Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.9.2012 -torstai -  (Luettu 583 kertaa)

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #30 : 13.09.12 - klo:16:05 »

Harmillinen on Anniinan perheelle muutto, mutta kuten Marleena sanoi, oli onni onnettomuudessa ettei homealtistus saanut jatkua pidempään.
Seuraukset olisivat voineet olla todella pahat. Homeallergian kanssa loppuelämä  -  ei helppoa.  [:-(]
Toivotaan että pikaisesti löytyy uusi ja terveellinen koti.  [:72]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #31 : 13.09.12 - klo:16:21 »

Hienoja ja kauniita kuvia! [:-)]

Anniinalle tsemppiä asunnon etsintään! [:-)]
Ainako teille sattuu hometalo, kurjaa. [:-(]

Jaahas, se oli aurinkoistakin jonkin aikaa, mutta nyt jo sataa vettä. Tuuli melkein nollassa.
Mittarissa nyt +10,7 astetta.

Onneksi ehdin tässä jokin aika sitten käydä ulkoilemassa.
Aurinko paistoi sillä hetkellä ja laskin jälleen 8 sissarin poikasta ja yksi neitoperho oli vielä lennossa. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #32 : 13.09.12 - klo:18:32 »

Anniinan perheelle onnistunutta kodin hakua. Marleenan siskolle hyviä vointeja. Hienoa että pääsi uuteen kotiin [:-)] Telkkiselle parempaa selän vointia ja Zeenerille  toivottavasti unikin jo silmään tulisi. Muille muuten vaan mukavaa torstaita  [:-)]

Mulla meni polskiminen persiilleen. Jos mulle on uimapuku ja pesuvehkeet niin pyyhe puuttuu. Jos mulla on pyyhe ja pesuvehkeet niin uimapuku puuttuu. Tänään sitten mulla oli pyyhe ja uimapuku mutta pesuvehkeet puuttui. Latisti koko reissun. En uskaltanut mennä virkistysaltaaseen koska ne poreet olis pistäny tukan tasan takkuiseksi ja kun ei hoitoainetta ollut jäi allas väliin. No melkein tunnin vettä kuitenkin poljin.
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #33 : 13.09.12 - klo:19:29 »

Kiitos tsempeistä. Tänään käytiin yhtä taloa katsomassa, mutta ei se taida tulla kyseeseen. Oli aika pieni, haisi jollekin ja oli aika riskialttiin oloinen hometta ajatellen.
Kirjattu

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 675
  • Pori
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #34 : 13.09.12 - klo:19:41 »

Kiva Annulix kun muistat ne purkit :-))

Minkä kokoisia Tiina tarvitset?
Kirjattu
- tartu hetkeen -

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #35 : 13.09.12 - klo:19:48 »

Kiitti hirmuisesti tsempeistä kaikille, mulla siis tosiaan oli käynyt pari viikkoa sitten varkaita kotona ja veivät kaikenmoista ja olivat penkoneet koko huushollin. En ollut itse kotona kun olivat käyneet. On oikeasti kamala tunne kun joutuu pelkäämään omassa kotonaan, mutta eiköhän tää pikkuhiljaa ala helpottamaan. Samaan syssyyn tuli sitten tieto että mun työpaikka todennäköisesti lakkautetaan ja meidät työntekijät siirretään muihin töihin ja ei ole hajuakaan mimmoisiin. Eli isossa epävarmuudessa eletään.

Varkaudesta jotain positiivistakin, ostin varastetun tilalle hitsin söpön pinkin läppärin  :-))  Laittaisin kuvankin ellei mun kameraa ois varastettu  [:-DD] [:-I]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #36 : 13.09.12 - klo:20:12 »

Kiva Annulix kun muistat ne purkit :-))

Minkä kokoisia Tiina tarvitset?


Sellaisia hillopurkeiksi sopivia, alle 1 litraisia ja vieläkin pienempiä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Lentsu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 615
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #37 : 13.09.12 - klo:20:23 »

Iltaa kaikille taasen pienen tauon jälkeen.

Kaunis maisemakuva Pyrikseltä ja Komea ruska Marlen vaahteralla.

Anninalle tsemppiä asunnon etsintään. Hyvä, että kuitenkin löysitte syyn oireiluihin eikä altistus pääse liian suureksi. Melko hyvin useimmilla oireet vähenee, kun homealtistus poistuu. Muuttaminen on kyllä aika kova ruljanssi.

Marleena on taas löytänyt hauskan jutun.

Telkkisen selälle parenpia vointeja ja Zeenerille tsemppiä; ei oo kiva, kun vieraat käy penkomassa paikkoja.

Taitaa olaa jo pari viikkoa siitä, kun viimes täällä kävin. Hitsi, kun tuntuu tuo työ haittavan harrastuksia. Opetuspäivät on aika rasittavia ja vielä kun joutuu ajelemaan pitkää matkaa. Viime viikolla kävin Raumalla kolme kertaa; tällä viikolla oon käyny siellä kaks kertaa. Tiistaina olin niin väsynyt, etten meinannut jaksaa ajaa kotiin asti; kofeiinijuomaa kuluu  [:-(]

Eihän tää homma sinänsä ole fyysiseti raskasta, mutta joinakin päivinä on henkisesti ihan loppu. Opiskelijoita on pääsääntöisesti kolmea sorttia: niitä, jotka haluaa yrittää ja ovat aktiivisia; niitä, jotka pitävät koko ajan omaa showtaan eivätkä kuuntele mitään ja sitten on niitä, jotka eivät reagoi millään tavalla vaikka mitä yrittäisi. Ei tiedä ymmärtääkö ne vai ei, kun kukaan ei vastaa vaikka kuinka yrittäisi kysyä. Ja kun ope valmistelee jotain kivoja harjoitustöitä, ollaan niinkuin veltto p...a; mitään ei viitsitä tehdä. Oma-aloitteisesti ei kukaan tee mitään.

Tuo Rauman porukka on noita kahta viimeistä. En tiedä kumpi on raskaampaa nuo hölöttäjät vaiko nuo veltot; melkempä nuo veltot :-))




Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #38 : 13.09.12 - klo:20:24 »

Kiva Annulix kun muistat ne purkit :-))

Minkä kokoisia Tiina tarvitset?


Sellaisia hillopurkeiksi sopivia, alle 1 litraisia ja vieläkin pienempiä.

Minulla on pakattuna muovinyssykkään kymmenkunta oliivi- kurkku- ja jotain muuta purnukkaa. Mukana saattaa olla litraa suurempiakin, tuon ne kuitenkin, muuten menevät lasinkeräykseen, siis jos Paruksella on myös ylimääräisiä, kantsii tuoda. Tiina voi sitten katsoa millaiset tarvitsee ja  hoitaa meidän puolesta keräyslasiin viennin.   :-))


Luin vasta nyt Lentsun viestin, kirjoittelimme suht samaan aikaan.

Myötätuntoni on kyllä opettajan puolella, näin en olisi sanonut joskus 1950 luvulla, silloin vain harvat meistä olivat syntyneetkään.  [:-DD]
Opettaja oli auktoritetti, asia harmitti silloin, nyt ymmärrän ettei se ollut paha asia. Toivon todella jonkinasteista paluuta silloiseen, en nyt aivan siihen karttakepillä sormille, ihmettelen vaan miten maaailma makaa jatkossa. Ellei opi tapoja kotona, ei koulussa -mitä on työelämä näillä opeilla ?   [?]
Jaksamista Lentsulle !
« Viimeksi muokattu: 13.09.12 - klo:20:36 kirjoittanut annulix »
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #39 : 13.09.12 - klo:20:31 »

Annulix, kiitollisena otan vastaan kaikenkokoiset purkit. Jos en niitä just nyt tarvitse niin joskus kumminkin. Jos esim. viipalekurkkuja joskus teen, niin sitten taas isommatkin purkit on hyviä.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 713
  • Lahti
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #40 : 13.09.12 - klo:20:34 »

Anniinalle uuden kodin saamisen tsemppaukset. On se hyvä, että pääsette tästä vanhasta kodista pois ettette sairastu ihan lopullisesti koko perhe koiria myöten. [:30]

Zeenerille myös voimia oman surku asian kanssa elämiseen. Ei ole elämä enää samanlaista kun tällaisia ikäviä asioita kohdalle sattuu.  [:30]

Kiitos teille tsempeistänne minun tilanteeni kanssa.. joka nyt ei sitten olekaan hyvä. Vika kipuun löytyi eli kaularangan välilevy tyrä joka painaa jotain hermoa ja on jo aiheuttanut tuhoa hermokudoksissa vai miten se hienosti ilmaistaan. Siitä johtuu tämä kova kipu. Lääkäri joka minut tutki on kliinisen neorofysiologian erikoislääkäri joka on perehtynyt näihin hermojuttuihin. Nyt magneetti kuviin seuraavaksi ja sitä rataa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Lentsu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 615
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #41 : 13.09.12 - klo:20:35 »

Ai niin, piti vielä sanoa kaikille Säkylään menijöille:

Oikein antoisaa Pönttötapaamista! Pitääkäähän hauskaa ja parantakaa maailmaa meidän muidenkin puolesta [:59] [:59] [:59] [:72] [:72] [:72]
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #42 : 13.09.12 - klo:20:36 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Nyt on sitten kirkas taivas.
Mittarissa päivän ylin +15,1 astetta ja nyt +5,7 astetta.

Iltapalaa justiin syön ja sitten taasen piahkoin nukkumaan. [:-)]

Marleenan laittama lasten juttu hauska! [:-DD] :-))

Lentsulle tsemppiä töihin jaksamiseen! [:30]

Zetalle lohtuhalit! [:30]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #43 : 13.09.12 - klo:21:12 »

Halit kaikille kipuileville! Mun polvi tulee perässä, eihän se entinen ole, mutta ei niin kipijäkään. Viikko on kortisonia liuennut, saa nähä kuinka kauan auttaa.
Pönttömiittinkiin Säkylään terkkuja, jotta pitäkäähän lippu korkealla ja nauttikaa kesän viimeisistä päivistä!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 675
  • Pori
Vs: 13.9.2012 -torstai -
« Vastaus #44 : 13.09.12 - klo:21:16 »

Kiva Annulix kun muistat ne purkit :-))

Minkä kokoisia Tiina tarvitset?


Sellaisia hillopurkeiksi sopivia, alle 1 litraisia ja vieläkin pienempiä.

ok, kaappaan muutaman mukaani!
Kirjattu
- tartu hetkeen -
 

Sivu luotiin 0.344 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.