Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 13.8.2012  (Luettu 298 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #15 : 13.08.12 - klo:14:30 »

Päivää [:46]

Taas on kissa käyttänyt pihaa vessanaan [:-//].
Kallista ainetta olen ruiskinut sinne ja tänne, mutta ei näytä auttavan.
No se onkin kissojen ystävien suosittelemaa [:-/].
Täällä kun eivät kissat saisi edes kuljeskella vapaina!


Meillä oli samaa ongelmaa joskus kymmenisen vuotta sitten. Kissoja parveili päivän mittaan pihassa parikymmentä. Kukkapenkkejä kun perkasi ja pöyhi, aina oli kädet kissan jätöksissä. Ja yksi iso kissanrotko kakki yhdelle muutaman metrin kanttiinsa olevalle sammalikolle ja jätti ne kasat siihen.
Aluksi en edes ymmärtänyt että ovat kissan jättämiä kun olivat ihan pökäleitä. Sitten kissa jäi kiinni itse teossa. Eikä siihen oikeen mikään auttanut. Ei hätistely eikä mikään.
Onneksi sitten joko omistajat muuttivat tai muuttivat tapansa. Nykyään täällä liikkuu vain pari kattia. Nekään eivät viitsi tulla tuon verkkoportin vierestä pihalle vaan enimmäkseen kiertävät meidän pihan.

Myös raput ovat säästyneet kissan kevät merkkauksilta.

Nyt muuten on IHANA syyskesän sää  [:-)]  Voi kumpa jatkuisi näin kunnes marraskuulla tulisi kevyt, kaunis valkea lumipeite  [:-DD]
Vaan eipä taideta näitä toiveita huomioon ottaa. Siispä naatiskellaan nyt  [:45]

Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #16 : 13.08.12 - klo:15:04 »

Ja nyt jo kotona ja ihan pirteänä!  [:-)]
Linnut laulaa ja aurinko paistaa. Mittarissa +8. Hiukan tunsin myötätuntoa, kun ajoin Keravan kohdalla olevan levähdysalueen ohi: siellä oli ainakin 3 romanialaisten/bulgarialaisten telttaa. Toivottavasti niillä on lämmintä vaatetta päällä!  [:-I]

Joo, mä oon nähnyt ne monena iltana grillailemassa siellä kesän aikana, pyykit liehumassa narulla ja aamulla on hirmuinen siivo kun jättävät kaikki roskat maahan  [:-I]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #17 : 13.08.12 - klo:15:06 »

Ja nyt jo kotona ja ihan pirteänä!  [:-)]
Linnut laulaa ja aurinko paistaa. Mittarissa +8. Hiukan tunsin myötätuntoa, kun ajoin Keravan kohdalla olevan levähdysalueen ohi: siellä oli ainakin 3 romanialaisten/bulgarialaisten telttaa. Toivottavasti niillä on lämmintä vaatetta päällä!  [:-I]

Joo, mä oon nähnyt ne monena iltana grillailemassa siellä kesän aikana, pyykit liehumassa narulla ja aamulla on hirmuinen siivo kun jättävät kaikki roskat maahan  [:-I]

Mä yritin kerran ohi ajaessa ottaa kuvan, mutta ei onnistunut! Melkoinen leiri. Ovat kai toukokuusta adti olleet siinä?

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #18 : 13.08.12 - klo:15:08 »

Aika hyvin kyllä kaupungin jätehuolto hakee siitä roskia; siinähän on se iso astia. Joskus sen ympärillä on hirveä sotku ja seuraavalla vilkaisulla saattaa olla taas ihan siistiä. Mun on tehnyt mieli ajaa siitä läpi, mutta Pasi pelotteli, että ne pysäyttää ja myy mulle jotain!  [:-DD]

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #19 : 13.08.12 - klo:15:48 »

Päivää,

En olekaan näköjään kirjoittanut mitään koko päivänä. Noh, eipä tässä mitään asiaa olisikaan  [:-DD]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 775
  • Itä-Uusimaa
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #20 : 13.08.12 - klo:16:18 »

 [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #21 : 13.08.12 - klo:17:15 »

Päivää,

En olekaan näköjään kirjoittanut mitään koko päivänä. Noh, eipä tässä mitään asiaa olisikaan  [:-DD]
Sama täällä  [:-DD]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #22 : 13.08.12 - klo:17:36 »

 :-)) [:-DD]

Marleenan laittamalle lasten jutulle! [:-DD] :-))

Pilvistä on ollut koko päivän, mutta tyyntä kuitenkin.
Mittarissa päivän ylin +22,4 astetta ja nyt +20,6 astetta.

Päivällinen syöty ja sitten vain illan viettoa vuorossa. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #23 : 13.08.12 - klo:17:46 »

Käräjillä istuttu, en jaksanut seurata kuin tunnin... sitten lähin mustikkaan. Kerättiin pari tuntia ja mä sippasin totaalisesti. Ensin en muistanut aamulla laittaa polvisidettä ollenkaan ja siellä metsässä sitten piti sitoa vyöllä polvi, jotta jaksoi kävellä autolle. Ilma oli läkähdyttävän kuuma, mutta en valita, ei lämpö luita riko. Mustikoita saimme kolmisen ämpäriä. Mä jo osan putsasin siellä paikanpäällä, helpompi niin.
Alkais jo riittää itelle, serkun perheelle pitää vielä kerätä huomenna.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #24 : 13.08.12 - klo:18:07 »

Mä olen tänään käynyt korjauttamassa autoani, pohjasta oli irronnut joku suojalevy toisesta päästään ja rämisi pakoputkea vasten. Mä en yhtään tykkää hoitaa autoasioita, mutta onneksi huoltamon poitsu on tosi mukava ja auto on taas kunnossa.  [:-)]

Odotellessa kävin syömässä keskustan yhdessä ruokapaikassa kävelykadulla ja jo olin pettynyt, tarjoilijat olivat tylyjä tai oikeastaan tuntuivat että eivät tienneet mitä tehdä milloinkin, ruoka oli kohtuullisen huonoa ja annos pieni. Enpäs taida mennä toista kertaa. [:-I]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #25 : 13.08.12 - klo:18:49 »

Iltaa. Täällähän on tänään ollut touhukkaita immeisiä. Itse poistuin kotoa klo 12.00 ja juuri äsken kotiuduin. Piirtämö aukesi ja sieltä suoraan vesijuoksuun.
Olipa taas  mukava olla Mäkelänrinteessä sitten kesän alun. Talvikausi siis alkoi [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #26 : 13.08.12 - klo:20:18 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Nyt sitten pilvet kaikkoavat ja on kirkasta taivasta hyvin näkyvillä.
Mittarissa nyt +14,6 astetta.

Iltapalalla olen ja sitten taasen jonkin ajan päästä uinumaan. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Lentsu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 615
Vs: Maanantai 13.8.2012
« Vastaus #27 : 14.08.12 - klo:00:23 »

Yötä kaikille.
Koulun aloitus sujui ihan hyvin, saatiin kivan kokoiset ryhmät sekä labraan että prosessiin.
Aika sitten näyttä millasia he ovat.
Tänä vuonna ei saada Taitaja-voittajaa, kun Joensuussa ei järjestetä lainkaan labra-alan kilpailua. Harmi, meillä kun olis taas ollu viime vuonna aloittaneissa ihan potentiaalisia menestyjiä.

Nyt pitää mennä nukkumaan ja huomenna nähdään moniko vanhoista tulee kouluun. Melko iso osa on kait vielä kesätöissä alan yrityksissä.

Melkoisen lämmintä täällä, vieläkin yli 16 astetta.
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu
 

Sivu luotiin 0.333 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.