Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.8.2012 Keskiviikko  (Luettu 365 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
22.8.2012 Keskiviikko
« : 22.08.12 - klo:02:24 »

Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #1 : 22.08.12 - klo:07:11 »

Huomenta!  [:-)]
Unta riitti vajaaksi kuudeksi tunniksi. No, aamupäivällä voi torkahtaa, jos siltä tuntuu. Ilta on kuitenkin taas pitkä, kun olen kotona vasta 22.40.
Eiliseen vajaaseen 4 asteeseen verrattuna nyt on lämmintä; reilut 12 astetta.

Netti oli toiminut eilen illalla peräti puoli tuntia. Just sen, että Pasi sai ladattua nuolihaukan kuvat Photobucketiin. Elisalta olivat sanoneet, että nyt on joku pahempi ongelma ja voivoi, olemme pahoillamme  [:-/]

Sus

  • Vieras
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #2 : 22.08.12 - klo:07:45 »

Huomenet. Aurinko paistellut aamusella, nyt hiukan pilveksessä, puolipilvistä siis ja +16. Kotka kai ei saa tänään sadetta vaikka muualle sitä on povattu.

No mikähän isompi ongelma siellä Elisalla nyt on. Harmillista.  [:-I]

Päiväksi ei kummosempaa suunnitelmaa. Kuhan puhun tässä lämpimikseni. :-)) Mukavaa elokuun päivää kaikillen!  [:45]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #3 : 22.08.12 - klo:07:50 »

Sus, ilmeisesti taas joku karauttanut kaapeliin  :-O [:-DD] [:-//]
Naapurin Elina oli soittanut vikatiedotukseen, josta nauhoite oli käskenyt seurata tilannetta nettisivuilta. Voi hyvää päivää!!!  [:-I]

Sus

  • Vieras
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #4 : 22.08.12 - klo:08:15 »

No joo, nettisivuilta. [:-I] Toivottavasti saavat kaapelin nopeesti kuntoon!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #5 : 22.08.12 - klo:08:29 »

Mun palveluntarjoaja on Kymen Puhelin. Menin tutkiin heitin sivuja, siellä saa tilata häiriötiedotteen suoraan omaan puhelimeen, maksutta. Teinpä tilauksen. Kovinkaan usein ei ole häiriöitä ollut, aika hyvin toiminut. [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #6 : 22.08.12 - klo:08:37 »

Huomenta Lapista! Siellä sataa... tai on satanut, nyt on märkää, ei sada enää. +10 astetta.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 770
  • Itä-Uusimaa
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #7 : 22.08.12 - klo:08:42 »

Huomenta  [:-)]

16 astetta ja puolpilvistä.

Keksiviikkoa kaikille  [:28]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #8 : 22.08.12 - klo:08:48 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Keskiviikko - Päivän Aamua  [:22] [:45]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

 [:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #9 : 22.08.12 - klo:09:00 »

Huomenta, tän talon harakat päätti herätä puoli kahdeksan ja hyppelivät siihen malliin katolla että saivat mutkin hereille. Onneki sain vielä torkahdettua.  Hitsin ärsyttävä ääni...

Sori Kaija että mä iloitsen että toi nettivika ei yllä meille asti, oli meinaan se viimeviikkoinen tilanne kohtuu ärsyttävä.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #10 : 22.08.12 - klo:09:02 »

Sus, ilmeisesti taas joku karauttanut kaapeliin  :-O [:-DD] [:-//]
Naapurin Elina oli soittanut vikatiedotukseen, josta nauhoite oli käskenyt seurata tilannetta nettisivuilta. Voi hyvää päivää!!!  [:-I]
Just-joo! Luulisi, että nykymaailman aikaan kaikki toimii kuin rasvattu, kun ollaan paljon viisaampia kuin ennenvanhaan, mutta kattia kanssa. Mikään ei toimi kunnolla, -ei ainakaan nettiyhteydet.  [:-(]
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #11 : 22.08.12 - klo:09:39 »

Huomenta! Pilvistä + 12.4
On pitänyt kiirettä  [:-)] Äitiä olen käynyt joka päivä viihdyttämässä ja kauppa-asioilla ja muutenkin apuna. Onneksi olen syyskuun alkuun asti työtön, joten on ollut mahdollista jelppiä [:-)] Eilen oltiin kipsin vaihdossa ja tikkien poistossa. Haavat hienosti parantuneet, joten saa alkaa varovasti varaamaan jalkaa ja tasapaino pysyy paremmin. Tänään menenkin sit appi-Eken kanssa lounastamaan, kun ensin ollaan yhdessä Peppoa toimistolla jeesaamassa. Arvatkaas, mä lasken jo päiviä milloin on Säkylä- enää reilu 3 vk  [:-DD]
Kaija, eikö sulla ole tikkua? Mä vaihdan tikkuun, jos yhteys takkuilee  [;-)]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #12 : 22.08.12 - klo:09:57 »

Titti, meillä ei enää ole tikkua. Mulla ei ole edes läppäriä enää. Pöytäkoneeseen en oikein osaa tikkua ajatella.
Tällä iPhonella pystyy suht sujuvasti surffaamaan 3G-yhteydellä, mutta ei tällä voi sitten tehdä mitään varsin "töitä"... viihdekäyttöön kyllä hyvä. Varsinkin täällä peiton alla!

Väsyttää! Hiukan olis tehnyt mieli tehdä jotain hyödyllistä, mutta isompi neiti nukkuu vielä. Ei viitsi hirveästi kolistella. Se tekee siellä Israelissa 6-päiväistä työviikkoa ja myöhäistä iltavuoroa. Hyvä, kun saa nyt huilata.

Töpiksen lakanat hain pesuun ja vein vähän puhdasta pyyhettä jne tulevaa "kesälomareissua" varten. Ensi viikon perjantai tulee kuitenkin aika äkkiä, täytyy hiukan valmistautua. Kaupoista ei löydy pieniä pakkauksia vessa- ja talouspapereita, eli koitan varata kotoa sopivat määrät. Pitkät kalsaritkin saa varmaan pakata mukaan  [:-DD]

Illalla tuli uni nätisti, kun luin Luontokuva-lehdestä artikkelia sienten kuvaamisesta. Juttu jäi kesken; vieläköhän se tehoaisi? Mulla olis kakspuoli tuntia aikaa  [:-I]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #13 : 22.08.12 - klo:10:44 »

Huomenta! [:-)]

Perinteiset aamutoimet kera aamu-uinnin suoritettu :-)). Ja sit tiskasin ison tiskin.

Sää on pilvinen, mutta vielä ei ole satanut ja toivottavasti ei sadakaan.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 748
  • Lahti
Vs: 22.8.2012 Keskiviikko
« Vastaus #14 : 22.08.12 - klo:10:51 »

Harmaata keskiviikkopäivää [:-)]

täällä ainakin sävy on harmaa joka kyllä sopii värimaailmaani.

Jos Zeenerillä harakat antoivat herätyksen meillä sen teki vaakut. Ihan karmea rääkyminen alkoi 5 jälkeen aamulla. Lieneekö kettu tepastellut näillä kaduilla ja kujilla. Se saa aina siivekkäisiin ääntä ja liikettä.

Hyvää tätä päivää pöntölle [:-)]


Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.221 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.