Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskellä viikkoa 26.9.2012  (Luettu 557 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Keskellä viikkoa 26.9.2012
« : 26.09.12 - klo:02:17 »

Öitä ja huomenia

Hiljaa hyvä tulee:

http://www.youtube.com/watch?v=m99aIPUR2vk&feature=related

 [:-)]
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #1 : 26.09.12 - klo:07:08 »

Aamua [:-)]
+7 lämmintä ja ei sada  [:5] Pilvisen harmaa sää kuitenkin edelleen ....
Kohta koulutukseen ja sitten aion olla töiden jälkeen reipas ja mennä vesijuoksemaan  [:-)]
kepeätä keksiviikkoa kaikille  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #2 : 26.09.12 - klo:08:27 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Keskiviikko - Päivän Aamua  [:22] [:45]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

 [:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #3 : 26.09.12 - klo:08:30 »

Huomenta,

En muista kerroinko, että viikonloppuna hoksasin Otson suussa sellaisia punaisia pisteitä. Alkoi selittymään, että miksi ruoka ei maistunut. Oli ilmeisesti enterorokkoa. Kädessäkin oli outoja haavoja, jotka olivat varmaan niitä puhenneita rakkuloita.

Kiirettä pitää. Iltaisin pakkailuja ja äitini luo nukkumaan. Tänään vien liskon ja terraarion uuteen kotiin. Mahdollisesti crosstrainerinkin. Lisko olis kyllä mahtunut uuteen asuntoonkin loppujen lopuksi, mutta olin kyllä muutenkin harkinnut siitä luopumista, koska en ole aikoihin kerennyt muuta kuin ruokkimaan sen, joten sillä on varmasti kivempaa 11-v. tytön hoidossa  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 599
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #4 : 26.09.12 - klo:08:37 »

Otsolle paranemista, Anniinalle muuttotsemppejä ja liskolle hyvää elämää uudessa kodissa.

Kaikille kepeätä keskiviikkoa!
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 599
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #5 : 26.09.12 - klo:08:38 »

Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #6 : 26.09.12 - klo:08:49 »

Huomenta Lapista! Yöllä taas -2,9 pakkasta. Nyt ei enää, mutta ankean harmaata on.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #7 : 26.09.12 - klo:08:50 »

Huomenta Lahesta! [:-)] Syksyinen harmaus jatkuu!

Ollaan menossa jouluksi Kuusamoon ja olin katsellut jo pidempään lentojen hintoja sinne, mutta en vaan saanut lippuja tilatuksi. Eilen tuli sitten kiirus tilata liput kun tuntui, että hinnat vaan nousi päivä päivältä. Mutta nyt ne on tilattu ja maksettukin, joten lähdemme siis joulun viettoon sunnuntaina 23.12. ja palaamme lauantaina 29.12. Repekin sai vapaata töista pari päivää niin, voidaan olla koko viikko. Meitä tulee sinne enemmänkin tätä meidän sukua, mun sisko miehineen ja Viljami vanhempineen ja siskon toinen poika myös tyttökaverinsa kanssa.

Tarttis lähteä katsomaan kaupasta jotain juhlavaatetta, kun lauantaina mennään Yrittäjänaisten vuosijuhlaan Upseerikerholle Hennalaan.

Tuo Anniinan mainitsema enterorokko on mulle ihan outo, nimen olen kyllä kuullut, mutta muuten en tiedä siitä mitään.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #8 : 26.09.12 - klo:08:59 »

Onkohan tämä Tikkurila-video ollut jo täällä. Mä tulin hyvälle tuulelle kun katsoin tuon. :-))

http://www.youtube.com/watch?v=aXLqXpoaMbg&feature=youtu.be
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 757
  • Itä-Uusimaa
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #9 : 26.09.12 - klo:09:00 »

Huomenta  [:-)]

6 astetta ja enempi pilvistä.

Hyvää päivää  [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #10 : 26.09.12 - klo:09:13 »

Huomenta!  [:-)]
Matkalla töihin. Pasi ajaa alkumatkan, eli mulla on aikaa surffata. On tää 10-18 kuitenkin hiukan sellainen vuoro, ettei kummassakaan päässä kerkii mitään. Liikkeelle klo 9 ja illalla kello on melkein 19, kun ollaan kotona. Mutta aamulla saa nukkua yli kahdeksaan.

Me koitetaan kans keksiä jouluksi pakopaikkaa. Viime jouluna anoppi kuoli ja meitä pelottaa, että ensi joulu menee synkistelyksi.  [:-(]

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #11 : 26.09.12 - klo:09:22 »

Otso on jo parantunut enterorokosta, mutta kiitokset silti  [:-)]
Enterorokko on aika yleinen lastentauti, jota esiintyy nimenomaan syksyisin. Nytkin sitä on kuulemma paljon liikkeellä. Rakkuloita tulee suuhun, käsiin ja jalkoihin. Otsolla oli kitalaki täyttä punaisia piesteitä, olivat varmaan jo rakkulat puhjenneet silloin kun huomasin asian. Ihme lääkäri kyllä, joka tutki Otson korvat, kun ei sitten muuta tutkinutkaan. Jos olisi suuhun kurkannut, niin olisihan se asia selvinnyt heti. Silloin oli varmaan vielä niitä rakkuloitakin.
« Viimeksi muokattu: 26.09.12 - klo:12:51 kirjoittanut Anniina »
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #12 : 26.09.12 - klo:09:52 »

Onkohan tämä Tikkurila-video ollut jo täällä. Mä tulin hyvälle tuulelle kun katsoin tuon. :-))

http://www.youtube.com/watch?v=aXLqXpoaMbg&feature=youtu.be

Tiina,tän oli joku eilenä laittanut lärvin puolelle.En sitä ilalla jaksanut katsoa mutta täähän onkin tosi hyvä...
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #13 : 26.09.12 - klo:10:14 »

Huomenia.

Kamala kun tämmöinen koulutytön kaappaus muuttuu "todellisemmaksi", kun se tapahtuu lähellä. Niinhän siinä yleensä käy. Löytyi täältä ihan mun läheltä, paikasta jossa asuin ennen tätä. :/ 15 km kaappauspaikasta. No mun piti vaan nyt saada sanoo se. Huoh.

Harmaata onpi, huomennakin vielä, mutta viikonlopuksi kaiketi vähän aurinkoakin. [:-)]

Kaikille mukavaa tätä päivää!  [:-)]
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Keskellä viikkoa 26.9.2012
« Vastaus #14 : 26.09.12 - klo:10:27 »

Aurinkoinen syysaamu [:-)] Vein Ruskan tänään äipälle, haluaisi jo kovasti kaverinsa kotiin....sovittiin, että on nyt pari päivää ainakin ja katsotaan miten ulkoilutus alkaa sujumaan :-)) Vepan kanssa kerättiin taas puusta pudonneita omenoita ja niitähän on varmaan monta sataa kiloa [NUT] Vielä jäikin........Ei ollut niin paljon ottajia, että olisi saanut kaikki menemään.....ajattelin käydä kippaamassa ne siihen lähimetsään, josko löytyisi syöjiä  [:-)]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -
 

Sivu luotiin 0.28 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.