Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 19.9.2012  (Luettu 715 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #30 : 19.09.12 - klo:14:47 »


Tänään täyttää   [:-)] 30- vuotta. Onnea hälle   
Onnee täältäkin!
       
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #31 : 19.09.12 - klo:15:04 »

Sateisen harmaata keskiviikko päivää pöntölle!

Nyt on mielialakin samaa sävyä eli nyt on tällainen aamu [:-(]
Joko on mieli yhtään parantunut?
Tässä vähän hyvänmielentuojaa
http://www.youtube.com/watch?v=EIi1sFSXHVs
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #32 : 19.09.12 - klo:15:11 »

Hauska video. Kun toisesta päästä meni
ruoka, ni toisesta päästä poistu kondenssio-
vesi oitis pois.  [:-DD]

Ja jäläkiruuaks tissiä ja äetin kiusaamista.  [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 19.09.12 - klo:15:15 kirjoittanut Marleena »
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #33 : 19.09.12 - klo:15:19 »

Aika keljuja juttuja Anninalle nyt pukannut. Monta stressin aihetta samaan aikaan ei ole kyllä hyvä.
Pitää nyt vaan ajatella tätä kaikkea tosiaan uutena mahdollisuutena. Vaikka se tässä vaiheessa on varmaan vaikeaa. Mutta olette nuoria, kaikki tiet ovat avoinna  [:5]  Paljon tsempityksiä teille!

Tiina saa tosiaan kivan pöytäliinan. Meillä ei oikein pöytäliinoja voi olla kun Muru rakastaa niitä. Hän haluaa tehdä nokallaan pitsireunuksia liinoihin  [:-DD]

Näin muuten viime viikolla vielä meidän sepelkyyhkyn pihalla. Toivottavasti lähtee etelään ja selviää pumpumista.

Aamusella, hämärässä lämpimähkössä säässä lenkkeillessä näimme Onnin kanssa pihlajan jossa oli tuoksuva kukka. Mutta vain yksi. Ainakaan en muita huomannut. Eikä tietenkään ollut edes kännykameraa mukana.

Eilen ja toissapäivänä oli auringonkukassa kaunis perhonen.
Laitoin siitä kuvan Minnin perhosketjuun. Amiraali hän.
Tässä sitten meidän komea auringonkukka. Se on reilun kaksi metriä korkea ja kukkia en ole edes laskenut. Niitän paljon.


Taidan lähteä lukemaan, tai sitten etsimään sopivaa verhoa keittiöön  [:-I]

Ulkona on hämärää eikä tuule lainkaan.
« Viimeksi muokattu: 19.09.12 - klo:19:29 kirjoittanut -muru- »
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #34 : 19.09.12 - klo:15:24 »

Mielenaurinkoista keksiviikkoo kaikille teille.  [:-)]

Aputenavat

Harri, 3 oli saunassa äitinsä ja mummonsa kanssa.
Hän katseli molempia ja tuumasi: "Äidin tissit on pienet,
mutta mummon tissit on väsyneet."  -Senja

Tuli mieleen ne Repen "Tissit".
 :-))


Mitähän sanois meidän mummitettavat? [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #35 : 19.09.12 - klo:15:29 »

Likka jätti taas sellaisen hajuvesihiuslakkaminkälie-pilven peräänsä, että pakko aukaista ikkuna. Ei saa hengitettyä!  [:-/]
Minusta jäi tänään varmaan samanlainen pilvi perääni kun suihkuttelin sekä hajuvettä, että lakkaa kaupungille lähtiessäni [?] :-)). Ymmärrän kyllä, että nuori nätti nainen haluaa näyttää ja tuoksua hyvälle, koska tällainen vanha rupuskakin haluaa [:-DD]

[:-)]



Jennillä menee kyllä välillä överiksi  [:-DD]
Tuskin sä suihkutit niin, että samaan hissiin tuleva pökertyy???
Mua vaivaa nuo voimakkaat hajut kotona, työpaikalla, lentokoneessa ja ihan joka paikassa. Koneessa meinasi kerran tulla paniikki, kun valmistauduttiin nousuun ja edessä olevalta penkiltä löyhähti tosi vahvat parfyymit... ajattelin, että en kestä 10 tuntia! Onneksi se oli lentoemo, joka sitten lähti liikkeelle siitä, eikä ollut mun "ilona" koko matkaa.
Luulisi muuten, että Finnair ja muut lentoyhtiöt ohjeistaisivat emoja, etteivät suljettuun tilaan tulisi niin hajustettuina. Mulla ainoastaan ahdistaa hengittäessä, mutta joku voi olla vielä herkempi. Vaik onhan siellä ne happinaamarit!  [:-DD]

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #36 : 19.09.12 - klo:15:31 »

Sateista ja pimeää. Mutta muuten mukavaa, kun perjantaina tulee vieraita Suomesta. Ihana viikonloppu tiedossa!

Mutta nyt kysyn:

voiko ihmistä rakastaa liikaa?
voiko rakkauttansa osoittaa liikaa?
voiko rakkauden osoituksia toiselta pyytää ja odottaa liikaa?

KYLLÄ VOI! 

Kun istut tietokoneen äärellä ja pitäisi naputella jotain, pitäissi käydä verkkopankissa, tutkia Tallinnan karttoja ja ruokapaikkojja, lähettää sähköpostia, tuumia tulevan viikonvaihteen ruokalistaa - tai sitten vaikka vaan  pelata pasianssia
....   niin eipäst olekaan käytännössä mahdollista.
Ja jos haluaisit nukkua aamulla hiukka pidempään, mennä yksin vaikka vessaan, juoda aamuteetä parvekkeellaa ....  niin eipäs olekaan mahdollista.

Tämän kun estää suunnaton rakkauden antaminen ja vastarakkauden odottaminen.

No joo, kyllä arvannetkin, että eihän se raivostuta kuin vaan joskus noissa tilanteissa. Se nimittäin, että Arvo on niin raivokkaasti rakastunut minuun, että ei anna hetkenkään rauhaa keskittyä mihinkään - niin - hänen mielestään epäolennaiseen. Mutta ei ole aivan kauhean kivaa, jos olet verkkopankissa asioimassa ja yht´äkkiä koko systeemi kaatuu kun joku hyppää näppikselle!

Niin, rakastanhan minä heitä kaikkia, mutta joskus tuntuu että vähemmälläkin tämä asia tulisi selväksi!   :-)) :-))

Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #37 : 19.09.12 - klo:15:38 »

Apua! Minä luulin ensin, että nyt Hömis on rakastunut oikein tulenpalavasti johonkin kaksilahkeiseen  :-)), mutta Arvohan se olikin se rakkauden kohde. Kyllä kissat ovat ihania  [:34]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #38 : 19.09.12 - klo:15:49 »

Iltapäivää. Sataa losottaa. Käväsin Itiksessä tuhlaamassa aikaa en muuta, jaa, ostinhan mä banaanipirtelön.
Tylsää. Uusi puhelinkin on jo suurinpiirtein koluttu ominaisuuksiltaan läpi. Ihan mukava vekotin. Yksi hauskoista
ominaisuuksista on googlen äänihaku. Toimii. Ei välttämättä tarvitse kirjanmerkkejä kahlata läpi kun hakee sen
avulla tietoa. Jään miettimään että mitähän sitä nyt.... [:-I] Kuitenniin kepeää keskiviikkoa kaikille [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #39 : 19.09.12 - klo:15:50 »

Apua! Minä luulin ensin, että nyt Hömis on rakastunut oikein tulenpalavasti johonkin kaksilahkeiseen  :-)), mutta Arvohan se olikin se rakkauden kohde. Kyllä kissat ovat ihania  [:34]

+1 [:-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #40 : 19.09.12 - klo:15:56 »

Kyllä Hömis kakslahkeisetkin ossaa tehä
ihan tuommosia samanlaisia temppuja,
ku Arvo. Ja ossaavat rassata palijo enem-
män.  [:-DD]

Arvo nyt vaan on niin ihana ja sattuu
tietämmään sen itekkin. Koeta nyt vaan
kestää huomionkohteena olemista.  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #41 : 19.09.12 - klo:16:02 »

Sateisen harmaata keskiviikko päivää pöntölle!

Nyt on mielialakin samaa sävyä eli nyt on tällainen aamu [:-(]
Joko on mieli yhtään parantunut?
Tässä vähän hyvänmielentuojaa
http://www.youtube.com/watch?v=EIi1sFSXHVs

 [:35]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 717
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #42 : 19.09.12 - klo:16:20 »

Anniinalle edelleen jaksamis toivotukset...jospa sitä jaksaisi näiden murheiden ohella ajatella, että yksi ovi kun sulkeutuu niin toinen aukeaa. [:30]


Voi Mesis, kiitos tosi piristävästä ja ihanasta videosta.  [:-)]

Harmittaa kun yllättäin lääkäri joka on minun tutkimuksiani hoidellut onkin muka yllättäin lähtenyt muualle eli nyt jää kaikki taas kesken ja pitää mennä ihan uudelle lääkärille selittämään tätä tilannettani.Niin kun saan ajan terkkariin.

Tiina kysyit mikä tuoksu oli kyseessä niin tätä tuoksuttelin  Kenzo Madly Kenzo, mutta en nyt tiedä onko se kuitenkaan minun tuoksuni kun sain siitä näytteen kotiin ja ei ihan ole sitä mitä minä mieluusti käytän. No lekuri tykkäs ja pääasia, ettei moittinut minua ilman pilaamisesta.

Hömiksen Arvolle [:5]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #43 : 19.09.12 - klo:16:29 »

Täytyypä käydä kaupassa tuota Kenzoa tuoksuttelemassa, vaikka en nyt raatsi toista hajuvettä ostaa, kun oli niin suolainen hinta tuolla Chanelilla kun ostin vielä sen isomman 100ml putelin.
Kenzo Madly Kenzon tuoksun kuvaus on kuitenkin houkutteleva: Alkutuoksun keveä raikkaus päärynää ja litsiä yhdistyy hienostuneesti jasmiininkukan pehmeyteen. Pohjan seetri ja myskit jättävät jälkeensä naisellisen elegantin tuulahduksen. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 717
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #44 : 19.09.12 - klo:16:35 »

Juu ei se paha tuoksu ole missään nimessä, mutta ehkä minäkin näitä tuoksuja niin paljon haistelin, että ei tiedä mikä tuoksuu oikeesti miltään. Täytyypä tätä tuoksutella silloin kun mitään muuta en ole iholle laittanut

Olipa kiva juttu kun kävelin Triossa eli meidän kauppakeskuksessa, niin pieni tyttö arviolta 7 v, käveli minun eteeni ja kysyi, että olisiko sulla antaa hänelle 7 euroa rahaa kun pitäisi päästä bussilla kotiin ja äiti on kipeenä ja pitäisi hänelle viedä maitoa. Hmmmm...no sainoin, että minulla ei ole käteistä rahaa enkä kyllä tällaista summaa antaisi sinulle, mutta kävellään ulos niin mene bussille ja minä maksan kyytisi. Tyttö sai jalat alleen, ja katselin, että otti seuraavan uhrin itselleen [:-)] että tällaista bisnestä. Ehkä näin saa rahaa ja pääsee henkkamaukkaan soppailemaan. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.285 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.