Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 8.8.2012.  (Luettu 1162 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #30 : 08.08.12 - klo:12:45 »

Voi Otso-riepua! Kyllä ne varmaan ne pöpöt saa kiinni, vaikka olisi tuoreempaakin näytettä? Kuka pystyy oleen käymättä vessassa 2 tuntia, jos on pissiitti? Ei varmaan moni aikuinenkaan?

Kävin apteekissa ostamassa Felden-geeliä. Työterveys antoi hoito-ohjeet, jotka mä kyllä entisen tenniskyynärpää-vian jälkeen olisin arvannut itsekin. Tosin 400mg Buranan sijaan sain ohjeen rouskuttaa 3x600mg päivässä. En uskaltanut tyhjään mahaan eli koukkasin mäkkärin kautta ja hain vielä kaupasta Gefilus-piimää. Onneksi on automaattivaihteinen auto!

Nyt onkin kiva makoilla sohvalla katsomassa Lontoon kisoja  :-))

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #31 : 08.08.12 - klo:12:49 »

Kaija kädelle paranemisia.

Ja Telekiselle kans. Ostappa
purkillinen maitohappobaktee-
reja ja ota pari päivässä. Aut-
taa mahhaan. Gefiluksia on ny-
kyään joka ruokakaupassa. Toi-
mii. Oon syöny aina antilooppikuu-
rin kans.  [:-)]


Jos vaan piimä tai jugurtti maistuu, niin Gefilus-versio niistä on varmaan paras apu Telkkiselle?
Kapseleitakin olen käyttänyt ja ne on estäneet yleensä antibiootti-kuurin yhteydessä iskevän hiivatulehduksen. Ovat vaan aika kalliita! Piimässä/jugurtissa saa samalla vatsan täytettä!
Ai niin, Gefilus-mehujakin voin toki suositella, mutta hapan mehu ei välttämättä sitten taas tunnu vatsassa hyvältä.

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #32 : 08.08.12 - klo:12:51 »

Kiitos Kaija  [:-)] Kaijan kädelle parantumiset myös  [:1]
Kaikkea sitä tulee aina etsittyä netistä, kun lapsella ei ole kaikki kunnossa. Nyt jo takaraivossa jyskyttää huoli diabeteksestä, ei toivottavasti  [:-I]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #33 : 08.08.12 - klo:12:55 »

Kiitos Kaija  [:-)] Kaijan kädelle parantumiset myös  [:1]
Kaikkea sitä tulee aina etsittyä netistä, kun lapsella ei ole kaikki kunnossa. Nyt jo takaraivossa jyskyttää huoli diabeteksestä, ei toivottavasti  [:-I]

Älä guuglaa!!! Mun taannoinen lonkkakipu olikin parin tunnin guuglettamisen jälkeen munuaissyöpä!  :-O [:-DD]
Niin ja yhdellä tutulla oli virtsarakonsyöpä viime talvena... Ilmeisesti Otson oireet sopisi siihenkin?
Unohda guugle ja lääkärisivut ja rauhoitu pöntöllä!  [:30]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #34 : 08.08.12 - klo:12:57 »

Ihan samoin ajatuksin Kaijan kanssa. Ei kannata etukäteen arvuutella ja huolestua. (On tässä hyvä vieraana sanoa noin  :-)). Itse olisin varmaan samanlainen.)
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #35 : 08.08.12 - klo:13:01 »

Kiitos Kaija  [:-)] Kaijan kädelle parantumiset myös  [:1]
Kaikkea sitä tulee aina etsittyä netistä, kun lapsella ei ole kaikki kunnossa. Nyt jo takaraivossa jyskyttää huoli diabeteksestä, ei toivottavasti  [:-I]

Älä guuglaa!!! Mun taannoinen lonkkakipu olikin parin tunnin guuglettamisen jälkeen munuaissyöpä!  :-O [:-DD]
Niin ja yhdellä tutulla oli virtsarakonsyöpä viime talvena... Ilmeisesti Otson oireet sopisi siihenkin?
Unohda guugle ja lääkärisivut ja rauhoitu pöntöllä!  [:30]

Ihan samoin ajatuksin Kaijan kanssa. Ei kannata etukäteen arvuutella ja huolestua. (On tässä hyvä vieraana sanoa noin  :-)). Itse olisin varmaan samanlainen.)

No niinhän se on  [:-DD] mikä ihmeen pakkomielle siihen guuglamiseen tulee, vaikka ei sieltä apua kyllä löydy  [:-I]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 748
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #36 : 08.08.12 - klo:13:14 »

Kaija kädelle paranemisia.

Ja Telekiselle kans. Ostappa
purkillinen maitohappobaktee-
reja ja ota pari päivässä. Aut-
taa mahhaan. Gefiluksia on ny-
kyään joka ruokakaupassa. Toi-
mii. Oon syöny aina antilooppikuu-
rin kans.  [:-)]

Kiitos Marleena huolenpidostasi..Gefilusta syön päivittäin ja lacto7 vuorotellen, vaan ei ole tällaisten lääkekuurien aikana avuksi. Outo maha kun ei kestä mitään. Olisko tällä refluksitaudilla siihen syynsä.

Ja Kaijalle myöskin KIITOKSET..ehkä tästä selviydyn kun on pakko. Tai sitten jää kuurit kesken, sekään ei ole vierasta minun kohdallani.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 748
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #37 : 08.08.12 - klo:13:18 »

Anniinalle lohduksi, että tuttu tunne kun rupeaa netistä apua etsimään..esim.minä Veran juttuihin.
On syövästä, gushingintautiin joten ei kannata itseään pelotella etukäteen, tieto tuo tuskaa ja tietämättömyys ahistaa. [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #39 : 08.08.12 - klo:15:17 »

Luin ketjua eteenpäin ja kaikenlaista tarinaa oli.

Marleenan laittama lasten juttu hauska! :-))

Kaijan olkapäälle paranemista!  [:30]

Telkkiselle tsemppiä ja paranemista! [:30]

Gefilusta mäkin syön ihan päivittäin. Luulen, että siitä on kyllä apua ollut mun herkälle masulle, vaikka ajoittain vaivaa on vieläkin ollut.

Marlelta hauska kuva! [:-)]

Rouva Hömötiainen laittoi mukavan laululinkin, tykkäsin! [:-)]

Sadetta se on ollut lähes koko päivän ja sitä kovaa tuulta.
Sademittariin on nyt jo tullut yli 20 mm vettä.
Mittarissa nyt +8,8 astetta.

Iltapäivän kaffeet juotu ja vielä muutamia askareita hoidettavana ennen iltaa, joten niitä tekemään. [:-)]
« Viimeksi muokattu: 08.08.12 - klo:15:21 kirjoittanut Deb »
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #40 : 08.08.12 - klo:17:48 »

Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #41 : 08.08.12 - klo:17:53 »

Huhhhhh, mä en yhtään ihmettele, mun vanhassa asunnossa oli aiemmin asunut mummeli joka tupakoi sisällä, vaikka meidän välissä oli yks asukas ja se oli pessyt ja kuurannut vaikka kuinka vuoden ajan, haisi sälekaihtimet ja ovet munkin aikaan  [:-I]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #42 : 08.08.12 - klo:17:54 »

Vivas-sivusto auttoi mua tulemaan taas "viisaammaksi". En voinut ymmärtää miksi yksi sukulaistyttöni poseerasi aina FB:ssä huulet törrröllään. Nyt senkin tiedän [NUT]

http://vivas.fi/25-pahinta-duckface-ilmetta-nama-ovat-upeita-haha/
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #43 : 08.08.12 - klo:19:58 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Sadettahan se on sitten pitänyt koko päivän ja sitä kovanlaista tuulta. Vieläkin hieman sateista, mutta sen pitäisi kohta loppua, jos ennusteet pitävät paikkansa.
Mittarissa päivän ylin +11,9 astetta ja alin +8,5 astetta sekä nyt +8,8 astetta.

Mä meen laittamaan iltapalan. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Keskiviikko 8.8.2012.
« Vastaus #44 : 08.08.12 - klo:20:27 »

Ehtoota  [:-)]
Kovin on ollut kolea ja sateinen sää koko päivän. Hieman tuli kaupungilla käväistyä asioilla ja kotona sitten pientä puuhastelua. Ikeasta ostettiin tullessa pari kaappia ja niiden kokoamisessa kuluikin sitten aikaa ja hermoja muutaman tunin ajan. Pihasauna lämmitettiin ja saunottiin pitkän kaavan mukaan usiampien löylyjen kera. Takkaan laitoin myös tulen ja on ihan syksyinen olo, vaikka kesäähän tän pitäis vielä olla  [:-I]
Evis, missä asti kävitte?
Ihan kierreltiin itä-Suomessa, Punkaharjulla, Lieksassa lähinnä Bomballa, Kuhmossa ... Fillareiden kanssa sitten tutustuttiin tarkemmin paikkoihin, hieman tuo sade kyllä haittasi lomaelämää  [:-(]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab
 

Sivu luotiin 0.422 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.