Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 25.9.2012 Tiistai  (Luettu 554 kertaa)

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #15 : 25.09.12 - klo:12:03 »

Tämän aamun Itä-Savossa oli ihana lasten juttu tekstaripalstalla:

Isä kysyy pojaltaan: "Mikä on Suomen suojelluin eläin?"
2-v. poika vastaa: Te on taimaannolppa. Te työ jälvessä kaloja ja mettättä maljoja"  :-))  :-))
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #16 : 25.09.12 - klo:12:18 »

Kiva lastenjuttu Anniinalta...

Tulipa semmonen viiskyt minsaa jumpattua tuolla kentällä.Oli kiva kuunnella siinä samaan aikaan kun mieltön pikkulintuparvi ilmeisesti muuttoa siinä suunnitteli,siirtyivät monta kertaa puusta puuhun ja kamala sirkutus käynnissä.
Muutaman sata kertaa tein niitä liikkeitä paitsi itteeni en kyl jaksanut nostaa ku 130 kertaa  :-O :-O
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 731
  • Lahti
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #17 : 25.09.12 - klo:12:20 »

Tämän aamun Itä-Savossa oli ihana lasten juttu tekstaripalstalla:

Isä kysyy pojaltaan: "Mikä on Suomen suojelluin eläin?"
2-v. poika vastaa: Te on taimaannolppa. Te työ jälvessä kaloja ja mettättä maljoja"  :-))  :-))

Juuli näin te on [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

  • Vieras
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #18 : 25.09.12 - klo:12:21 »

Päivää.

Oon mukana kivassa valokuvausprojektissa. Tän viikon aiheet on "intohimo" ja "viileä". Tässä mun Sulo roihuaa intohimoisesti.  [:-)] :-))





Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 731
  • Lahti
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #19 : 25.09.12 - klo:12:26 »

 Sus kaunis kuva [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #20 : 25.09.12 - klo:12:30 »

Tiistain puoltapäivää  [:-)]
Tasaisen harmaa sää täälläkin päin Suomenmaata. +8 näyttää mittari, että ihana on sykysinen keli.  [:-I] Työn touhussa oltu jo aamuvahaisesta saakka, muutama palaveri ja neuvottelu hoidettu  [NUT] Päänsärky vaivaa, äsken keskustasta tullessa piti ihan autokin pysäyttää kesken ajon kun niin viilti ohimoon, taitaa olla flu tuloillaan [:-I]  No reilu 1000mg bura..  nassuun niin hieman on laantunut koskeminen.
Vielä olis pari neuvottelua kylällä ennenkuin voi kotiin lähteä, eli taas yksi korvaamaton  [;-)] ihminen täällä valittaa  [:-)]
Susulta kaunis dunnelmakuva  [:-)]
Tiistakin jatkoa kaikille  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Sus

  • Vieras
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #21 : 25.09.12 - klo:12:36 »

Kiitos kommenteista. [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 610
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #22 : 25.09.12 - klo:13:15 »

Anniinalta kiva lasten juttu.  :-))

Susulta tunnelmaa tihkuva, ihana kuva. Kyllä siinä on intohimoa hehkuvat punaruusutkin isossa osassa, ja tuo kuvan väri  [KIPPIS]
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #23 : 25.09.12 - klo:13:17 »

Pilvistä tiistaita [:-)]
Pientä perennojen poistoa, pudonneitten luumujen
ja lehtien haravointia on tänään ollut ohjelmassa.
Nurmikon leikkuu ei vain oikein onnistu, kun on niin märkää.
Hirveästi etanoita ja kotiloita lymyää joka paikassa.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #24 : 25.09.12 - klo:16:06 »

Iltapäivää. Vesivärikurssilla oltu. Tälläinen matkanvarrelta. Sähkötolppa oikealla



 [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #25 : 25.09.12 - klo:16:12 »

Kampaaja ja kahvilareissu heitetty! Kivaa oli kahvitella tuttujen naisten kanssa ja turista kuulumiset.

Luin, että Laura olis poistellut pernoja ja ihmettelin hiukan :-O. (pelkkää kahvia oon juonu, en mitään vahvempaa [:-DD])

Hyvä kun Sus tarkensit, että toi oli se intohimokuva, mä olisin luullut sitä siksi "viileä" aiheeksi :-)).
(voisko pöntölle ajatella tuollaista samantapaista valokuvaprojektijuttua [:-I]), innostuisko porukka?

Syötiin Kokkikartanon valmista eineskaalilaatikkoa, oli ihan hyvää itse keitetyn puolukkahillon kanssa. Nyt vaan oottelen, että Sydämen asialla alkaa telkkarista.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #26 : 25.09.12 - klo:17:06 »

Kotona pitkän rankan työpäivän jälkeen  [:-)] mukava köllähtää soffalle ja olla vaan  [:-)] huomenissa onkin sitten taas pitkästä aikaa  [:-I] koulutuspäivä  [:-I]
Jospa kohta sais nostettua peffan tästä ylös ja ulos, kun on kerrankin sateetonta. Huomenissa taas luvassa sitä märkää lisää.  [:-)]
nyt meinaa väkisinkin iskeä alakulo  [?]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #27 : 25.09.12 - klo:17:30 »

Huomenta,työyö 2/3 takana ja tänään sain onneksi paremmin nukuttua. Eipä mulle muuta, pitänee nyt kurkistella mitä teille muille kuuluu  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 610
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #28 : 25.09.12 - klo:18:41 »

Marle onkin löytänyt melkoisen kärpässienen.

Kampaajareissu täälläkin tehty. Kotimatkalla teki niin mieli riisipuuroa, että kävin ostamassa Saarioisten riisipuurot meille molemmille. Namnam. Jälkkärin jälkkäriksi pikarijätskit. Namanmanm  [:-P]

Eviksen alakuloon  [:30]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 25.9.2012 Tiistai
« Vastaus #29 : 25.09.12 - klo:21:26 »

Voi rumasana! Jätemaksu täällä periferiassa älytön! Kahen hengen talous ja ns.aluekeräysmaksu on lähes 200€ ja siihen sisältyy siis ne roskat jotka viijjään tuonne yleiseen roskikseen. Sitten vielä Kiyhtymän eli mun vuokralaisen paskat, yli sata euroa nekin. Siihen vielä nuo paskakaivojen tyhjennykset vielä. Kyllä jätemaksuilla kerätään ihmisiltä rahat!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.239 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.