Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 16.8.2012  (Luettu 398 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #15 : 16.08.12 - klo:10:37 »

Siitähän minunkin piti mainita, että hienoja tauluja Herena Vaarilla! [:-)]

Koska taide kiinnostaa niin katsoin linkin ja hämmästyin! Hienoja! [:-)]

Habitare-messuilla 12.-16.9.2012 Helsingissä on Helena Vaarin töitä esillä näyttelyssä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #16 : 16.08.12 - klo:10:39 »

Unan allergiatestien tuloksia ei ole vielä tullut. Nyt testistä on aikaa 2,5 viikkoa ja tuloksia voi odottaa 2-3 viikossa. Kunpa ne tulisi pian, koska Unan ruoka alkaa olla aika vähissä, mutta mitään uutta säkkiä ei viitsisi ostaa, jos sieltä kohta tuleekin tulokset, että onkin juuri siinä ruuassa olevalle ainesosalle allerginen. Maanantaihin asti varmaan onneksi riittää, jospa ne ennen sitä tulisivat  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #17 : 16.08.12 - klo:11:06 »

Toivotaan, että tulevat pikaisesti.  [:-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #18 : 16.08.12 - klo:11:36 »

Mielenaurinkoiset torstait kaikille.  [:-)]

Olipa uppeita nuo Vaarin taideteokset.
Ne tekkee, jotka ossaa. Minä vaan katon
huuli pyöreenä.  [:-)]

Hieno pärekori. Meillä on uusinta uutta
pajuinen vesilasi.  [:-)]

http://oulu.ouka.fi/taidemuseo/ajankohtaista/Tiedote.asp?ID=19345


http://www.positiivarit.fi/jos_kestat_taman_rangaistuksen

Kiitoksia kannustuksista ja kehuista,
vaikka olenkin tämmönen omituinen
höpöttäjä ja kierrätän muiden juttuja.
 [:-)]

Joten tässäpä taas päivän Positiivarit

HETKI HYMYLLE

Veljentyttäreni ajeli miehensä
kanssa kohti Itä-Suomessa sijaitsevaa
mökkiämme. Parikkalan seutuvilla mies
kysyi, että eikös se Venäjän raja ole
näillä seuduin aika lähellä, johon
veljentyttäreni vastasi: "Joo, mut en
mä nyt muista kummalla puolella tietä
se oli..." -Ritva
 :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #19 : 16.08.12 - klo:11:56 »

 :-)) :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #20 : 16.08.12 - klo:12:19 »

Aurinkoisen lämmintä torstaipäivää pöntölle/pönttöläisille :-))

Onpa tosi hienoja taideteoksia Tiina ja yrittäjänaiset eilen saaneet ihastella. [:5]
Pärekori aivan ihana..samoin Marleenan laittama kuva vesilasista. [:-)]

Marleenan laittama positiivarilinkki paljasti altaan [:-)] todella ajateltavaa tekstiä, tässä siitä esimerkki.


"Miltä itsestäsi tuntuisi seistä piirin keskellä, kun olet erehtynyt käyttäytymään huonosti tai epäasiallisesti? Milloin olet viimeksi saanut heimoltasi tunnustusta, kehuja ja rohkaisua? Vieläkö muistat, miltä se tuntui? Entä jos näkisit itsesi ”syytettynä” keskellä piiriä, ja olisit yksi kehujista – mitä hyvää osaisit itsestäsi lausua? Kissakin elää kiitoksella, mikset sinä?"



Toivottavasti Anniinan Unan testit tulevat pikaisesti, että saat heti ostaa uutta sopivampaa ruokaa joka vanhan ohella kait aloitetaan. Vai taitaa olla niin, että voi ihan suoraan vaihtaa.

Täälläkinpäin on paljon rastaita ja västiköitä jo parvissa kuten Laurankin pihapiha piirissä tuntuu olevan.

Kait minä niin myötäelän Mesiksen kissa onnettomuutta, että viime yönä katselin painajaisia. Citykarhu tuli ja tappoi Veran. Minulla oli Vera irti. Karkasi karhun perään vaikka kuinka huusin, että seis. Ei tehonnut.
Sitten löysin raadellun Verani ja tietty kuolleena. Itkin unessa ihan näännyksiin saakka itseni. Heräsin itkuuni ja kukas se vieressäni nukkui..no neito tietenkin. Aina yöllä tulee sänkyyn ihan muina naisina.
Että onneksi oli unta kaikki.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #21 : 16.08.12 - klo:12:59 »


Kait minä niin myötäelän Mesiksen kissa onnettomuutta, että viime yönä katselin painajaisia. Citykarhu tuli ja tappoi Veran. Minulla oli Vera irti. Karkasi karhun perään vaikka kuinka huusin, että seis. Ei tehonnut.
Sitten löysin raadellun Verani ja tietty kuolleena. Itkin unessa ihan näännyksiin saakka itseni. Heräsin itkuuni ja kukas se vieressäni nukkui..no neito tietenkin. Aina yöllä tulee sänkyyn ihan muina naisina.
Että onneksi oli unta kaikki.
Kamalaa, mikä painajainen  :-O. Oli varmaan ihanaa tuon unen jälkeen herätä pikkuinen Veruska vieressä tuhisemassa  [:-)] [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #22 : 16.08.12 - klo:13:10 »

Kamalaa, mikä painajainen  :-O. Oli varmaan ihanaa tuon unen jälkeen herätä pikkuinen Veruska vieressä tuhisemassa  [:-)] [:-)]

Kyllä se ahisti ihan sydämeen käyvästi. Mistähän näitä tällaisia unia oikein ihmisen nähtäviksi tulee vai johtuuko tosiaan siitä kun paljon jotain murheellista asiaa ajattelee. Omakohtaiseksi se sitten kääntyy unessa.

Enpäs hokannut, että Annulix jäi Messilään vielä toiseksi yöksi. Oltais voitu Veran kanssa tulla teitä moikkamaan.
Käyn joskus siellä Veraa uittamassa ja siinä "aallonmurtajalla" kävelemässä ja laiturilla istuskelemassa.
No seuraavan kerran kun tulette, jos olen kotosalla otetaan uusiksi. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #23 : 16.08.12 - klo:13:40 »

Nyt muistin, että minähän sensijaan näin viime yönä ihanaa unta, pikku Viljami sanoi mua unessa Tiina-mummoksi :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #24 : 16.08.12 - klo:13:57 »

Kävin vähän lenkillä ja samalla hautuumaalla missä tämä ihana pikkukurre hauskuutti mua. Se joi tuosta hautakiven maljan syvennyksestä vettä ja oli hauskan näköinen kun upotti päänsä sinne. Oli vaan niin vikkelä otus, että en montaa kuvaa saanut.

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #25 : 16.08.12 - klo:15:50 »

Nyt muistin, että minähän sensijaan näin viime yönä ihanaa unta, pikku Viljami sanoi mua unessa Tiina-mummoksi :-)).
Paljon järkevämpää on katsellakin kauniita unia [:-)]  kiva kohtaaminen kurrelaisen kanssa hautuumaalla.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #26 : 16.08.12 - klo:16:27 »

Kiitos Tiina, turvallisesti ollaan kotiin päästy.  [:-)]

Poikettiin matkalla ihastelemassa Lammin hienoa kirkkoa. Monet kerrat on ohi ajeltu joskus jopa sieltä keskustankin kautta, nyt pysähdyttiin katselemaan. Hautausmaallakin kierreltiin hyvän aikaa, hienoja vanhoja muistomerkkejä useita.
Oravia ei nähty.  [:-(]

Telkkinen, palataan asiaan ensikesänä, jospa aikataulut sopivat yhteen. Verakin olisi todella mukava tavata "livenä".  [:-)]

Hienoja töitä Tiina linkissä. Toiset ne osaa.  [:-)]

Kohta saunaan, mukava aina pestä reissuhiet pois kotisaunassa.  [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #27 : 16.08.12 - klo:17:41 »

Marleenan laittamalle jutulle! [:-DD] :-))
Ja hieno on tuo pajulasi! [:-)]

Tiinan kuvassa ihastuttava pieni oravainen! :-))

Enimmäkseen aurinkoista on ollut ja tyyntä.
Mittarissa ylin +22,9 astetta ja nyt +20,8 astetta.

Päivällinen syötiin jokin aika sitten. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #28 : 16.08.12 - klo:17:49 »

Iltapäivähuomenta!
Unta riitti peräti hiukan yli 6 tuntia. Join kahvit ja istuin hetken pihalla. Järjestelin hiukan paikkoja ja panin tiskarin päälle. Nyt sängyssä surffaamassa. Ja samalla viestittelyä polvileikatun työkaverin kanssa sen työvuoroista... mun pitäis kai saada korvaus, kun vapaa-ajalla järjestelen työvuoroja? Etäpäivä peiton alla?  [:-DD]

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: Torstai 16.8.2012
« Vastaus #29 : 16.08.12 - klo:18:09 »

Lammin kirkko ja hautausmaa ovat minulle tuttuja paikkoja. Joka kesä on pakko kirkossa käydä ihan vaan istumassa ja ihastelemassa. Samoin hautausmaa pitää kiertää ja katsella pähkinähakkeja joita joka kesä siellä näkyy, toki hautakivet saavat myös oman huomionsa. Varmaan Annulixillekin paikka jäi mieleen. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.172 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.