Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 19.9.2012  (Luettu 706 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #45 : 19.09.12 - klo:16:39 »

Jo ne nuoresta oppii jos jo 7 vanhana osaa temput miten saa helposti rahaa. Luulen nimittäin, että joku mummoikäinen voi 7 vuotiaan edessä heltyä vaikka antamaankin nuo rahat. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 717
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #46 : 19.09.12 - klo:16:41 »

Mummoja ne näkyi vaanivankin tytöt meinaan kun katselin niiden touhuja. [:-)] ehkä minäkin niiden silmissä näytin sellaiselta mummelilta joka avaa rahapussin ja antaa rahaa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #47 : 19.09.12 - klo:17:18 »


Harmittaa kun yllättäin lääkäri joka on minun tutkimuksiani hoidellut onkin muka yllättäin lähtenyt muualle eli nyt jää kaikki taas kesken ja pitää mennä ihan uudelle lääkärille selittämään tätä tilannettani.Niin kun saan ajan terkkariin.
Voi ei. Kyllä on kurjaa tuollainen.  [:-(] Ei ihme jos ei ole kovin hyvä mieli. Jaksamista.  [:30]


Olipa kiva juttu kun kävelin Triossa eli meidän kauppakeskuksessa, niin pieni tyttö arviolta 7 v, käveli minun eteeni ja kysyi, että olisiko sulla antaa hänelle 7 euroa rahaa kun pitäisi päästä bussilla kotiin ja äiti on kipeenä ja pitäisi hänelle viedä maitoa. Hmmmm...no sainoin, että minulla ei ole käteistä rahaa enkä kyllä tällaista summaa antaisi sinulle, mutta kävellään ulos niin mene bussille ja minä maksan kyytisi. Tyttö sai jalat alleen, ja katselin, että otti seuraavan uhrin itselleen [:-)] että tällaista bisnestä. Ehkä näin saa rahaa ja pääsee henkkamaukkaan soppailemaan. [:-)]
Hyvä, ettet antanut rahaa, vaan sanoit, että maksat hänen kyytinsä. Toivottavasti muutkin tekevät samoin.
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #48 : 19.09.12 - klo:17:38 »

Telkkiselle tsemppiä! [:30]

Nyt alkoi sitten sataa. Tai tuossa jokin aika sitten, mutta tuuli on lähes tyyntynyt.
Mittarissa päivän ylin +15,4 astetta ja nyt +12,0 astetta.

Kävin ulkoilemassa kahteen kertaan ja näin vielä sen ison sudenkorennon tien yllä ja reunoilla saalistamassa.
Taisi olla se siniukonkorento. :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 867
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #49 : 19.09.12 - klo:17:55 »

Sateista ja pimeää. Mutta muuten mukavaa, kun perjantaina tulee vieraita Suomesta. Ihana viikonloppu tiedossa!

Mutta nyt kysyn:

voiko ihmistä rakastaa liikaa?
voiko rakkauttansa osoittaa liikaa?
voiko rakkauden osoituksia toiselta pyytää ja odottaa liikaa?

KYLLÄ VOI! 

Kun istut tietokoneen äärellä ja pitäisi naputella jotain, pitäissi käydä verkkopankissa, tutkia Tallinnan karttoja ja ruokapaikkojja, lähettää sähköpostia, tuumia tulevan viikonvaihteen ruokalistaa - tai sitten vaikka vaan  pelata pasianssia
....   niin eipäst olekaan käytännössä mahdollista.
Ja jos haluaisit nukkua aamulla hiukka pidempään, mennä yksin vaikka vessaan, juoda aamuteetä parvekkeellaa ....  niin eipäs olekaan mahdollista.

Tämän kun estää suunnaton rakkauden antaminen ja vastarakkauden odottaminen.

No joo, kyllä arvannetkin, että eihän se raivostuta kuin vaan joskus noissa tilanteissa. Se nimittäin, että Arvo on niin raivokkaasti rakastunut minuun, että ei anna hetkenkään rauhaa keskittyä mihinkään - niin - hänen mielestään epäolennaiseen. Mutta ei ole aivan kauhean kivaa, jos olet verkkopankissa asioimassa ja yht´äkkiä koko systeemi kaatuu kun joku hyppää näppikselle!

Niin, rakastanhan minä heitä kaikkia, mutta joskus tuntuu että vähemmälläkin tämä asia tulisi selväksi!   :-)) :-))



Terveiset Arvolle & kumppaneille.

[:10] [:10] [:10] [:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #50 : 19.09.12 - klo:20:25 »

Kiitokset ymmärtämisestä! Eihän tietysti koskaan rakkautta voi saada liikaa - ei!
Mutta kun vaan joskus ei jaksa sitä, että maataan näppiksellä, hypätään näppikselle äkkiarvaamatta kesken verkkopankin laskujen maksamisen tai sähköpostin kirjoittamisen....  (mulla ei ole läppäriä vaan pöytäkone)

Arvo on rakastunut, aivan selvästi. Olen ollut nyt vuoden verran kotona, poissa työelämästä. Ja kyllä sen kissoista huomaa. Arvo juoksee koko ajan perässä, ei laske silmistään. Reino Reppuhousukin väliin innostuu vaikka ihan itsekseen leikkimään. Pienemmät pojat eivät niinkään, mutta nuo vanhemmat ovat joutuneet kärsimään kauemmin siitä, että en ole ollut juuri koskaan kotona. Käväisin vain pienen hetken nukkumassa ja taas töihin ja töihin....   Ja kun mieheni kuoli reilut kahdeksan vuotta sitten niin olivat yksin päivätkin.

No, nyt me nautimme yhdessäolosta ja rakastamme!  Kyllähän noita kaksilahkeisiakin on löytynyt, mutta.......................
Kirjattu

Marjuli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 346
  • Nurmijärven mummo
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #51 : 19.09.12 - klo:20:56 »

Hih! Hömiksellä onkin nelilahkeinen eikä kaksilahkeinen.  :-))
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Keskiviikko 19.9.2012
« Vastaus #52 : 19.09.12 - klo:21:09 »

Hih! Hömiksellä onkin nelilahkeinen eikä kaksilahkeinen.  :-))

Ja rakkautta saan kaikkien neljän nelilahkeisen taholta!

Siis: tottakai olen onnellinen. Itsekin siitä, että ei enää tarvitse lähteä töihin ja viipyä sillä reissulla noin 11 tuntia vuorokaudessa  - ja poikien puolesta siitä, että äiti on kotona kaiken aikaa!

On meillä onnellisia yhteisiä hetkiä nyt. Rakastamme ja rapsutamme. Ja vaikka on erimielisyyttä siitä, mihin aikaan olisi sopivaa herätä, milloin olisi sopivaa hypätä äidin näppikselle, milloin pitäisi seurata äitiä suihkuun tai vessaan, milloin juosta äidin perässä parvekkeelle teelle....
mitäpä väliä sillä - meidän perheessä rakastetaan nyt niin paljon, ja nautitaan siitä, että  kaikki ne äidin entiset kiireiset työvuodet ovat nyt ohitse ja koko perhe saamme nauttia yhdessäolosta rauhallisesti ja rakastaen. Näin me teemme nyt! Kaksilahkeisiakin on tuolla oven takana, mutta mehän mietitään ja katsellaan......  ja vastaankin otetaan kunhan...    [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.238 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.