Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 24.7.2012  (Luettu 337 kertaa)

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #15 : 24.07.12 - klo:10:26 »

Hyvinhän se Otson ureilu-ura alkoi. Siitä on hyvä seuraavissa kisoissa ponnistaa ylöspäin.  [:72]  [:-)]
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #16 : 24.07.12 - klo:10:26 »

Huomenta  [:-)]
Aurinko paistaa ja poutaa on tänne luvattukin täksi päiväksi.
Kyllä on ottanut pattiin ainainen sade,varsinkin kun satonäkymät ovat tosi huonot.  [:-(]
Onnittelut päivänsankareille.  [:44]
Kiva kuva Otsosta.  [:-)]
Mukavaa tiistaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 705
  • Lahti
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #17 : 24.07.12 - klo:10:36 »

Aamupäivää pöntölle [:-)]

Harmaa on keli ja onneksi ei sada. Ei nyt niin kovin pattiin ota nämä kelit. Sitä on oppinut matkan varrella sopeutumaan säähän, kuin säähän [:-)]

Suloinen kuva Otsosta. Pikkumies on niin hyväntuulisen oloinen eli suoritukseensa tyytyväinen :-))

Nimipäivä Onnittelut Tiinalle ja kaikille muillekin tämän
päivän sankareille!
[:43] [:45]

Hyvää tätä päivää jokaiselle pönttöläiselle [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #18 : 24.07.12 - klo:12:12 »

Mielenaurinkoista tiistapäivää jokaikiselle.  [:-)]

Otso on niin reipas urheilijanalku.  [:-)]

Kun ei nuo vilijelykset haittaa, niin tykkään
sadeilimoista. Helteellä pukkaa kärvähtämmään
pinna helepommin.  [:-I]

Tännekkin vielä onnittelut kaikille päivänsankareille.
 [:-)]

Lasten suusta

Pikku-Seppo tuli kylään taloon, jonne oli juuri
ostettu uudet huonekalut. "Ompas teillä hienot
uudet sisäkalut", totesi Seppo.
 :-))

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #19 : 24.07.12 - klo:12:15 »

Sisäkalut  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 750
  • Itä-Uusimaa
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #20 : 24.07.12 - klo:12:27 »

Ottaako ketään muuta nää sadekelit päähän? Musta tuntuu, että mulla on herne -tai peräti hernekerttu- nenässä! Niin se vaan tänäkin aamuna työmatkalla satoi, vaikka ennusteiden mukaan nyt pitäis alkaa se mun toivoma +22-jakso   [:-/]

Miten mulla on joku mielikuva, että joskus 3-4 v sitten, kun koko kesän oli kurjaa keliä, me oltais melkein täällä pöntölläkin saatu jotain kärhämää aikaan???  [:-I]

Sade ei ota päähän, jos nyt joku päivä sataa koko päivän, niin siinähän sataa, mut noi tyhjänpäiväset
pissiskuurot ottaa päähän, kun ne ei muuta kuin kastelee joka paikan märäks, niin ettei pihahommia pääse
tekemään. Ja sääennustusten luotettavuus alkaa olla jotain 20%  [:-I] Ihan eri ennustukset Ilmatiet.laitoksella ja Forecalla. [:-I] Eikä välttämättä kumpikaan pidä paikkansa  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #21 : 24.07.12 - klo:12:40 »

Sade ei ota päähän, jos sitä tulee silleen sopivasti. Esimerkiksi mun pihakukkien kasteluvuorolla.  [8-)] Vähän lämpimämpää voisi olla mutta varsinaista hellettä en kaipaa. 
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 705
  • Lahti
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #22 : 24.07.12 - klo:14:25 »

Jaahas, lähdenkin tästä äidille siivoamaan tai haen muutaman apulaisen mukaan eli kummitytön ja sisarensa. [:-)]
Jos tällä viikolla siivotaan niin ensi viikolla voi sitten jo juhlia. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #23 : 24.07.12 - klo:14:30 »

Ottaako ketään muuta nää sadekelit päähän? Musta tuntuu, että mulla on herne -tai peräti hernekerttu- nenässä! Niin se vaan tänäkin aamuna työmatkalla satoi, vaikka ennusteiden mukaan nyt pitäis alkaa se mun toivoma +22-jakso   [:-/]

Miten mulla on joku mielikuva, että joskus 3-4 v sitten, kun koko kesän oli kurjaa keliä, me oltais melkein täällä pöntölläkin saatu jotain kärhämää aikaan???  [:-I]

Ottaa päähän  [:-/]

Arvatkaa ottaako  [:-//]
Minä mieluummin kastelisin kukkiani kuin antaisin jatkuvan taivaanlotinan sen tehdä. Lisäksi minun kukkani eivät myöskään tykkää sateista/tuulista. Ne ovat ihan karsean näköisiä sateen raiskaamina  [:-(] Ruusuni kukat mätänevät, nuput eivät tahdo jaksaa aueta kun sade liimaa ne kiinni.
MUTTA, parempi tällainenkin kesä kuin ei kesää lainkaan. Joten   [:-)]  [:45]

Meillä taapertaa jotain herkkuja napsimassa pihalla joka päivä kaksi sepelkyyhkyn hyvinvoivan näköistä lapsukaista. Äsken tiputtelivat kuivia oksia isosta vaahterasta peltikatolle.

Se leppälinnun poikanen myös näkyy täällä nyt joka päivä. Mutta vain yksi  [:-(]  Pikkuisia, tämän vuoden sammakonpoikasia on pilvin pimein. Myös kaksi aika isoa rupisammakkoa  [:36] Haittana se että ruohonleikkurin edessä pitää toisen kulkea niitä sivulle viskomassa.
Eli sammakoille tämä kostea kesä on ollut otollinen. Että jotain hyvääkin  [:-)]

 
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #24 : 24.07.12 - klo:14:50 »

Alkaa ahistamaan telekkaritta olo, montakos päivää jo...viikko jo. Tänään piti tilata uus telkkari  [:-)]. Onpa nuo telekkarit kehittyneet, ennen oli vaan pari kolme mallia, nyt on LCD, LED, LCDLED, edgeLED, plasma, ota nuista sitten selvä. Ostin Panasonicin Vieran 42". Ei kallis, eikä mitään 3D hömpötyksiä, eikä internettiä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #25 : 24.07.12 - klo:15:43 »

Sul on mese ennenkin ollut noita muistikorttiongelmia, eikös. Ikävä kun kuvaus menee kortin takia pieleen. Mulla ainoa ongelma on ollut että unohdan aina kortin kamerasta kortinlukijaan ja koitan tyhjällä kameralla kuvata  :-))

Tänäänkin uni karkas vähän liian aikaisin ja se kiukuttaa ja kovasti. Mua ei sinänsä sadekelit haittaa, harmittaa vaan niiden puolesta joiden elanto kärsii esim viljelijät. Nythän kuuluukin sataa kub on naistenviikko  :-))

Onnea onnea nimpparisankareille!
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #26 : 24.07.12 - klo:16:53 »

Sul on mese ennenkin ollut noita muistikorttiongelmia, eikös. Ikävä kun kuvaus menee kortin takia pieleen. Mulla ainoa ongelma on ollut että unohdan aina kortin kamerasta kortinlukijaan ja koitan tyhjällä kameralla kuvata  :-))

Juu, kaks Transcendin korttia on juonitellu... riistakamerassa toinen ja tää uusi 16 GB kamerassa. Lähetin Verkkokauppaan takasin, aikoivat hyvittää sen.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #27 : 24.07.12 - klo:17:50 »

Alkavaa iltaa jälleen! [:-)]
Täällä onkin sitten ollut puolipilvistä ja aurinko on mukavasti ollut esillä. Tuulta kohtalaisesti.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +23,4 astetta ja nyt +20,0 astetta.

Ulkoilua oli tänään ohjelmassa yms. ja nyt vuorossa illan viettoa sitten. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #28 : 24.07.12 - klo:18:33 »

Pasissa on sellainen "huono" puoli, että kun sille heittää puoliksi leikillään haasteen, se saattaa ottaa sen tosissaan  [:-DD]
Ollaan taas tien päällä; mennään yöksi Oittaalle ja siitä onkin aamulla lyhyt matka töihin!

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tiistai 24.7.2012
« Vastaus #29 : 24.07.12 - klo:18:38 »

Silloin pitää mennä kun jaksaa... minä olen päivän tehny lähtöä hillajängälle ja nii se jäi. [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.241 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.