaan (Taina kreppasi hiuksiaan ja mä meikkasin) niin eikös se mokoma mennyt ja pissinyt mun patjalle, joka oli lattialla. Itseasiassa kaksi kertaa se kasteli mun pedin. Kiva tulla kuppilasta ja kellahtaa koiranpissaan!  [:-/] En siis enää silloin asunut "kotona".
Joskus se oli mulla hoidossa ja kaikki meni ihan hyvin, jos exä ja mä lähdettiin eri aikaan ulos. Mutta kun lähdettiin yhdessä jonnekin asioille, niin Lotta tyhjensi pyykkikorin lattialle yms protestia!  [:-DD]

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #9 : 28.06.12 - klo:09:32 »

Huomenta  [:-)]
Vaihteeksi sataa, Eilen tuli 5 mm ja yön aikana tullut 3 mm.
Eilen piti pistää hellaan tulet,kun tulin  kotiin,oli niin kalseeta.
Tänään kans  on varmaan aiheellista,että tarkenee.
Mukavaa torstaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #10 : 28.06.12 - klo:09:45 »

Huomenta! [:-)]
Täälläkin pilvistä ja tuulee aika lailla.
Mittarissa alin +5,5 astetta ja nyt +9,6 astetta.

Kaffeeta tässä vielä laitoin toisen mukillisen tulemaan. [:27]

Hyvää torstaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 28.06.12 - klo:09:48 »

Huomenta,

Aida pisutteli myös pitkään sisälle yksin ollessaan, vaikka oli olevinaan sisäsiisti muuten. Pureskeli myös tavaroita ja myös pöydänjalkaa sekä lipastonkulmaa. Ei auttanut vaikka olis jättänyt mitä aktiviteettia, luita ym. tarjolle. Nyttemmin on lopettanut muut töllön työt, mutta murtautuu joka paikkaan. Osaa avata ovet, kaapit ym. joten ne on sen näköisetkin. Ruuanhimo on niin suuri, että on "pakko" etsiä sitä koko ajan yksin ollessaan. Nyt on meininki vähän rauhoittunut, kun keittiön oviaukkoon laitettiin portti. Murtautuu se silti joka päivä kuistille. Una on taas ollut aina aivan erilainen.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #12 : 28.06.12 - klo:10:03 »

Torstai huomenta pöntölle. [:-)]

Kylmä on sää eilinen ukkonen sitä kait viilensi oikein reippaasti.

Meillä ei mikään koira ole potenut eroahdistusta eikä siis ole tehnyt sisälle tarpeitaan sen jälkeen kun oppi sisäsiistiksi. Minäkään en tee mitään numeroa kun lähden kotoa tai tulen takaisin. Koira oppii ettei tässä ole mitään kummallista kun jää välillä yksin.

Voisiko Roosalla olla juoksut tulossa vai joko on parhaillaan, sehän voisi aiheuttaa tätä kotiinkin merkkaamista.

Luin tällaista lehteä, onko jotain kummallista tässä kannessa. Lehti on vanha sain ystävältäni luettavaksi. :-))

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 28.06.12 - klo:10:09 »

Päivämäärä on 28.12.1012 :-O
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 28.06.12 - klo:10:20 »

oisko numero 1 28.12.2012 [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.095 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.