Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 2.8.2012  (Luettu 718 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #30 : 02.08.12 - klo:20:37 »

Meikä on pakannu taas päivän pari kampetta pitkän viikonlopun viettoa varten. Menossa taas tuonne itärajan taakse. Ihan Karjalan Louhen maakuntaan asti, toivottavasti päästään. Kaksi kylää pitäisi käydä katsomassa ihan omin silmin. On ne nuo tullimääräykset, ei sais ottaa kananmunia tuoreina mukaan, keitettyinä menisivät, mutta miten niistä tekee lättyjä  [:-)]. Teltta, makuupussi ja reppu täyteen energiaa. Kaks runkoa ja läjä putkia mukaan. Olis kiva olla satamatta.

Toivotaan hyviä kelejä. Olis kiva itsekkin kokea teltassa yöpyminen jängällä tai lapissa yleensä. Vaan ei taitais runko kestää moista [:-I] [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #31 : 02.08.12 - klo:20:41 »

Alan uimahyppääjäksi, on naama jo valmiiksi sopivan näköinen

http://thefw.com/olympic-diving-funny-faces/ :-)) :-))
Kirjattu

Lentsu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 615
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #32 : 02.08.12 - klo:21:36 »

Iltaa taas kaikille!
Hitsi, kun tuo aika kiiruhtaa vähän turhan nopeasti. Monta päivää taas mennyt, etten ole ehtinyt käydä pöntöllä.

Meselle antoisaa reissua rajan taakse.
Marlessa suloiset kuvat.

Kyllähän tämä kesä on odottelulta tuntunut ja jossain vaiheessa olin läpensä kyllästynyt ainaiseen vesisateeseen. Onneksi on sentään ollut muutama lämpimämpi päivä.
Tänään on täällä Räpsöössä ollut suht kaunista, tuuli tosin on melkoisen navakka.

Kesälomakin alkaa lähennellä loppuaan; ensi viikolla yksi näytön vastaanotto ja koulutuspäivät ja 13 päivä tulevatkin sitten taas uudet ekaluokkalaiset. Saas nähdä minkälaisia " äidin pikku riiviöitä" tänä vuonna tulee ja montako laboranttia heistä leivotaan.

Isännän toipuminen jatkuu hyvin. Maanantaina alkoi uusi kuntoutusjakso Satalinnassa. Kaikki isot apuvälineet voitiin luovuttaa pois. Ei tarvita enää kuin polvitukea, nilkkatukia ja krykkyjä. Sisätiloissa kävely sujuu jo osin ihan ilman apuvälineitä. Huomenna kotiin, pitkä viikonloppu mökillä ja sitten treenausta kotona. Parin viikon päästä taas viikon jakso Satalinnassa ja sitten kestustelu työterveyshuollon kanssa. Syyskuun alusta ehkä jo osapäiväisesti töihin.
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #33 : 02.08.12 - klo:21:40 »

Mukavia muksuja Marlella!
Lentsulta hienoja uutisia!
Kiitos matkatoivotuksista, paras lähteä nukkumattia hätistelemään. [:-)]

Ei tämä kesä pahimpia ole täällä Lapissa ollut, nytkin viikon melkein paistanu ja on ollut lämmintä. Tosin märkiä sateita tuli tänäänkin ihan varoittamatta ropsautti, muttei haittaa kun ei mene kylmäksi.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #34 : 02.08.12 - klo:22:15 »

Hienoja uutisia Lentsulta. Hyvin on siellä toivuttu.

Marlelta ihanaisia mukeloita ja Tumppi  [:-)]

Onpas uimahyppy tuskainen laji, -ainakin ilmeistä päätellen.

Meselle oikein antoisaa matkaa.
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #35 : 02.08.12 - klo:23:32 »

Meillä on kans tän kerrostalon pihassa paljon koivuja ja sitä siemenroskaa on piha täynnä. Sitä tulee myös ikkunoista tuulen mukana sisälle. Mulla oli äsken hiuksetkin ihan siemenissä kun istuin hetken tuolla pihalla kahvittelemassa. [:-)]

Katselin noita vesijumppia Lahden kaupungin sivuilta. Täällä pääsis vesijumppaan keskiviikkosin tuohon läheiseen uimahalliin uimahallimaksulla joka on työttömältä 2,20euroa. Ainoa huono puoli on, että se alkaa jo klo 7.30. Mitenköhän sitä sais ittensä raahattua niin aikaisin uimahallille [:-I] [:-DD].

Kauhistus, eihän tuo ole eläkeläisihmisen heräämisaika lainkaan  :-O
Mutta muuten kyllä suosittelen lämpimästi. Olen itse siihen himpunverran koukussa.

Lentsu@ kiva lukea isännän ripeästä toipumisesta!
« Viimeksi muokattu: 02.08.12 - klo:23:39 kirjoittanut -muru- »
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #36 : 03.08.12 - klo:06:51 »

Meillä on kans tän kerrostalon pihassa paljon koivuja ja sitä siemenroskaa on piha täynnä. Sitä tulee myös ikkunoista tuulen mukana sisälle. Mulla oli äsken hiuksetkin ihan siemenissä kun istuin hetken tuolla pihalla kahvittelemassa. [:-)]

Katselin noita vesijumppia Lahden kaupungin sivuilta. Täällä pääsis vesijumppaan keskiviikkosin tuohon läheiseen uimahalliin uimahallimaksulla joka on työttömältä 2,20euroa. Ainoa huono puoli on, että se alkaa jo klo 7.30. Mitenköhän sitä sais ittensä raahattua niin aikaisin uimahallille [:-I] [:-DD].

Kauhistus, eihän tuo ole eläkeläisihmisen heräämisaika lainkaan  :-O
Mutta muuten kyllä suosittelen lämpimästi. Olen itse siihen himpunverran koukussa.

Lentsu@ kiva lukea isännän ripeästä toipumisesta!

Meille tuli myös kansalaisopiston esite ja siellä oli paljon vesijumppia jotka kiinnostaisivat, mutta vuorotyöläisen on aika vaikea sitoutua tiettyyn kellonaikaan joka viikko  [:-I]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 748
  • Lahti
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #37 : 03.08.12 - klo:10:24 »

Lentsulle ja puolisolleen voimia eteenkinpäin [:30]

Meselle mukavaa reissua [:-)]

Marlen sukulaislapsukaiset ja koiruus [:5]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #38 : 03.08.12 - klo:13:13 »

Kommenteille  [:-)]

Marlella on ollu reipas päivä.  [:-)]

Lentsulta tosi hyviä uutisia.  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #39 : 03.08.12 - klo:15:11 »

Meillä on kans tän kerrostalon pihassa paljon koivuja ja sitä siemenroskaa on piha täynnä. Sitä tulee myös ikkunoista tuulen mukana sisälle. Mulla oli äsken hiuksetkin ihan siemenissä kun istuin hetken tuolla pihalla kahvittelemassa. [:-)]

Katselin noita vesijumppia Lahden kaupungin sivuilta. Täällä pääsis vesijumppaan keskiviikkosin tuohon läheiseen uimahalliin uimahallimaksulla joka on työttömältä 2,20euroa. Ainoa huono puoli on, että se alkaa jo klo 7.30. Mitenköhän sitä sais ittensä raahattua niin aikaisin uimahallille [:-I] [:-DD].

Kauhistus, eihän tuo ole eläkeläisihmisen heräämisaika lainkaan  :-O
Mutta muuten kyllä suosittelen lämpimästi. Olen itse siihen himpunverran koukussa.

Lentsu@ kiva lukea isännän ripeästä toipumisesta!

Meille tuli myös kansalaisopiston esite ja siellä oli paljon vesijumppia jotka kiinnostaisivat, mutta vuorotyöläisen on aika vaikea sitoutua tiettyyn kellonaikaan joka viikko  [:-I]

Eikös teillä ole vuorotyöläisille mahdollisuutta mennä joko aamujumpalle tai iltaan?
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #40 : 03.08.12 - klo:16:53 »

Mun mielestä sä et voi vaihdella mihin niistä meet vaan aikakin ilmoittautuminen on aina yhteen tiettyyn. Ja meillä ei nykyään pahemmin saa työvuoroja toivoa  [:-I]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Torstai 2.8.2012
« Vastaus #41 : 03.08.12 - klo:20:31 »

Meillä täällä jossain vaiheessa oli niin että ne jotka olivat vuorotöissä saivat käydä aina siinä ryhmässä joka sopi sillä viikolla. Tosin nykyään en tiedä. Sielläkin kaikki on kummasti kiristynyt.

En uskokaan että työvuoroja annetaan nykyään vaihdella vesijumpan mukaan   [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.298 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.