Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 18.7.2012  (Luettu 439 kertaa)

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikko 18.7.2012
« Vastaus #15 : 18.07.12 - klo:11:00 »

Mielenaurinkoista keksiviikkoo ja
Hyvvää Riikanpäivää.  [:-)]

Aurinkoinen vettää pilivee, mutta ei vielä
ainakkaan näy alapohjavikasia piliviä.
Saa nähä illemmalla sitten.

Parempaa olloo kaikille puol- tai varttikun-
tosille. En oo tarvinnu vielä happipulloo, en-
kortisonikuuria. Jospa tämä kesänseutu menis
iliman niitä. Parempi niin, ku ei meillä oo ku
yks arvauskeskus auki koko sitissä.  [:-I]

Apuvitsit

Miksi pitsa kannattaa tilata ukonilmalla?
Silloin saa kaupan päälle ilmaiseksi salamia.
 :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 18.07.12 - klo:11:03 »

Oikeasti en usko minkään sortin horoskooppeihin, mutta nyt natsas niin hyvin kohdalleen ettei paremmasta väliä [:-DD].
Repe on härkä ja mä oon rapu.

Härän horoskooppi sanoo: Härkä onnistuu saamaan parhaalla tavalla tyydyttävän ja pitkän parisuhteen romanttisen Ravun kanssa.

Ravun horoskooppi sanoo: Perinteistä perhe-elämää rakastava Härkä pystyy rakentamaan kestävän suhteen Ravun kanssa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 18.07.12 - klo:11:06 »

Hauska linkki...niin nuoruutta [:-)]

eilen tuli telkasta yhteislaulua Skanssenilta, tuli Abbaa,  ja nämä pojat esittivät tämä kappaleen,
vähän oli ulkokuori muuttunut, huom..vähän :-)) jalka nousi kepeesti vielä.

http://www.youtube.com/watch?v=UTFec_mrD-c
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 18.07.12 - klo:11:17 »

Tiina kannattaa silloin uskoa horoskooppeihin jos ne natsaa kunnolla :-))

Minun puoliso on jousimies.

Oinas ja Kaksoset ovat usein samalla aaltopituudella optimistisen Jousimiehen kanssa.
Paras suhde syntyykin toisten tulimerkkien tai ilmamerkkien kanssa. Kärkkäät Leijona ja Skorpioni dominoivat Jousimiestä liikaa

Minä kärkäs leijona..jota en todellakaan ole [:-)] olen yli 30 vuotta ollut sitoutumis kammoisen kanssa saman katon alla.

Parisuhde ei silti välttämättä onnistu sitoutumiskammoisten Jousimiehen kanssa. Parisuhteessa oleva Leijona kun on syvästi sitoutunut ja mustasukkainen pienistäkin asioista.
Omistautuva ja maanläheinen Härkä voi helpottaa Leijonan huomionkipeyttä ja samalla rauhoittaa tulista temperamenttia. Leijonan ihailema ehdottomuus ja tulisuus löytyy myös helposti sitoutuvalta ja kiintyvältä Skorpionilta.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 18.07.12 - klo:11:35 »

Kyllä nuo horoskoopitkin ossaa mennä aika
palijo pieleen.  [:-DD]  Turha ees yrittää.
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #21 : 18.07.12 - klo:11:44 »

Päivää [:-)]
Ihanat jumpat noissa videoissa [:-DD].
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #22 : 18.07.12 - klo:12:23 »

Päivää.  [:-)]

Sateetonta ja ajoittain hiukan aurinkokin pilkistää. Semmoista tänään. Eilinen meni ihan sateitta, oliskohan tänään mahdollisesti toinen sellainen päivä .... [:-I]

Mitään kummoista ohjelmaa ei ole päivään suunniteltuna, katsotaan mitä tuleman pitää.

Täällä rapu ja vesimies on asustelleet sen yli 50 vuotta yhdessä. Ei kuulemma olis pitänyt edes yrittää.   [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 18.07.12 - klo:12:42 »

Pitihän pitkään miettiä Marleenan pizzajuttua, luin nimittäin, että miksi pizza kannattaa tilata ulkomailla :-O Monen lukemiskerran jälkeen sitten hokasin, että se olikin ukonilmalla.  [:-DD] 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 18.07.12 - klo:14:56 »

Lädetään Otson kanssa hepatiittirokotukseen.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #25 : 18.07.12 - klo:16:01 »

Sataa, kylmää, ankeroista  [:-(]

Eilen illalla jouduimme tekemään pahan [:-I]  Irrotimme ampiaispesän pyöräväjan lattiasta oviaukon luota.
Se pesä oli ensin ovessa sisäpuolella. Mutta aina kun avasin oven ne häiriintyivät joten se pikkuinen alku pudotettiin maahan.
Sitten satoi ja se pesä oli kostea siinä maassa. ampparit kuitenkin sitä hoivasivat koko seuraavan päivän.
Ajattelin että laitan sen sisään vajaan lattialle niin saavat hoidella toukkien poiston rauhassa.
No, ei ne poistuneet vaan alottivat pesän laajennuksen siihen oviaukon kuo lattialle.
Eiliseen saakka tultiin toimeen (miltei kuukauden) mutta eilen hyökkäsivät Mikan kimppuun. Sai yksi ja puoli pistosta.
Lattialaudat hölskyivät kun Mika siellä käveli.
Pakko siis oli TAAS poistaa se pesä.
Tänä aamuna sitten poimin sen pesän muutaman ampparin kanssa ja vein pihan perälle puutarhakompostin kannen alle. Sinne ei sada.
Silti suuri osa niistä amppareista hyörii siinä lattialla sen pesän paikalla. Toivottavasti ymmärtävät kohta lähteä. Mitään myrkkyjä en halua käyttää.
Nää oikeat suomalaiset ampparit ovat olleet muutamia vuosia poissa meidän pihapiiristä. Olen niitä kaipaillut. Ovat hyviä kirvan yms. syöjiä.
Niistä isoista kaksi senttisistä herhiläisistä en välitä. Nää söpöt pikkuiset senttiset ovat ihan ok.

Meillä jäi puusouvikin eilen kesken. Eikä pääse tänäänkään jatkamaan kun joko sataa tai tihuuttaa  [:-/]

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 18.07.12 - klo:16:21 »

Miten Sinä uskallat mennä ampiaispesää pitelemään?  :-O Minä en kyllä uskaltaisi. Ovat aika äkäisiä, jos niitä häiritään. Hui! Kyllä olet rohkea.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 18.07.12 - klo:16:40 »

Kyllä minultakin jäisi amppari pesän siirtäminen, saisi joku muu hoitaa sen puolestani.
Toisaalta ymmärrän hyvin näidenkin hyönteisten hyödyn ihmisen kannalta kuten murukin totesi,
että syövät kirvoja joten hyvä niiden kanssa olisi elää sovinnossa [:-)]
tekisivät pesänsä vähän kauemmaksi ettei kummistakaan olisi häiriöitä toisilleen.

Kiva lukihäiriö Tiinalla, Marleenan lasten jutusta..hauska juttu sinänsä [:-)]

Kirjattu
Arvo Ylppö

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #28 : 18.07.12 - klo:16:43 »

Kyllä jäis minultakin ampparipesä siirtelemättä. Mitenkään erityisemmin en niitä kyllä pelkää, kaikella kuitenkin rajansa.  :-))
Tänään on ollut mukavan kesäinen päivä, nyt vaihteeksi tällä suunnalla.
Istuskelin ulkona lukemassa ja ihan piti helletoppi esille ottaa, aikoihin ei ole tarvetta ollut.
Perhosiakin näkyi eipä ole niitäkään tullut pitkään aikaan havainnoitua.
Jospa taas ryhdistäytyisin silläkin rintamalla.  [:-)]

Amppariasiasta näköjään kirjoittelimme Telkkisen kanssa lähes samoin sanoin.  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 18.07.12 - klo:16:52 »

Ja Annulix melkein samaan aikaan tuli sinulta tekstiä kun minultakin [:-)]

Olen näitä netin keskusteluja aikani kuluksi lueskellut ja huomannut kuinka riitaista porukkaa on.
Joku provosoi ja joku provosoituu..tai ihan asiallisiin kirjoituksiin kirjoitellaan ihan tosi törkeitä vastauksia.
Kiva kun täällä kaikki viihtyy keskenään eikä näitä riitasointuja ole ja toivottavasti ei tulisikaan [:-)] [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.